کد خبر 34867
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۲

اردوهاي مختلط در دانشگاه هاي کشور همواره با حاشيه هاي غير اخلاقي همراه است که البته متأسفانه با اطلاع مسئولان دانشگاهي صورت مي‌گيرد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرنامه دانشجويان ايران، اردوي مختلط دانشجويان حوادث محيط زيست در مقطع ارشد در ايام تعطيلات نوروزي برگزار مي‌شود.
دکتر "ن" مدير گروه حوادث محيط زيست و آقاي "ه" از مسئولان و برگزارکنندگان اين اردو مي‌باشند.
جالب آن است که برخلاف هميشه که جزاير کيش و قشم مقصد اردوهاي مختلط بوده است اين‌بار ژوهانسبورگ آفريقاي جنوبي مقصد اين اردوي مختلط است.
اين گروه که همواره در دانشگاه به معروف‌هاي فعاليت‌هاي سياسي ضد انقلابي و رفتارهاي غير اخلاقي هستند هنوز محل تامين بودجه خود را معرفي نکرده‌اند.
در عين بي توجهي مسئولان دانشگاهي وزارت علوم نسبت به اين سفر هشدار داده بود که اين گروه حضور نماينده حراست را کافي دانسته‌اند.
قابل ذکر است نماينده حراست در اين اردوي مختلط از دوستان نزديک آقاي "م" رئيس سابق حراست دانشگاه تهران است.
اوايل دي ماه نيز اعضاي شوراي صنفي کوي دانشگاه تهران با هماهنگي مسئولان کوي دانشگاه و به صورت مختلط عازم جزيره کيش ‌شدند که اين سفر حدود 10 ميليون تومان براي دانشگاه تهران هزينه داشته است.
در اين خصوص يکي از نشريات دانشگاه تهران نوشت: در شرايطي که بسياري از دانشجويان خوابگاه‌هاي دانشگاه تهران از کمترين امکانات مادي و معنوي برخوردار نيستند معلوم نيست چنين هزينه‌اي با چه هدفي صرف شده تا تعداي دانشجوي نور چشمي با هواپيما و تور مسافرتي به بهترين هتل‌هاي جزيره کيش بروند و اين چنين ميهمان سفره بيت‌المالشان کنند؟
وزير علوم، تحقيقات و فناوري درباره ضوابطي که بايد براي اردوهاي دانشجويي در نظر گرفته شود گفت: در نظام اسلامي‌مان برگزاري اردوهاي مختلط دانشجويي اشکال دارد اگرچه مشارکت زن و مرد در علم و پژوهش بلامانع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس