کد خبر 430310
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶

فدراسیون بسکتبال به سه مربی ایرانی ماموریت داد تا رزومه مربوط به شش مربی خارجی را جهت مذاکره با آنها و حضور در راس کادر فنی تیم ملی مورد بررسی قرار دهند.

به گزارش مشرق، قرار بود در نشستی که امروز در محل فدراسیون بسکتبال برگزار شد از میان گزینه‌های مطرح شده برای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال، همکاری با یکی از آنها قطعی و نهایی شود.

این در حالی است که شرکت‌کنندگان در این نشست پس از جلسه چند ساعته و انجام بحث و بررسی، به نتیجه و جمع‌بندی لازم نرسیدند. فقط اینکه تعداد گزینه‌های خارجی مورد نظر برای هدایت تیم ملی از ۱۴ مربی به شش مربی کاهش پیدا کرد و سه مربی ایرانی هم مامور به بررسی دقیق‌تر رزومه این مربیان جهت مذاکره با آنها شدند.

محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: در نشست چند ساعته امروز، رزومه مربوط به ۱۴ مربی خارجی از کشورهای مختلف را مورد بررسی قرار دادیم. از میان آنها هیچ یک به عنوان سرمربی انتخاب نشدند، اما مقرر شد تا رزومه شش نفر از آنها به طور دقیق‌تر مورد بررسی قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: این مربیان از کشورهای ایتالیا، آلمان، اسپانیا، اسلوونی، صربستان و مونته‎نگرو هستند. بررسی دقیق‌تر رزومه این مربیان را در قالب یک ماموریت ویژه به سه مربی ایرانی خود سپردیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال خاطر نشان کرد: علی توفیق، محسن صادق‌زاده و مهران شاهین‌طبع مربیانی هستند که مامور به بررسی شرایط همکاری شش گزینه مورد نظر و مذاکره با آنها هستند. در صورتی که میان ما با هر یک از این مربیان جهت همکاری، هماهنگی لازم وجود داشته باشد، از وی دعوت می‌کنیم تا با سفر به ایران مذاکرات نهایی را در تهران و به صورت حضوری انجام دهیم.

مشحون تاکید کرد: در صورتی که با یکی از شش گزینه مورد نظر به نتیجه برای همکاری نرسیم، انتخاب خود را برای تعیین سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان گزینه‌های داخلی انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال در شرایطی به لحاظ سرمربی وضعیت نامشخصی دارد که باید برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا آماده شود. این مسابقات اول تا یازدهم مهرماه در چین برگزار می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس