کد خبر 429190
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

سرمربی تیم ملی ترکمنستان می‌گوید که نکته مهم بازی فردا (سه‌شنبه) شاگردانش مقابل ایران درس گرفتن آنها از این مسابقه است.

به گزارش مشرق، آمانگیل کوچوئف در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ایران اظهار داشت: بازی مقابل تیمی مثل ایران که در جام‌جهانی اخیر حضور داشته تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان ما خواهد بود. تیم ملی ترکمنستان هشت سال پیش هم برابر کره‌جنوبی بازی کرد و این دو بازی بزرگترین دیدارهای ما در این سال‌های اخیر بوده و خواهد بود.

سرمربی ترکمنستان درباره غیبت سه بازیکن لژیونر این تیم در دیدار مقابل گوام و در پاسخ به این سؤال که شنیده می‌شود درون تیم‌تان اختلافاتی وجود دارد، گفت: همه بازیکنان با تمام وجود می‌خواهند برای تیم ملی بازی کنند. در بازی با گوام به خاطر برخی مسائل باشگاهی آنها نتوانستند کنار ما باشند اما در مجموع مشکلی درون تیم‌مان نداریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرانی درباره دلیل برگزاری این بازی در شهر «داش‌ آغوز» عنوان کرد: همانطور که می‌دانید عشق‌آباد سال 2017 میزبان رقابت‌های داخل سالن آسیا است. به همین خاطر تمام ورزشگاه‌های این شهر در حال تعمیر هستند. ما هم همچون ایران مرتبه اول است که اینجا بازی می‌کنیم اما فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد. هتل و ورزشگاه شرایط خوبی دارند اما اگر کمبودی وجود دارد من از تیم ایران عذرخواهی می‌کنم.

در ادامه این نشست خبری یک خبرنگار ترکمنستانی به کوچوئف تفاوت چشمگیر رده دو تیم در رده‌بندی فیفا را یادآور شد و از وی پرسید «آیا از رویارویی با ایران نمی‌ترسید؟» کوچوئف در پاسخ گفت: شکست در این دیدار اصلاً برای ما مهم نیست. مهم این است که از باخت احتمالی مقابل تیم بزرگی چون ایران درس  بگیریم، به همین دلیل از بازی مقابل ایران نمی‌ترسیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    خوتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس