کد خبر 399033
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: با توجه به شرایط تیم‌مان از نتیجه تساوی مقابل الهلال عربستان راضی هستم.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ پس از تساوی بدون گل فولاد ایران مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: هیچ وقت به نتیجه تساوی راضی نیستم و این در شخصیت و شأن مربیگری من نیست که بخواهم با این نتیجه راضی از میدان خارج شوم اما با توجه به مسائل گذشته تیم و بازیکنانم امروز آنها تلاش خوبی در زمین داشتند و جنگیدند و من از یک امتیاز راضی هستم.

وی ادامه داد: سخت‌ترین و بزرگترین حریف ما در گروه‌مان الهلال بود و کار دشواری را مقابل آنها در اهواز داشتیم. در هر صورت ما امیدوار به صعود به گروه‌مان هستیم و باید منتظر نتایج سایر هم‌گروهی‌هایمان باشیم. 3 بازی دیگر در مرحله گروهی در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

سرمربی فولاد افزود: در نیمه اول از بازیکنانم رضایت نداشتم زیرا نتوانستند به خوبی مسائل تاکتیکی‌ ما را در زمین پیاده کنند اما در نیمه دوم بهتر ظاهر شدند و فرصت‌هایی داشتیم که می‌توانستیم 3 امتیاز بازی را از آن خود کنیم که متاسفانه بازیکنان آن را هدر دادند.

اسکوچیچ با اشاره به برطرف شدن بازیکنانی که محروم بودند، گفت:‌ جا دارد از استاندار خوزستان تشکر کنم که محرومیت بازیکنانمان را برطرف کرد و امیدوارم با توجه به این حمایت‌ها به مرحله بعدی صعود کنیم. ما امروز با سیستم 1-2-3-4 بازی کردیم و تقریبا به آنچه که می‌خواستیم دست یافتیم. امیدوارم در سال جدید شروع خوبی داشته باشیم و در پایان به آنچه می‌خواهیم دست یابیم.

وی با اشاره به حضور تماشاگران در ورزشگاه یادآور شد: جا دارد از همه هوادارانی که در ورزشگاه حاضر شدند و از ما حمایت کردند. آنها بهتر وضعیت تیم را می‌دانند و اگر حتی تیم نتیجه هم نگیرد باز هم ما را تنها نمی‌گذارند و از آنها تشکر می‌کنم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس