کد خبر 27379
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۸

خبرنگار شبکه العالم در قاهره اعلام کرد که گروه اخوان المسلمين مصر هرگونه اعطاي نمايندگي از سوي اين گروه به " محمد البرادعي " براي مذاکره با رژيم مصر را تکذيب کرد.

به گزارش مشرق، " احمد السيوفي " يکشنبه شب از قاهره گزارش داد: اخوان المسلمين تاکيد کرده است که براي مذاکره با رژيم مصر هيچ گونه نمايندگي به البرادعي نداده است و هيچ يک از گروه هاي ملي مصري نيز نمي پذيرند که البرادعي به تنهايي اين ماموريت را برعهده گيرد.

براساس اين گزارش ، آنها تشکيل گروهي دست کم ده نفره به نمايندگي از همه گروه هاي ملي و تظاهرات کنندگان حاضر در خيابان ها و ميادين را خواستارند.

خبرنگار العالم گفت: ممکن است البرادعي براي تفاهم درباره مرحله بعدي درميان تظاهرکنندگان درميدان التحرير حاضر شده باشد.

وي ادامه داد: اخوان المسلمين و برخي گروه هاي ملي البرادعي را به عنوان نماينده مامور مذاکره با مسئولان مصري نکرده اند بلکه تنها ، گروهي براي مذاکره با نيروهاي مسلح يا هر طرف ديگري درقدرت تشکيل خواهد شد تا به راهکاري براي برآورده شدن خواسته هاي مردم و گروه هاي ملي ، دست يابد.

برخي رسانه هاي عربي و غربي از جمله الجزيره و بي بي سي در خبري مدعي شده بودند که اخوان المسلمين ،البرادعي را نماينده مذاکره با مقامات رژيم مصر درباره اوضاع فعلي مصر کرده است.
اين در حالي است که پايگاه رسمي اطلاع رساني اخوان المسلمين مصر نيز خبر اين رسانه‎ها را در مورد نمايندگي البرادعي از جريان اخوان را تاييد نکرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس