خورخه دانيل فوساتي گفت: در اخلاق من نيست بگويم مظلومي اشتباه کرده است.

به گزارش مشرق و به نقل از خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرمربي تيم فوتبال السد قطر پس از تساوي يک بر يک مقابل استقلال تهران در اولين ديدار تيم خود در ليگ قهرمانان آسيا در نشست خبري پس از بازي اظهار کرد: بازي بسيار فشرده‌اي بود. استقلال در آغاز نيمه اول حمله‌هاي زيادي را انجام داد اما ما پس از چند دقيقه کم کم با جو استاديوم آشنا شديم و توانستيم تاکتيک‌هاي خود را پياده کنيم.

وي ادامه داد: در ادامه حتي موقعيت‌هايي را هم به دست آورديم که بويژه در نيمه دوم استقلالي‌ها را مورد فشار قرار داديم و در نهايت توانستيم از روي برنامه به گل تساوي دست پيدا کنيم.

فوساتي در پاسخ به اين سوال که فکر نمي‌کنيد مظلومي در ترکيب خود دچار اشتباه شد، گفت: اگر بازي را دوباره نگاه کنيم مي‌بينيد که تيم ما هم اشتباه داشته است. صددرصد خود من هم به عنوان مربي اشتباهاتي داشته‌ام. مطمئن باشيد در اخلاق کاري من نيست که پس از يک بازي در مورد اشتباهات همکارم صحبت کنم.

وي در رابطه با اعتراضش به داوري در طول بازي نيز گفت: مطمئنا اگر اشتباهي در داوري اين بازي وجود داشت، در نيمه اول بود که صحنه‌هاي مشکوک زيادي وجود داشت. البته داوران هم مثل ما هستند و حق اشتباه کردن دارند.

خبرنگاري از سرمربي السد پرسيد قبول داريد که در اين بازي خوش‌شانس بوديد، که فوساتي در پاسخ به وي گفت:  و فقط به سوالات پاسخ مي‌دهم. به نظر من اين سوال نبود بلکه نظر شخصي شما بود و البته من به آن احترام مي‌گذارم.

وي درباره اينکه پيش‌بيني مي‌کند چه تيم‌هايي از اين گروه صعود مي‌کنند، گفت: تساوي امروز بازي پاختاکور ـ النصر به ما نشان داد که در گروه بسيار سختي قرار داريم. در اين بازي از نظر اعتماد به نفس کمي در سطح پايين قرار داشتيم که اميدوارم در بازي‌هاي بعد بهتر شود. نمي‌دانم در آينده چه اتفاقي مي‌افتد. من در فصل 2007 ـ 2006 هم سرمربي السد بودم و حالا مجددا با اين تيم قصد دارم که از گروه خود صعود کنيم. در مورد تيم خودمان مي‌گويم که اميدوارم به مرحله بعد صعود کنيم اما نمي‌توانم پيش‌بيني کنم که چه تيم‌هاي ديگري از اين گروه صعود خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس