جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر که با ماست زیر پرچم جمهوری اسلامی آمده است و این قدرت ماست. مدافعان یمن زیر پرچم جمهوری اسلامی تربیت شده اند و دشمنان نیز نمی توانند با مبارزان یمنی مقابله کنند.

به گزارش مشرق، سردار اسماعیل قاآنی در مراسم تجلیل از افتخار آفرینان رسانه ملی به مناسبت بزرگداشت روز جانباز و سالروز میلاد حضرت ابالفضل العباس (ع) گفت: آمریکایی ها تلاش می کنند قدرت ما و انرژی هسته ای ما را بزرگ نشان دهند اما باید بدانند امروز قدرت برتر ما در هسته ای ما نیست اگرچه آن هم بزرگ است و ما از لحاظ نظامی قدرتمندیم و قدرت موشکی ما در منطقه اول است.

وی افزود: بالاترین منطق را داریم و دشمنان حاضر نیستند حرف بزنند و هر کجا که بخواهند حرف بزنند محکوم به خطا هستند.

سردار قاآنی گفت: هر که با ماست زیر پرچم جمهوری اسلامی آمده است و این قدرت ماست. مدافعان یمن زیر پرچم جمهوری اسلامی تربیت شده اند و دشمنان نیز نمی توانند با مبارزان یمنی مقابله کنند.

وی با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی در دوران دفاع مقدس افزود: این هشت سال دفاع مقدس موجب ارتقای ما شد، آمریکا دو جنگ به خود تحمیل کرد یکی در افغانستان و دیگری در عراق که بیش از سه هزار میلیارد دلار هزینه کرد ، آنها می خواستند ما را تضعیف کنند اما خود تضعیف شدند.

جانشین فرمانده سپاه قدس همچنین با اشاره به تهاجم دشمنان در منطقه گفت: آنها می خواستند در افغانستان به ما حمله کنند، دیدند نمی شود، با آمدن به عراق دو جناح کشور را احاطه کردند و جز مصیبت بر سرشان نیامد.

سردار قاآنی با اشاره به بیش از 30 سال مقابله عزتمدارانه ایران اسلامی گفت: ما علاوه بر شهدا و جانبازان کشور، مبارزانی را در عالم تربیت کردیم و به خداوند متعال توکل کرده ایم و سایه ولایت بر سر داریم، دشمنان با چه کسی می خواهند بجنگند؟

وی با گرامیداشت سوم خرداد و تقارن آن با سالروز ولادت قهرمانان ولایت و فداکاری، خطاب به جانبازان پرافتخار کشورمان افزود: جانبازان حلقه اتصال میان شهدای عالی مقام و مردم هستند و از آنجا که با شهدا زندگی کرده اند باعث افتخار هستند و توانستند دوره هشت ساله جنگ را به دوران دفاع مقدس تبدیل کنند.

سردار قاآنی ، ایران اسلامی را در میدان مبارزه، جلودار دانست و گفت: هر چه به جلو پیش رفتیم، دشمن متجاوز پیچیدگی اش بیشتر شد، یک روز پشت خاکریزها می جنگیدیم و در مراحل بعد (10- 15 سال اخیر) به گفته مقام معظم رهبری، میدان دار عرصه ای بودیم که هم بصیرت می خواست و هم صبر.

وی تأکید کرد : رهبر معظم انقلاب بصیرت و هوشمندی را به ملت ایران اسلامی متذکر شدند و ما توانستیم در برابر کسانی که در دنیا جنگ راه می اندازند و چگونه جنگیدن را القاء‌ می کنند ، بایستیم.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید محمد رضا رضوی ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    خدا قوت به یاران امام زمان" همه ما زیر پرپم امام زمان هستیم و تا وقتی که زیر این پرچم باشیم دشمن نمیتواند به ما ضربه بزند...... الله اکبر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس