کد خبر 34860
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۲

اگر يک روز در اين فوتبال متعجب نشوي روز جديدي است، من هم عادت کردم که هر روز با يک اتفاق در اين فوتبال شوکه شوم.<BR>

به گزارش مشرق، مهدي مهدوي کيا که از اخبار منتشر شده بعد از بازي تيمش برابر صنعت نفت کمي دلخور است، درباره مسائل مختلفي با خبرآنلاين به بحث مي نشيند.

کلا استيل آذين خوب مي بازد. آخرين باخت تان هم که برابر تيم 10 نفره نفت بود.

متاسفانه بازي را باختيم. اصلا خوب نبوديم. فکر مي کنم امتياز خيلي مهمي را از دست داديم. آنها ده نفره شدن اما ما انگيزه مان را از دست داديم. البته بازي در آبادان و جلوي طرفداران اين تيم خيلي هم ساده نيست. شانس بزرگي را براي رهايي از قعر جدول از دست داديم . اين بازي اگر براي مان با امتياز همراه مي شد شايد خيال مان را خيلي راحت مي کرد.

نفت هم مثل شما بحران داشت اما آنها خيلي خوب بحران را پشت سر گذاشتند.

به هر حال از شانس بد ما بود که درست قبل از اين بازي ، غلام پيرواني روي نيمکت تيم نفت نشست. شما خيلي خوب مي دانيد که آقاي پيرواني مربي محبوبي هستند و هر جايي که باشند همه از مردم گرفته تا بازيکنان از جان شان مايه مي گذارند و اين انگيزه را مي شد در تيم نفت و تماشاگرانش هم ديد.

تقريبا مي شود گفت اولين تيمي هستيد که سقوط مي کنيد!

اين حرف را نزن . ما هنوز 8 بازي ديگر داريم و مي توانيم از اين بازي ها امتياز لازم براي ماندن در ليگ را بگيريم. يعني اميدوارم که اين اتفاق بيفتد. فاصله تيم ها در جدول خيلي نيست و ما با يک يا دو برد مي توانيم جهشي چشمگير در جدول داشته باشيم.

اما مشکلات استيل تمام شدني که نيست و بعيد است ...

بله ، ما مشکل که زياد داشتيم . تمام فصل با دردسر پيش رفتيم و مدام با مشکلات مان دست و پنجه نرم کرديم. البته فصل را خوب سروع کرديم اما بعد با اتفاقاتي که براي مان افتاد و همه ديدند . اگر قرار باشد به گذشته فکر کنم که بايد مثل شما بگويم سقوط مان قطعي است. اما من مي گويم اتفاقي است که افتاده بايد به فکر 8 بازي پاياني باشيم که سقوط نکنيم.

تيم تان مثل اينکه صاحب سرمربي جديد مي شود؟

من خبري در اين باره ندارم. بازيکن هستم و تابع تصميمات باشگاه. هر تصميمي آنها بگيرند برايم لازم الاجراست.

اما مي گويند بعد از باخت آبادان ، شما ، معدنچي و زندي ، معترض بوديد که پروين نيامده آبادان و از راه دور تيم تان را ارنج کرده است

البته اين را بگويم که علي آقا سرمربي تيم نيستند. بعد از رفتن آقاي خاکپور قرار شد از تجربيات شان استفاده شود و به تيم کمک کنند و ايشان هم زحمت زيادي کشيدند. تازه آقاب پروين قبلا با تيم به تبريز هم نيامده بود اما نظرات کارشناسي شان را مطرح کرده بودند و اين اتفاق جديدي نيست. اما من کمي از اين خبر دلخورم. خودتان مي دانيد که چقدر به مسائل حرفه اي تاکيد دارم. ما بازيکن ها براي تيم تصميم نمي گيريم. تيم چارت دارد و آنها براي اداره اش تصميم مي گيرند. من فقط کار خودم را مي کنم. ولي دخالتي در اين کارها نکردم. من هيچ اعتراضي نداشتم و تعب کردم از خبري که نوشته شده بود.

با اسمي که فردوسي پور براي تيم تان گذاشته چه مي کنيد؟ اينکه مدام همه چيز آنجا تغيير مي کند!

مگر فقط استيل آذين اين گونه است؟ در فوتبال مان هر روز از اين اتفاق ها مي افتد. اگر يک روز در اين فوتبال متعجب نشوي روز جديدي است. آدم بايد خودش را با محيط تطبيق بدهد. من هم عادت کردم که هر روز با يک اتفاق در اين فوتبال شوکه شوم.

کمي هم درباره کريمي حرف بزنيم. او چرا بازي نمي کند؟

علي که رفت شالکه ، همان موقع گفتم دو ماهي کار دارد تا شانس بازي پيدا کند. او از بازيکن هاي ديگر عقب بود. آمادگي بدني اش کمتر از بازيکنان تيم مقتدري مثل شالکه است. البته اخيرا شنيدم بعد از تمرينات سنگيني که داشته شرايطش بهتر شده و آسيب ديدگي اش هم رفع شده و مي تواند فرصت بازي پيدا کند. البته بايد خوش شانس باشد تا فرصت بازي را پيدا کند چون بازي در تيم هاي بزرگ بستگي به فرصت ها دارد. شالکه در ليگ قهرمانان و جام حذفي آلمان موفق بوده و اين فرصت مناسبي است براي علي تا جايگاهش را محکم کند.

به افتتاح مغازه دايي هم که رفتي. خبري است؟ مي خواهي بروي پرسپوليس؟

نه اصلا .دايي در اين باره به من چيزي نگفت. او از من براي افتتاح مغازه دعوت کرد ، من هم رفتم به ديدنش. تمرين هم داشتم و باعث شد که خيلي دير رسيدم ، صحبت خاصي هم نشده است. تو مصاحبه تيتر گير نياوردي ، گير دادي به پرسپوليس؟
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس