کد خبر 420410
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

درود و سلام و صلوات خدا و پيامبر اکرم صلی الله علیه و آله و ائمه اطهار علیهم السلام و ملائکه خداوند و تمام انسان هاى آزاده بر او باد که درس ايمان و تقواى و ايثار و شجاعت و جانبازى و بزرگوارى را به بشريت عرضه داشت، باب عروج الى الله را بر رهروان صديق طريق کمال گشوده سلوک سالکان را رنگ و جلا بخشيد راز و نياز عابدان را معنا داد زهد زاهدان را سر سلسله بود عارفان را تحقق عرفان است و تا انقراض عالم همچنان الگو و اسوه است و درخشش عظيم دارد و بر بال انوار کرامت نور افشانى مى کند.

 گروه دین مشرق- درود و سلام و صلوات خدا و پيامبر اکرم صلی الله علیه و آله و ائمه اطهار علیهم السلام و ملائکه خداوند و تمام انسان هاى آزاده بر او باد که درس ايمان و تقواى و ايثار و شجاعت و جانبازى و بزرگوارى را به بشريت عرضه داشت، باب عروج الى الله را بر رهروان صديق طريق کمال گشوده سلوک سالکان را رنگ و جلا بخشيد راز و نياز عابدان را معنا داد زهد زاهدان را سر سلسله بود عارفان را تحقق عرفان است و تا انقراض عالم همچنان الگو و اسوه است و درخشش عظيم دارد و بر بال انوار کرامت نور افشانى مى کند.

مختصری از زندگانی حضرت امام سجاد علیه السلام به همراه زیارتنامه، احادیث، مولودی، اشعار ولادت و پیامک ویژه ولادت آن حضرت در ادامه می آید که انشاءالله این مختصر مورد رضایت آن بزگوار قرار گیرد.

ویژه نامه ولادت امام سجاد (ع)

زندگی نامه امام سجاد(ع)

امام سجاد ـ عليه السلام ـ در سال سى و هشت قمرى ديده به جهان گشود (2) و دوران كودكى خود را در مدينه سپرى كرد. حدود دو سال از خلافت جدش امير موءمنان ـ عليه السلام ـ را درك نمود و پس از آن مدت ده سال شاهد حوادث دوران امامت عمومى خويش امام مجتبى ـ عليه السلام ـ بود كه تنها در شش ماه آن عهده دار خلافت اسلامى بود. پس از شهادت امام مجبتى ـ عليه السلام ـ در سال 50هجرى، به مدت ده سال در دوران امامت پدرش حسين بن على ـ عليه السلام ـ كه در اوج قدرت معاويه با او در ستيز و مبارزه بود، در كنار او قرار داشت...

(کلیک کنید)

ویژه نامه ولادت امام سجاد (ع)

زیارت نامه ائمه بقیع (ع)+ صوت 

يَا مَوَالِيَّ يَا أَبْنَاءَ رَسُولِ اللَّهِ عَبْدُكُمْ وَ ابْنُ أَمَتِكُمُ الذَّلِيلُ بَيْنَ أَيْدِيكُمْ وَ الْمُضْعِفُ [الْمُضْعَفُ‏] فِي عُلُوِّ قَدْرِكُمْ وَ الْمُعْتَرِفُ بِحَقِّكُمْ جَاءَكُمْ مُسْتَجِيرا بِكُمْ قَاصِدا إِلَى حَرَمِكُمْ مُتَقَرِّبا إِلَى مَقَامِكُمْ مُتَوَسِّلا إِلَى اللَّهِ تَعَالَى بِكُمْ أَ أَدْخُلُ يَا مَوَالِيَّ أَ أَدْخُلُ يَا أَوْلِيَاءَ اللَّهِ أَ أَدْخُلُ يَا مَلائِكَةَ اللَّهِ الْمُحْدِقِينَ بِهَذَا الْحَرَمِ الْمُقِيمِينَ بِهَذَا الْمَشْهَدِ،
اى سرپرستان من، اى فرزندان رسول خدا، بنده شما، و فرزن كنيز شمايم، كه خوار در برابرتان هستم، و فزاينده‏ در والايى قدرتان، و اعتراف كننده به حق شما، آمده به پيشگاه تان، درحالى‏كه پناهنده به شما و قصد كننده حرم شما، و متقرّب‏ به سوى شماست، متوسّل به خدا است به وسيله شما، آيا وارد شوم اى سرپرستانم، آيا وارد شوم اى اولياى خدا آيا وارد شوم اى ملائكه خدا، كه در برگيرنده اين حرم،و مقيم در اين زيارت گاهيد؟

(کلیک کنید)

ویژه نامه ولادت امام سجاد (ع)
چهل حدیث گهربار از امام سجاد(ع)

امام سجاد (علیه السلام) می فرماید: حق بزرگ‏تر خداوند این است که او را بپرستى و چیزى را با او شریک نسازى، که اگر خالصانه چنین کنى، خداوند کار دنیا و آخرتت را کفایت مى‏ کند و آنچه را دوست دارى برایت نگه مى ‏دارد.

(کلیک کنید)

ویژه نامه ولادت امام سجاد (ع)

اشعار میلاد امام سجاد(ع) 


امامِ بعد حسین آمده خدا را شکر
و گرنه کرب و بلا نیز بی گمان می رفت...

(کلیک کنید)


ویژه نامه ولادت امام سجاد (ع)

مولودی و مدیحه سرایی امام سجاد(ع)+ دانلود 

ارضی- طاهری- حدادیان- کریمی- بنی فاطمه- میرداماد

(کلیک کنید)


ویژه نامه ولادت امام سجاد (ع)

پیامک به مناسبت ميلاد امام سجاد(ع) 

ميلاد زين العابـدين است
عيد امام الساجديـن است
زهرا و حيدر مسرور و دلشاد
آمد به دنيا امام سجّاد
ولادت با سعادت امام سجاد(ع) مبارک باد

(کلیک کنید)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس