کد خبر 43909
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۰:۴۰

تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان يکي از چهار نماينده ايران در نهمين دوره رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا که عنوان نايب قهرماني فصل گذشته را يدک مي کشد با پيروزي برابر الامارات با اقتدار به مرحله يک هشتم نهايي صعود کرد تا بازهم يکي از شانس هاي صعود به فينال باشد. <BR>

به گزارش مشرق به نقل از مهر ، سومين ديدار نمايندگان ايران در هفته پنجم رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 20:05 دقيقه امروز سه شنبه در ورزشگاه راس الخيمه در شرايطي برگزار شد که ذوب آهن قبل از اين ديدار تا حدودي صعودش به مرحله يک هشتم نهايي را قطعي کرده بود.

 

در اين ديدار که به قضاوت عبدالمالک بن عبدالبشير از سنگاپور در ورزشگاه 5 هزار و 700 نفري اختصاصي الامارات برگزار شد دو تيم در نيمه اول فوتبال پاياپايي را به نمايش گذاشتند که البته ذوب آهن شادابي هميشگي را نداشت و نتوانست فوتبال زيبايي را به نمايش بگذارد. اما در نيمه دوم با صحبت هايي که منصور ابراهيم زاده براي بازيکنانش داشت شرايط نماينده کشورمان بهتر شد و موفق شد در دقيقه 80 روي پاس کاسترو و ضربه بغل پاي محمد قاضي به گل برتري دست پيدا کند.

تيم فوتبال ذوب آهن با اين پيروزي 13 امتيازي شد و با اقتدار به عنوان صدرنشين گروه چهار به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا صعود کرد. تيم فوتبال الامارات نيز که اين ديدار را واگذار کرد با 6 امتياز در رده دوم قرار دارد و الشباب عربستان قبل از برگزاري بازي هفته پنجم با 5 امتياز سوم است و الريان قطر نيز با يک امتياز در رده چهارم قرار دارد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس