مسوول دفاتر خدمات الکترونيکي انتظامي(پليس + 10) گفت: دفاتر خدماتي پليس + 10 در ايام تعطيلات نوروزي فعال بوده و به هموطنان و مسافران نوروزي خدمات رساني مي کنند. <BR>

به گزارش مشرق، 'علي بياباني' روز شنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: با برنامه ريزي هاي انجام شده در اين ايام 10 درصد دفاتر پليس + 10 در سطح تهران و 30 درصد دفاتر ساير مراکز استان ها و شهرستانهاي کشور داير بوده و به صورت شيفتي به هموطنان خدمات ارايه مي دهند.
وي تاکيد کرد: در تعطيلات نوروزي دفاتر پليس + 10 به منظور ارايه خدمات به هموطنان و مسافران نوروزي از ساعت 9 صبح تا 13 هر روز به ارايه خدمات مشغول خواهند بود.
بياباني با بيان اينکه آدرس دفاتر پليس + 10 در سراسر کشور که در اين ايام فعال هستند از طريق پايگاه اطلاع رساني www.epolis.ir قابل احصا است، گفت: هموطنان در صورت مشاهده هر گونه تخلف و يا داشتن انتقاد از عملکرد اين دفاتر و يا هر گونه پيشنهادي ميتوانند با شماره تلفن هاي 88885419 و 88676166 تماس گرفته و موارد را اطلاع دهند.
وي گفت: هموطنان مي توانند در صورت داشتن شکايتي از عملکرد اين دفاتر همچنين به
مراکز نظارت پليس همگاني 197 که به صورت شبانه روزي در اين ايام آماده فعاليت است تماس گرفته و موارد شکايت و يا تشويق خود را از عملکرد دفاتر پليس + 10 گزارش دهند.
مسوول دفاتر خدمات الکترونيکي انتظامي(پليس + 10) يادآور شد: هم اکنون 582 دفتر پليس + 10 در مناطق مختلف کشور فعال هستند که از اين ميان 91 دفتر در تهران بزرگ خدمات رساني مي کنند.
بياباني گفت: ارايه خدماتي همچون اجراييات (صدور برگه خلافي) و رسيدگي به تخلفات رانندگي، صدور گذرنامه، گواهينامه و تمديد آن، خدمات مربوط به نظام وظيفه، درخواست صدور کارت هوشمند سوخت خودرو و موتورسيکلت، رسيدگي غير حضوري به تخلفات رانندگي در اين دفاتر انجام مي شود.
وي تاکيد کرد: صدور گواهي عدم سوء پيشينه نيز از ديگر خدماتي است که تنها در دفاتر تهران بزرگ انجام مي شود.
وي افزود: اکنون در تهران 91 دفتر خدمات انتظامي پليس + 10 فعال است که ايام تعطيلات نوروزي 14 دفتر در مناطق مختلف براي خدمات رساني به هموطنان و شهروندان تهراني فعال خواهد بود.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس