کد خبر 33361
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۱

<BR> کميته انضباطي فدراسيون فوتبال ضمن جريمه نقدي 14 ميليون توماني دو باشگاه استقلال و پرسپوليس، مهرداد اولادي بازيکن تيم ملوان را به دو جلسه محروميت و جريمه 50 ميليون ريالي محکوم کرد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، در جريان ديدار دو تيم فوتبال سايپا البرز و ملوان بندر انزلي که روز 24 بهمن‌ماه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، رضا خالقي‌فر زننده گل اول تيم سايپا، پس از به ثمر رساندن گل به سوي بنر نصب شده در اطراف زمين مسابقه که مزين به نان امام عصر حضرت ولي عصر(عج) بود، رفت و بر نام مبارک آن حضرت بوسه زد.

کميته انضباطي فدراسيون فوتبال رفتار خالقي‌فر که حاکي از ارزشهاي اعتقادي بوده و حاضران در استاديوم را تحت تاثير قرار داده است را ارج نهاده و در اجراي مقررات آئين نامه اين کميته ضمن قدرداني از وي، مبلغ 3 ميليون تومان به عنوان پاداش نقدي به اين بازيکن اهدا کرد.

جريمه نقدي براي استقلال و سپاهان
در جريان ديدار دو تيم سپاهان اصفهان و استقلال تهران در فولادشهر اصفهان دو تيم تخلفاتي را انجام دادند که بر اين اساس تيم‌هاي سپاهان و استقلال تهران هرکدام به پرداخت 70 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شدند.

جريمه نقدي و کسر امتياز از تيم استقلال اهواز
در جريان ديدار دو تيم استقلال اهواز و آلومينيوم هرمزگان از مسابقات ليگ دسته اول که روز سي‌ام بهمن‌ماه در شهر اهواز برگزار شد،از سوي تماشاگران تيم استقلال اهواز تخلفاتي صورت گرفت. بر همين اساس تيم استقلال اهواز با توبيخ کتبي و درج در پرونده به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

از سوي ديگر باشگاه استقلال اهواز محکوم به پرداخت مطالبات بازيکنان بوده و از آنجايي که با مهلت‌هاي مکرر از طرف کميته انضباطي اقدامي جهت اجراي احکام و پرداخت مطالبات خود نکرده است. بر اين اساس طبق بند 4 ماده 25 آئين نامه انضباطي، تيم فوتبال استقلال اهواز به کسر 3 امتياز محکوم شد.

محروميت براي اولادي و جريمه نقدي براي پورغلامي
فرهاد پورغلامي سرمربي تيم فوتبال ملوان بندرانزلي در جريان ديدار اين تيم با صنعت نفت آبدان به دليل اعتراضات مکرر و شديد به نحوه قضاوت داور و ورود غير قانوني به زمين مسابقه، از سوي داور اخراج شد. بر همين اساس وي با توبيخ کتبي و درج در پرونده به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

مهرداد اولادي مهاجم تيم فوتبال ملوان بندرانزلي نيز به دليل توهين و بي‌احترامي به داور مسابقه بعد از اخراج، به يک جلسه محروميت از همراهي تيم مربوطه و حضور در مسابقات رسمي و پرداخت 50 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد. با توجه به يک جلسه محروميت تعليقي اولادي، محروميت مذکور به مرحله اجرا گذاشته مي‌شود. بنابر اين بازيکن با دو جلسه محروميت از همراهي تيم ملوان مواجه شده و بايد براي حضور در ادامه مسابقات جريمه نقدي را پرداخت کند.

ضمنا تيم فوتبال صنعت نفت آبادان به دليل دريافت 7 اخطار توسط بازيکنانش در آن مسابقه به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

احضار سرپرست تيم صباي قم
ديدار دو تيم فوتبال صباي قم و ذوب آهن اصفهان در حالي برگزار شد که در پايان مسابقه يکي از همراهان تيم صباي قم که جايگاه وي در تيم مشخص نشده و در تمامي بازي‌هاي صبا، همراه اين تيم بوده با ناظر بازي برخورد زننده‌اي داشت که بر همين اساس سرپرست تيم فوتبال صباي قم جهت اعلام مشخصات و هويت نامبرده و تخلفات ديگر تماشاگران منتسب به صباي قم بايد روز يکشنبه 22/12/89 در کميته انضباطي حضور پيدا کند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس