نور علی تابنده - دراویش گنابادی

نورعلی تابنده قطب فعلی صوفیه گنابادیه در این جلسه گفت: بیعت با ما همان ادامه بیعت با خداوند است. بیعتی که با ما می کنند ادامه بیعتی است که قبل از خلقت کرده اند.

سرویس سیاست مشرق - «نورعلی تابنده» قطب فعلی فرقه صوفیه گنابادیه بعد از آنکه حیات امام زمان (عج)، عصمت امامام معصوم (ع) و اصول دین را زیر سوال برد؛ چندی پیش در جلسه سخنرانی خود که در دولتسرای تهران برگزار شده بود به مقام حضرت زهرا(س) توهین کرد.

وی در جمع مریدان خود نسبت به عملکرد مسئولین در قبال واژه شهید انتقاد کرد و گفت: متاسفانه کسانی که باید خودشان حیثیت و اهمیت مصداق واژه شهید را حفظ کنند, این کار را نمی کنند و به هر نفری که به هر نحوی کشته می شود شهید می گویند و لغت شهید را کم ارزش می کنند.

وی در ادامه سخنان موهنش درباره ساحت حضرت زهرا(س) عنوان داشت: یکی از دوستان سابق من که مرد مسلمان و خیلی معتقدی است به من تلفن زد و از من پرسید تقویم امسال را دیدی؟ گفتم بله گفت دیدی نوشته شهادت حضرت زهرا، خب با این حرف اجر شهید کم می شود.

نورعلی تابنده بعد از آنکه به مقام حضرت زهرا(س) توهین کرد بیان کرد: شهادت مقام بالایی است و شامل حضرت زهرا نمی شود و با گفتن شهادت حضرت زهرا مقام شهید را بی ارزش می کنید حضرت زهرا(س) رحلت کرده است.

نورعلی تابنده قطب فعلی صوفیه گنابادیه ادعا کرد بیعت با ما همان ادامه بیعت با خداوند است.

اظهارات تابنده در حالی صورت می گیرد که در تقویم دراویش گنابادی، فوت دو تن از قطب های این فرقه (مشتاق علیشاه و سلطانعلیشاه) با عنوان شهادت درج شده است.

درباره  اقدامات ضدامنیتی دراویش بیشتر بخوانید:

۳ شهید و چند مجروح در پی حمله دراویش/ سخنگوی ناجا: قاتلین دستگیر شدند/یک ماشین دیگر ماموران ناجا را زیر گرفت/ خودروی یکی از اهالی محل به آتش کشیده شد +عکس و فیلم

فیلم/صحبت های پدری که فرزندش به دست دراویش شهید شد

آخرین اخبار از اغتشاشات دراویش در خیابان پاسداران تهران

*** اعلام برائت مردم گناباد از فرقه صوفیه گنابادیه

مردم شهرستان گناباد با امضای طوماری خواستار تغییر نام فرقه صوفیه نعمت اللهی گنابادی و اقدام جدی مراجع قضایی نسبت به این فرقه انحرافی در توهین به حضرت فاطمه زهرا(س) شدند.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب امام جمعه شهرستان گناباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان که در محل مسجد جامع و مصلای این شهر برگزار شد با اشاره به اهانت قطب فرقه صوفیه گنابادیه به حضرت فاطمه زهرا(س) اعلام کرد: با توجه به سابقه این فرقه و اهانت اخیرشان نسبت به حضرت فاطمه زهرا(س)، مردم شهرستان گناباد ضمن ابراز تنفر از این فرقه خواستار حذف نام گنابادیه و تغییر آن هستند.

وی افزود: فرقه صوفیه از نظر اعتقادی و از نظر اخلاقی دارای سابقه بدی است و این فرقه علاوه بر ارتباط نزدیک با رژیم شاه، در سال 88 نیز از فتنه گران حمایت کرده است

وی با محکومیت اهانت قطب فرقه به حضرت زهرا(س) افزود: این فرقه با اینکه ادعای تشیع بودن دارد اما اخیرا قطب این فرقه به مادر سادات، حضرت فاطمه زهرا(س) اهانت کرده و  دل های مردم شریف و ولایتمدار را جریحه دار نموده است.

امام جمعه گناباد با گله از رسانه های جمعی نسبت به انتساب این فرقه به گناباد اعلام کرد: ما مردم شهرستان گناباد بار دیگر ضمن ابراز تنفر از این فرقه خواستار حذف نام شهرستان گناباد در رسانه ها می باشیم تا همه بدانند مردم انقلابی و شریف گناباد از این فرقه و رهبر آن بیزار هستند.

امضای طومار مردم گناباد  در برائت از فرقه صوفیه

***دانشجویان گنابادی اهانت تابنده به حضرت زهرا(س) را محکوم کردند

دانشجویان بسیج دانشجویی علامه طباطبایی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد با انتشار بیانیه ای اهانت به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) را محکوم کردند.

در متن این بیانیه که ظهر امروز منتشر شده است آمده است: روزگار به جایی رسیده است آنانی که حرام خدا را حلال کرده و بر انسان سجده می کنند و روز به روز اخباری از فساد اخلاقی بزرگان دستگاهشان در رسانه ها افشا می شود در مورد حضرت زهرا(س) اظهار نظر می کنند.

در ادامه بیان شده است: آنان دهانِ دریده ی خود را باز دیده و به خود اجازه می دهند در مورد مقام والای نور چشم پیامبر (ص) حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار نظر کردند. و بگویند: "نه تنها حضرت زهرا(س) به شهادت نرسیده اند، بلکه بکار بردن نام شهید برای آن حضرت از مقام شهدا کاسته و شأن شهید را پائین می آورد."

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گناباد خطاب به سران فرقه صوفیه نعمت اللهی اعلام کردند: سرکردگان فرقه جعلی نعمت الهی، بدانید مادامی که چشم دانشجویان کفر ستیز این شهرستان و این کشور بیدار و هوشیار است، اجازه نخواهند داد تا همچون شمایی که خود با زور و تزویر و ظلم و آدم کشی و غارت و اختلاس بر سر کار آمده اید، به اهانت های بی پایان خود نسبت به خاندان عصمت و مذهب شیعه ادامه دهید و از این پس دهان یاوه گویان را خورد خواهند کرد.

این بسیجیان با محکومت سخنان اخیر نورعلی تابنده قطب فرقه نعمت اللهی در ادامه بیانیه آورده بودند:ما دانشجویان بسیجی، اهانت سرکرده فرقه ضاله دراویش نعمت الهی گناباد به ساحت مقدس حضرت زهرا(س) را شدیداً محکوم کرده و هشدار می دهیم در صورت تکرار اعمال اینچنینی، دیگر به صدور بیانیه اکتفا نخواهیم کرد و با آن زبان که خود می پسندید جواب یاوه گوئیهایتان را خواهیم داد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 247
  • در انتظار بررسی: 40
  • غیر قابل انتشار: 88
  • محمدرضا مختاری ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    باسلام چرا دستگاههایی زیر ربط در دولت تدبیر با این فرقه های که به مقدسات ما شیعیان توهین می کنند برخورد نمیکند.دهان این گونه یاوه گویان را باید خرد کرد تا همچین غلطی دیگر نکنند.
    • اکبر IR ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
      20 69
      یاوه گو خودتی نفهم
    • IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
      17 9
      برخورد با اینا براشون نونی نداره عزیز!
  • ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    30 7
    اي مفضّل هرگونه بيعتي قبل از ظهور حضرت وليّ عصر (عليه السّلام) بيعت کفر و نفاق و نيرنگ است خداوند کسي که اين بيعت را انجام دهد و همچنين کسي که با او بيعت شود را لعنت مي کند. خیلی حرفه
  • کاظمی ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    44 15
    اگر با این شخص گمراه از خوف عکس العمل 4 تا مرید احمق تر از خودش برخورد نکنند ، مردم شهید پرور خودشان گوش این مردک را خواهند پیچاند
  • علی ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    31 9
    از جنس همانهایی هستند که قران در مورد آنها می فرماید اولائک کالانعام بل هم اضل که اینها از حیوان هم پست تر هستند
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    31 11
    جانم فدای زهرا ببینید صدای امریکا و بی بی سی فارسی و من و تو و... از چه کسانی حمایت میکنند
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    26 8
    خوارج لعنت الله علیه لا اقل قرآن خواندنو بلد بودند. ایشون با این سن و سالش تا همین چند وقت پیش درست خواندن قرآن برایش مقدور نبود! طفلکی، دلسپردگان به این آقا!!!
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    14 19
    عوض اینکه کمک به تحکیم اتحاد کشور کنید دارید اختلال ایجاد میکنید اونم تو این موقعیت . در جهت خوشحالی دشمن گام برندارید
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    30 26
    من که جزء آن گروه نیستم اما مطمئنم که واقعیت اینی نیست که شماها نوشتید - دست بردارید از رنگ کردن مردم - فقط در این کارها استاد هستید
  • ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    23 4
    الا لعنه الله علی الظالمین اللهم العن ظالمی حق مولاتنا فاطمه بنت محمد صلی الله علیهما و آلهما
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    33 9
    توی ایران،توی کشور شیعه،بییان و به حضرت زهرا (س) توهین کنند. ای وای بر ما
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    22 2
    السلام علیک ایتها المظلومه الشهیده یا فاطمه الزهرا
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    25 3
    هرکه باال علی در افتاد ورافتاد.
  • مقیم ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    23 5
    این فرقه خیلی بی سوادوسطحی نگر هستند اگر فیلم قطب این فرقه که دارد قران میخواند نگاه کنید قران را اشتباه وپراز غلط میخواند خودرا در ظاهرمرید حضرت علی (ع)میدانند ولی در عمل هیچ راه این امام معصوم (ع) را دنبال نمیکنند
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    17 6
    من نمیدونم اینها چرا هنوز دفتر دستک دارن و جلسات تشکیل می دهند.
  • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    17 1
    قال الصادق (ع ): ان جدتنا صدیقه شهیده پیروان سقیفه از پیگیری این اکاذیب چه میخواهند؟
  • شهید زنده ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    21 6
    نورعلی در حدی نیستی که بخواهی شهید و شهادت رو توصیف کنی
  • مومنی ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    18 4
    در صورت صحت ابراز این اضهارات یاوه و لمپن: جناب درویش اتم و اکمل!!!! وقت آن نرسیده خرقه ی ریا و سالوسی را کناری نهید و دست از ادا و اطوار برداشته و سر های مریدان کم دانشتان را کم تر در فاقهای شلوارشان!!! فرو برید؟!! اتمام عزت و اعتبار شهادت وام گرفته ی مقام عصمت و ولایت شهیده ی مظلوم تاریخ آفرینش حضرت صدیقه ی طاهره ی شهیده هست. سواد شما که درک مطالب ذیل را ندارد اما به فریب خوردگان و بیچارگان گردتان عرض میکنم فقط و فقط کمی در این حدیث معتبر و مستند تامل نمایند: 1/ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه و آله: إِنَّ فَاطِمَةَ بَضْعَةٌ مِنِّي، وَ هِيَ رُوحِيَ الَّتِي بَيْنَ جَنْبَيَّ، يَسُوؤُنِي مَا سَاءَهَا، وَ يَسُرُّنِي مَا سَرَّهَا؛ رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند: فاطمه پاره تن من است او جان من است که در میان دو پهلوی من است مرا بد می‏آید آنچه او را بد می‏آید و مرا مسرور می‏کند آنچه او را مسرور می‏کند. اعتقادات الإمامية و تصحيح الاعتقاد، ج‏1 2/أَنَّ النَّبِيَّ صلی الله علیه و آله قَالَ إِنَّمَا فَاطِمَةُ شِجْنَةٌ مِنِّي يَقْبِضُنِي مَا يَقْبِضُهَا وَ يَبْسُطُنِي مَا يَبْسُطُهَا رسول خدا صلّى اللَّه عليه و آله و سلّم فرمايد: همانا فاطمه شعبه و بخشى از وجود من است، آنچه او را ناراحت كند مرا ناراحت كرده، و آنچه وى را خوشحال نمايد مرا خوشحال نموده است. بحار الأنوار الجامعة لدرر أخبار الأئمة الأطهار، ج‏43، ص 19 حال برو کمی تحقیق کن ببین بضعة و شجنه بودن اشرف مخلوقات به چه معناست. سعی کن بفهمی دلیل شادی و غضب جانِ جان و روح هستی و اشرف مخلوقات پیغمبر مکرم صلوات الله علیه و آله چه مفهومی دارد. اجازه بده یک بار دیگر به حال تو و بیچارگان اطرافت تاسف عمیقم را اظهار کنم
  • رضا ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    17 5
    چرا کسی فک این رو پایین نمیاره بابا این آدم که قرآن خواندن بلد نیست(یه سرچ تو اینترنت بکنید)چرا میذارید اینجوری اراجیف ببافه
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    18 5
    خدا لعنتش كنه بي دين اشغالو مادر ما بزرگترين شهيد اسلام است
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    17 9
    مگه بچه های بسیجی گناباد مردند که این دهن گشادشو باز کرده ،حال همه رو به هم زده .... !!!!!
  • ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    8 5
    استاد ما برادر این تابنده بود. دهنش سرویس بچه های دانشگاهو بدبخت کرد. تو ارشد دووووووووووووووووووووووووو داد به بچه ها. خاک تو سرشون
  • راستگو ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    10 7
    این اقایان که خود را تافته جدا بافته میدانند دو نفری که ورد زبانشان است چگونه از دنیا رفتند ؟اینان از اسلام هیچ نمیدانند برای خود دکان بازاری باز کردند واز این رو ارتزاق میکنندجسارت را بحدی رسانند که به ساحت حضرت زهرا اهانت میکنند قوه قضائیه اگر قاطع عمل کند هیچ گستاخی به خود اجازه یاوه گوئیها نمیبودیم
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    8 4
    لعنت خدا بر تابنده و دیگر منکران شعادت مظلومانه حضرت زهرا سلام الله علیها
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    13 4
    پس دستگاه های امنیتی خواب تشریف دارند لجن بگیرن دهان متعفن این نکبت را....
    • IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
      2 2
      لابد براشون صرف نداره!
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    11 1
    علی لعنت الله علی هذا الرجل وجمیع اتباعه واذنابه
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    8 4
    خداوند این منحرفان بی دین را لعنت کند
  • سيد قاسم ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    7 3
    اينا توسوراخ موش چپيدن و خودشون به نفهمي زدن از سوراخ بيا بيرون اي صوفي كسيكه دينش درحيطه همان كنج نشيني تعريف بشه و بغيرو ولش كن از اين بهتر نميشه
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    6 2
    لعنت بر این بدعت گذاران باد
  • نوید ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    5 2
    اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد وآخر تابع له علی ذلک. اللهم العنهم جمیعا .
  • ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    6 5
    لعنت خدا به هرچی صوفی!! یافاطمه الزهرا اغیثینی
  • امیر ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    6 2
    مرگ بر انحراف!
  • محمد موسيوند ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    6 5
    اين نور علي نيست كورعلي است اگر اين نامرد فهم داشت سيبيلش را كوتاه مي كرد
  • محسن ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    7 1
    لعن الله علی قاتلیک یا فاطمه الزهرا(س)
  • ایلیا ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    3 3
    خاک بر سر ما کنند! یکی نیست این گوسفندارو بریزه تو رودخونه آب ببردشون!؟ مشرق کلا نظراتو منتشر نمیکنی بد شدی هاااا
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    6 4
    حضرت زهرا سلام الله علیها شهیده است و کسی با اراجیف خود نمی تواند شهادت ایشان را تحریف و به رحلت تغییر دهد
  • علی ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    1 2
    بزرگ کردن منحرفین از طریق انتشار سخنان بیهوده آنان کمک به مطرح شدن آنان است .
  • محمد علی ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    6 3
    ای کوردلان منجس به هواهای نفسانی که در دالانهای هزار توی جهل و عناد حیران و سرگردانید؛بدانید که کوثر عاشورای حسینی زهرای مرضیه است همو که زلال زمزم مصفای ذات بی بدیلش بر بلندای قدسیان عالمین سرریز به فیض و رحمت است.او که مسمای هر کمال است و جلالت مقام عبودی او بغیر از ذوات معصومین از همه ی ماسوی الله حتی انبیاء عظام و رسولان مرسل و ملائکه ی مقرب در مکنون سرادیق نور است.و چه زیبا فرمود وما أدراک ما لیلة القدر
  • علی حسین ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    5 3
    چرا به این افراد پست و حقیر اجازه ی سخنرانی داده می شود ؟
  • ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    4 0
    یا زهرا
  • محسن ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    7 0
    بردشمنان اهل بیت(علیهم السلام)لعنت.
  • ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 3
    مشرق سر جدت واقعیتو نادیده نگیر این فرقه منحرف کلی هم طرفدار داره وگرنه تابحال روساشونو همه رو اعدام کرده بودین
  • آقای همساده ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    6 3
    یعنی تو گناباد یه مرد پیدا نمیشه تو دهن این مردک بزنه؟ غیرت دارن؟ حکم اعدام این طرف نیاز به صدور از دادگاه نداره
  • سلام ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    7 0
    اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
  • حسین ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    4 2
    همه کارها را نباید حکومت انجام بده،خیلی‌ جاها احتیاج هست که مردم را اجازه بدید خودشون تکلیف را یک سره می‌کنن همین توهین را اگر بازتاب بدید و به گوش مردم برسونید بعید میدونم که تا پس فردا مشکلی‌ به نام فرقه ضاله ملا سلطانی (گنابادی) باقی‌ مونده باشه!!!
  • ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    5 6
    یک روز دز صدا سیما در زمان قدیم زنی به حضرت زهرا (س) بی احترامی کرد و حکم اعدام او توسط حضرت امام صادر گردید و اینگونه اهانت ها را تا 30 سال خاموش کرد و حال منتظر حکم علما هستیم ....
  • ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    5 0
    اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع لهم خداوند دشمنان اهل بیت رو نابود کند
  • رضوي ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    7 5
    يعني كسي حق مخالف با اعتقادات ما را ندارد ؟
  • ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    4 4
    احسنت بر مردم دین دار و انقلابی. باید جواب این سخنان باطل به نحو مقتضی داده شود
  • م م ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    5 3
    وزارت اطلاعات و سپاه و بچه بسیجی های این شهر کجایند چرا این مردیکه هنوز داره نفس میکشه
  • مریم ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    4 1
    این بابا با احساسات این همه مردم بازی کرده لازمه دستگاه قضا وارد بشه!!
  • مجتبی ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    4 4
    ما گنابادی ها حالمون از این صوفی ها به هم می خوره ولی برخی از شرایط عموم شهر رو هم باید در نظر گرفت دیگه البته تو شهر گناباد نیستند توی یه شهر کوچکی به اسم بیدخت تمرگیدن
    • مینا IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
      0 5
      بی ادب
  • بهنام ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    5 0
    لعنت خدا بر دشمنان ام الائمه
  • فرید ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    5 0
    اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک، اللهم العنهم جمیعا....
  • حسین ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    7 0
    اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِكَ
  • ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    2 1
    ای کاش اونجا بودم، شخصا....
  • ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    بیییییییییییییییییییییییییییییشمار
  • ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    احسنت...
  • امین ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    3 2
    از انصار حزب الله خواهش میکنم سکوت نکنن.
  • vqh ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    5 2
    من خیلی مذهبی نیستم اما خداییش این تیپ مسلمانان باعث ترویج خرفه گرایی می شوند و اسلام را بدنام می کنند . اسم حضرت زهرا قاعدتا باید برای لغت شهید اعتبار بیاورد . هرجا اسم ایشان باشد همین است آنوقت این آقا دم از ارادت به حضرت علی و صوفیگیری می زند . چه میدانم شاید ما اشتباه می کنیم!!!! بابا من که ارادتم به ائمه بیشتر از این آقای تابنده است چرا کسی نمی آید پیرو من شود !!!
  • doman ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    4 2
    هیئتیهای اذربایجان اماده مبارزه با اینگونه فرقه هاست اماده نگهبانی در حرم خانم زینب س نیز میباشیم
  • ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    احتمالا این سکوت برای آزادی بیانه ... خوب همایش افق نو نیست که ضد آزادی بیان باشه که ....
  • تیک ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 6
    چرا صدای شما تو دولت قبلی در نیومد حالا طومار این فرقه چند صد ساله رو دولت تدبیر سه ماه باید بپیچد؟ انصاف .....
  • خسرو30000058 ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    4 3
    بنده به عنوان یک مسلمان اراجیف رئیس فرقه گنابادی را به شدت محکوم میکنم. و از این فرقه و روسایش اعلام تنفر و بیزاری میکنم. ننگ و مرگ بر این فرقه و سران فتنه88 و بهائیان و سایر ائمه کفر.
  • یاسر ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    3 1
    من فکر میکنم این بدبخت قاط زده یک جلسه ببریدش روانپزشک گناه داره بیماره
  • خسرو30000058 ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    1 2
    ان شاءالله امت حزب الله دهان این را خرد خواهند کرد, البته با اجازه سران فتنه!
  • رضا ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    1 1
    جالبه گنابادی ها فقط خواستار حذف نام گنابادی از آخر اسم این فرقه شدن !!!!!!!!!!! باید کلا نابود بشن اینا نه فقط حذف پیشوند و پسوند
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
      1 1
      سلام این درست نیست که ما وقتی حرف کسی روکامل نشنیدیم راجع به اون قضاوت کنیم اگه شیعه علی هستیم برخورد این خانواده رو با عمروبقیه ببینید
  • حجت ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    با اینکه مشرق ملاحظه می کنه اما ببین چه مجیز گوهایی پیدا می شند. اونوقت از دولت چه انتظاری داری.
  • پرهام ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 1
    خاک بر سر تحلیلت
  • پرهام ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    اشتباه مثبت دادم
  • سید منصور ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    4 0
    اللهم صل علی فاطمه الزهراوابیهاوبعلهاوبنی ها اللهم عجل لولیک الفرج به جان مادرمان زهرا مرگ برای این احمق کم است
  • علیرضا احمدی ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    3 0
    مگه مملکت صاحب نداره که هركي میاد حرف میزنه با احساسات مردم بازی میکنه؟!!! ای خداااا اگه جایی برای برخورد با این ظلمها به اهلبیت نیست پس به کجا پناه ببریم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
  • ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    1 0
    آخه واسه چی باید دروغ بگن؟!! عکساشو که گذاشتن ..امام جمعه شون هم که گفته... تا کی میخوایم سرمونو زیر برف بکنیم؟..خوش خیالی تا چه حد؟
  • ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    2 1
    ایول..کور علی خوب اومدی
  • ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    3 0
    بی دینا شهادت خانم کلمه شهید رو بی ارزش میکنه!؟ این شهادته که از نام خانم ارزش پیدا میکنه کج فهم! این همه بی برعضگی مارو نشون میده که بعد 35 سال نتونستیم اینارو جمعشون کنیم. خانم مارو ببخش! کم کاری مارو ببخش! امضای طومار چه به درد میخوره!؟ طومار مال مزخرفات قبلیش بود الان باید عملا کاری بکنید. مشرق قربون دستت من خونم به جوش اومده هرجاشو دیدی تند نوشتم خودت خودت درستش کن. دمتون گرم. البته شیر بی یال و دم اشکمش نکنی ها! نزنی کلا همه شو
  • فارغ التحصیل ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    بزنن همشونو دستگیر کنن همشون مزدور دشمنن
  • سیدداود ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    1 0
    مقام امنیتی وقضایی بایدبااین فرقه باطل برخورد شدید بکند
  • وا اُمّا ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    1 1
    خدا لعنتش کنه
  • محمدصادق ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    2 0
    اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک.. اللهم العنهم جمیعا..
  • جانم فدای زهرا ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    1 0
    روزی که دراویش به روی مردم اسلحه کشیدند+تصاویر دیده نشده از حادثه http://shiraze.ir/fa/news/43351
  • ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    3 0
    یعنی واقعا کسی نیست که جلوی اینا رو بگیره؟؟؟؟؟
  • فرهاد ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    6 0
    باید به این کودن گفت این شهادت است که به واسطه حضرت زهرا بالا میرود و ارزشمند میشود و نه حضرت زهرا به وسیله شهادت.اهل البیت به حقایقی مانند شهادت ارزش می دهند و نه شهادت به ایشان!فتامل...
  • ghasem ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    3 6
    متاسفم برای اونا هایی که بدون تحقیق اخبار دروغ این سایت را باور میکنند و بدون اینکه حتی یکبار از نزدیک برن مجالس درویشی و رو ببین و از احوال و طریق درویشی با خبر باشن به این دروغ ها واکنش نشان می دهند به خدا اینا همش دروغه و دارویش گنابادی بیش تر از سایر مسلمانان دوستدار اهل بیت و طریقشان طریق ائمه معصومینه .یا زهرا
  • ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    8 0
    همين ديگه وقتي فتنه گرا اينقدر پررو ميشن اين مردك هم جرائت ميكن اين توهينها رو بكنه. چشم دولت تدبير روشن!!!!!!!!!!!!!!
  • محسن ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    1 0
    چه چفتی بوده اون که تازه تقویم دستش اومده ...
  • ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 1
    باور نمیکنم چنین حرفی زده باشن
  • ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    2 0
    خدا نابود کنه هر کس که بگه بیبی دو عام مادرمان حضرت زهرا(س)رحلت نموده اند بلکه مادر بی حرممان به دست بی غیرتان و حرام زادگان به شهادت رسیدند برداشت بد نکید که من بی ادبی کرده باشم هر واقعا هر کس دست روی معصوم بلند کنه حرام زاده است
  • ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    1 2
    خوب باهاش بحث مستدل كنيد ،نه اينكه لعن ونفرين كنيد،شايد واقعا همينقدر ميفهمه،وبايد روشنگري شود ،اينطوري بهتر است
  • ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    لعنت بر همه صوفيان بدعتكذار
  • علی ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    1 0
    جناب تیک ..اینقدر دولت قدیم و جدید نکنید تورو خدا حالمون بهم خورد دیگه تا یه حرفی زده میشه راجع به هر موضوعی این حرفای عامیانه مطرح میشه .. حالا دولت قبل کاری نکرد درست.. این دولت باید بشینه بروبر نگاه کنه
  • ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    تاسف
  • ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    1 1
    اگه مسئله رنگ کردنه که صد البته بعضی از این دراویش و قطبهای فرقه ای استادشن ..مخصوصا وقتی که به پست نوامیس مریدان خودشون می خورن
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    بمیر بابا
  • ناشناس ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    1 0
    اگر ما طبق فرموده رهبری ایام فاطمیه را هم مثل عاشورا، پر رونق برگزار کنیم، این بی شرف ها جرعت این یاوه گویی ها را پیدا نمی کنند
  • علی اکبر ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    1 0
    خدا لعنتش کنه هر که کوچکترین اهانتی کنه
  • ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    1 0
    دوست عزیز شما یا نمی دونید حضرت زهرا(ص) چه کسی هستند یا نمی دونید اتحاد چیه.
  • ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    اگر شماها بزرگش نکنید از خانه عنکبوت سست تر هستند.
  • ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    مخالفت با اهانت فرق میکند دوست عزیز.
  • عبدالمجيد ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    1 2
    باسلام تربيت نا اهل را چون گردكان بر گنبد است اين أفراد با هدف أقدام به اين كارها ميكنند لازمه برخورد جدي با اين منحرفين بعمل بياد بايد بفهمند در مملكت حضرت زهرا سلام الله عليها نمي توانند أفكار شيطاني را منتشر كنند
  • ..... ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    بوی قرمه سبزی از تحلیلت میاد!
  • ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    چند وقتیه حوادث مشکوکی داره میوفته نکنه عملیات روانی باشه؟
  • عبدالرحمن ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    خدا شما رو با همین دراویش محشور کنه
  • عبدالرحمن ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 1
    احسنت
  • علی شیری ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    1 1
    تمام افتخار من همین است که حیدر امیر المومنین است
  • ناشناس ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 2
    شیطان شاگرد دراویش وصوفیه است.
  • علی تمام زاده ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    2 1
    لعنت خدا بر تابنده و دیگر منکران شهادت مظلومانه حضرت زهرا سلام الله علیها
  • محمد ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    1 1
    البته بهتره نام مبارک علی را هم این ملعون نداشته باشه کورقلی براش بهتره
    • US ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
      0 1
      آفرین
  • مهدی ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    1 1
    دستگاه های مربوطه خواب تشریف دارند از این اتفاقا زیاد میفته این یه نمونشه
  • رضا ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    1 1
    سلام این فرقه تبری هم که از فروع دین و فرع دهم هست قبول ندارند خدا انسان را به راه واقعی راهمنمایی و توفیق پیروی از آن رابدهد ای مکاش میفهمیدند تمام اقطاب صوفیه گرد چادر حضرت صدیقه (روحی لتراب محبیها فدا) نیستند
  • ابراهیم ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    2 1
    لعنت بر دشمنان اهل بیت
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 1
    کودن دیگه نمیفهمه... انتظاری نداشته باش شما
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    2 1
    خدا هدایتشان کند
    • مصطفی NO ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
      0 0
      احسنت
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    1 1
    ببخشید ولی این فرقه ضاله رسول الله (ص) رو هم قبول ندارند.دقت بفرمایید میبینید کسی که ابتدا مدعیه که به خدا رسیده بدون واسطه و بعد هم ادعای خدایی میکنه ... این مضلین هیچ کس رو غیر از شخص قطب قبول ندارند.
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    2 1
    کسی که به اولین شهید راه ولایت که به دست افراد سقیفه به ضرب وشتم بین درب و دیوار بشهادت رسیده جسارت می کند نباید گفت نور علی..... او را باید پور ع م ر بنامیم
  • یاسر ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 2
    خط قرمز اونا فقط حجابه کاری به این چیزا ندارند متاسفانه این داستان ی تظاهرات لازم داره
  • سید ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    1 1
    حضرت زهرا شده فرع مردک اصل دین ما حضرت زهراست
  • سید رضوان ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 1
    نتیجه استفتاء از دفتر آیت الله العظمی خامنه ای : با سلام نظر حضرتشان در مورد شخصی که منکر فضائل و عصمت و شهادت و غصب ارث حضرت فاطمه الزهراست چیست آیا چنین کسی گمراه و از مذهب شیعه خارج است؟وظیفه ما در قبال نشر عقایدش چیست؟ پاسخ:ج1) كسى كه ضروريات مذهب حقه شيعه را انكار كند شيعه محسوب نمى شود. ج2) ترويج عقايد باطل جايز نيست. موضوع: مسائل متفرقه شماره استفتاء: 396641
  • سید رضوان ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 1
    نتیجه استفتاء از دفتر آیت الله العظمی خامنه ای: با سلام نظر حضرتشان در مورد شخصی که منکر فضائل و عصمت و شهادت و غصب ارث حضرت فاطمه الزهراست چیست آیا چنین کسی گمراه و از مذهب شیعه خارج است؟وظیفه ما در قبال نشر عقایدش چیست؟ بسمه تعالی سلام علیکم و رحمة الله و برکاته ج1) كسى كه ضروريات مذهب حقه شيعه را انكار كند شيعه محسوب نمى شود. ج2) ترويج عقايد باطل جايز نيست. موضوع: مسائل متفرقه شماره استفتاء: 396641
  • سرباز ولایت ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 2
    کجایید شهدا؟ کجاید که به مادرتان توهین شده و همه سکوت کردند
  • علی اکبر ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    2 2
    لعن الله منکری قتلک یاامی یازهرا
  • فدايي رهبر ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    3 2
    خاك پاي جناب فِضِه كنيز گرانقدر حضرت زهرا (س) توفيق "شهادت" مي ده... مردك نفهم از شان حضرت زهرا(س) بويي نبرده، دم از ديانت مي زنه. انشاالله ذات اقدس الهي، مملكت ما را از شر افراد جاهل و متظاهر به ديانت و مدعي دروغين ارادت به علي (ع) حفظ كنه... و اميدوارم هر كس كه منكر شهادت مظلومانه جگرگوشه پيامبر(ص) حضرت زهرا (س) است با قاتلان مزدور ايشان محشور شود، و در نهايت در آتش خوار كننده ي حضرت قهار(جل جلاله و عظم شانه) معذب گردد. السلام عليك ايتها الصديقة الشهيدة
  • محمد هاتف ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    2 3
    کسی که بر برهان وجود و بقای هستی صدیقه طاهره مادر فاطمه الزهرا (س) توهین کنه چه میخواد شخص باشه یا گروه لعنت و نیست و نابود باد.
  • بی نام ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    1 1
    اشتباهی منفی دادم. طبق روایات دشمنان اهل بیت حرام زاده هستند.
  • ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    1 1
    جای امام خالی تا حکم ارتداد این مرتیکه را صادر کنه.لعنت خدا بر تمام این منحرفین
  • ناشناس ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    5 2
    خدا رو شکر که من رئیس جمهور نیستم! وگرنه تا الان فرقه ی صوفیه گنابادی رو با پیروان و رهبرانش به تاریخ پیوند میدادم .
  • صائب ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    1 0
    بچه جان اول یکم به مغزت فشار بیار چی داری میگی بعدش مرقوم بفرما!احیانا سرت بجایی نخورده باباااا؟اصلا خونده بودی مطلب رو باباااا؟
  • صائب ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    مواظب باش از اون ور نیفتی پائین.
  • حسین ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    1 2
    الهم العن جبت و الطاغوت. امام دلش خونه با این حرفا اگه رهبر حکم جهاد بده خونشو میریزیم حتی اگه جون خودمنو تو این راه بدیم.
  • حسین ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    1 2
    تو رو خدا علما مسولین و یا دستگاه قضا برای تصلای دل شیعیان کاری کند
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    1 1
    خاک بر سرش،مردک بی هویت،بی شعور
  • سلطان ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 1
    بیسواد یه کم تحقیق کن بعد حرف بزن مولوی سعدی ملاصدرای شیرازی و...همه صوفی بودند
  • ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    چون دوست دارند اگه زورت میاد میدونی کجا بری
  • بشاراسد ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    مگه فکت میخاره جوجه فکلی
  • تاریخ ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    جوجه فکلی چی میگی برو تو لونت
  • ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    بیشتر دو سواد نداشتی
  • سید مهدی فاطمی ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 1
    جای شرمندگی است از همه کسانیکه در این عهد آخرالزمان که لشکر خوارج و معاویه نزدیکند مشغول شعله ور کردن آتش تعصب های کورند هستند. 1400 سال از شهادت مادرم گذشته. با حرف این آقا نه از حرمت مادرم زهرا کم میشه و نه با رگ گردن شما دل پدرم علی شاد میشه. شما همانگونه حکم به قتل و اعدام می دید که از خدا بی خبران شامی و القاعده و بنی سعود.
  • ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    1 1
    کسانی که در این فرقه هستن مشکل جنسی دارند وچون مکتب اینا با این مسأله مشکلی نداره از ان حمایت وحرام حلال ان را برای خود توجیه میکنند
  • محمد ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    1 1
    درکمالات این فرقه همین بس که در یکی از جلسات شبهای قدر این افراد اسامی امامان را به اشتباه خواند وبقیه نیز جواب دادند
  • امير تبريز اوغلي ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    1 2
    كسي پيدا نشده تو اون خراب شده اونو بكشه؟؟
  • علی ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    1 0
    لعنت بر تو
  • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    اخوی فارسیش رو بنویس ببینیم چی گفته. یکسری کلمات عربی ترجمه اش رو از کجا بیاریم
  • سید صادق ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    بی خود
  • خاک پای فاطمه ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    2 2
    یعنی سیده النساء العالمین بانوی بانوان عالم حضرت فاطمه الزهراء اول شهید ولایت توی شهر گناباد وبیدخت یک فدایی و از جان گذشته ندارن که بره خاک در دهان این مردک مفسد بکنه وبه عمر ننگینش خاتمه بده منتهای تعصبتون نسبت به ام الائمه (س) طومار پر کردنه؟؟؟!!!به روح مطهرش قسم اگه دستم میرسید میکشتمش این کور دل بی حیا رو یا ابا صالح ادرکنا خودت کاری بکن آقا .دولت به کارهای مهمتر سرگرمه
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    1 0
    اون که منفی داده حتماخودش شیطونه
  • احسان ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    1 0
    شكرتلخ خورده راست ميگه بياد مناظره رودرو
  • رام ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    2 1
    تابنده ملعون ومزدور وهابی هاست که این توهینارو میکنه ویک مادر و40 پدره که شهادت حضرت زهرارو انکار میکنه -یازهرای شهیده مدد فرما -لعنت بر این فرقه مزدور وقاتل مادر سادات
  • مجید ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    2 1
    بیامهدی و به مظلومیت شیعه پایان بده. الهم عجل لویک الفرج
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    3 1
    تحفه ی سازمان های بین المللی چشم روی هم گذاشتن در مقابل دشمنان خداست! بچشید از بی غیرتی و سستی ایمانتان ای مسئولین گناه های شما پاک شدنی نیست.
  • حامد رنجبر خنج قیر سکه روانی ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    4 2
    اعدام اعدام فقط اعدا اون مهدور الدمه باید به قتل بررسه
  • ldghn ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    1 0
    انه صدیقه الشهیده.... یا زهرا(سلام الله علیه)
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 1
    اگه حرف نزنی نمیگن لالی!
  • ایرانی ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    3 1
    بعضی نظرات چقدر نزدیک به برادران القاعده است/ سربریدن. خفه کردن . مثله کردن .ذبح کردن . سنگسار کردن ... راستی این پیامها از طرف برادر اسامه است مطمئنا ایرانی نیستند ....
  • جواد ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    همه چیزی گفتن ما هم چیزی بگیم بشین سر جات بچه
  • رسول ت ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    2 1
    خیلی حوصله کامنت ندارم ولی وقتی صحبت از خانم زهراست قضیه فرق میکنه.شاید تا به حال احترام خاصی به محبوب علیشاه میذاشتم.که قبل از علی تابنده بود.اما کل عالم یک طرف یک موی زهرا یک طرف.متاسفم برای همچین افرادی که دنبال طریقت هستن از پیروی کردن امثال علی تابنده.طریقت و شریعت تماما به یک نظر خانم زهرا بنده.به زهرا قسم تنم لرزید از این مطلب و نظر.یا زهرا همه دنیای منی.تمام ایمانم نهایت تقوایم.
  • ملکشاهی ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 1
    یه غلطی کرده حالا
  • همایون ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    1 0
    بینی و بین الله اگر به رفتار و گفتار این فرقه های ضاله دقت کنیم ، تصدیق می کنیم شاگرد شیطان هستند .
  • ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    چون احمد شهید شاهد و ناظره
  • حسن ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    1 0
    خدایااهل بیت علیه السلام درکشورشیعه هم غریب هستند
  • ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    1 0
    اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک
  • محسن ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    1 0
    حضرت زهرا(سلام الله علیها) که «ام الشهدا» و خود اولین «مظلومه» و اولین« شهیده» راه دفاع از حریم مقدس ولایت است. بر اساس حدیث شریف فاطمیات(سلام الله علیهم اجمعین) فرموده اند «من مات علی حب محمد و آل محمد ، مات شهیدا» هر کس با محبت بر محمد و اهل بیت طاهرینش از دنیا برود شهید از دنیا رفته است. البته شکی نیست که: 1) مقام شهدا نیز با توجه به نیت، درجه ی تقوی و معنویت آنها فرق می کند. 2) حضرات معصومین (صلوات الله علیهم اجمعین) که به فرموده قرآن کریم «اسوه حسنه» برای بشریت اند بلکه معلم شهادت و شهید راه حق و فضیلت هستند. 3) حتی روایت معتبراز معصوم است که«مدادالعلما افضل من دماء الشهدا»
  • ناشناس ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    5 0
    اول توهین به امام حسین بعد توهین به حضرت زهرا س حتما چند روز دیگه تو هین به پیامبر و انکار خدا .چرا کسی پیگیری نمیکنه چطور کشتن شیعیان تو کشورای دیگه خون ما رو به جوش میاره ولی توهین به ولایت و مادر سادات تا حالا خون هیچ مسولی رو به جوش نیاورده اینه مملکت صاحب الزمان چرا پیگیری نمیشه ....
  • ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    2 0
    کی شود دریا به پوز سگ نجس
  • ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    7 0
    خدا لعنت کنه این ملعون رو
  • ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    اگر بیعت برای امامت باش و ادعای مهدویت بله ولی جمهوری اسلامی ایران ادعای امامت نداره که بخواد کفر کنه بعدش این نظر انجمنیاست خدا لعت کنه تفکرات منحرفه را که به اسم شیعه میاد اعم از انجمن یا فرقه گنابادیه اخه مرد تو مگه سواد داری درمورد حضرت زهرا بحث میکنی جدا یکی بره بگه حروف عربی چند حرف؟
  • ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    1 0
    خدا لعنتش کنه
  • افشین تهران ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    1 0
    شهادت ازنام مادرم زهرا س ابرومیگیردوشهدای عزیزماافتخارمکنندومیکردنندکه پیشانی بندی بنام یازهرا .س.درزمان شهادت به سرداشته باشندبعدازوهابیون والقاعده چشم اسلام به این منحرف روشن شدوقت ان رسیده که اگرکسانی ازروی نااگاهی ویاازروی سنت ویابصورت میراث پیرواین شخص هستنندسریعاازاودوری وبیزاری نمایندکسی که حرمت زهرا.س.رانداشته باشدچگونه میتواندپیرو حضرت علی.ع.باشدایافقط سبیل فرورفته تاحلق نشانه پیروی ازامامعلی.ع.است ویااین سخنان شیطانی؟ تادراتش خشم ملت گرفتارنشده ا یدازاوبیزاری بجوییدوبه دامان ملت واسلام برگردیید
  • ناشناس ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    1 0
    سلطان تو اول تحقیق کن صوفی گری در طول تاریخ تغییر کرده روش این بزرگانی که گفتی عرفان اسلامی بود اما الان صوفی گری خیلی از اسلام فاصله گرفته
  • ناشناس ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    1 0
    فکر کنم خیلی مشخصه الله =خدا لعن+لعنت ظالم+ظلم کننده و..... دیگه از این واضح تر ؟
  • الهام ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    1 0
    سلطان مگه خوارج هم پشت سر علی (ع )نماز نمی خوندن حالا هر کی از خوارج بد گفت ما باید بگیم پشت سر علی (ع) نماز می خوندن ؟؟؟؟
  • ناشناس ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    1 1
    قرار نیست چون دوست دارن دفتر و دستک داشته باشند به اعتقادات و باورهای دیگران اهانت کنند اصلا به اونا چه ربطی داره که حضرت زهرا(س) شهیده هستند یا نه ؟ حرف خودشونو بزنن و سعی نکنندتو باورهای مذهبی دیگران وارد شن . هر وقت گفتیم فضول می خوایم وارد شن. نخود نخود هر که رود خانه خود
  • مجنون الزهرا(س) ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    1 0
    بشار اسد. تاریخ. ناشناس. فکر نمی کنی زیاده اعاده فضل و دانش می کنی؟ آبروی شیعه و تشیع از وجود زهرا و علی و آل علی است. تا کور شود هر آنکس که نتواند دید!
  • مهدی ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    2 1
    همین که هاله نور ندیدن جای شکرش باقیه
  • هادی ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    3 3
    باسمه تعالی سلام علیکم بنده آدم بی ادبی نیستم اما نورعلی تابنده را می شناسم خداوکیلی این انسان به اندازه گوسفند شعور ندارد .به مقام شامخ گوسفند توهین شده من واقعاً معذرت میخواهم . متاسفانه بر اثر ندان کاریها در حوزه فرهنگ و ... از سوی دستگاههای امنیتی این آدم و طبف سراسر ظلمتش ادامه حیات داده اند وگرنه باید اینها را بعلت یاوه ها و گمراه نمودن جوانان و هموطنان بپای چوبه دار ببرند . منتظر آن روز میمانیم
  • سعيد ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    ضمن محكوم كردن اظهارات نورعلي تابنده، استدعا مي شود فايل تصويري (يا حداقل صوتي) بيانات موهن ايشان را هم بگذاريد. ضمناً دوستاني كه به ملاسلطانعلي توهين رواداشته اند، توجه داشته باشند كه امام(ره) از ايشان به عظمت يادكرده اند و تفسير بيان‌السعاده آن مرحوم را بواقع "تفسير قرآن" مي دانستند. (به تفسير سوره ي حمد امام مراجعه شود.) خبط يكي از افراد منتسب به مرحوم سلطانعلي، دليل بر توهين به ايشان نمي شود.
  • محمود مومن پور از قم ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 1
    سلام.یکی به این نورعلی برسونه که من چند وقتیه صوفی شدم و بخاطر سیبیل بلندم ماست خوردن معضلی شده برام.تورو خدا یه چیزی بگید منو راحت کنید ازین وضعیت
  • ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    1 0
    جالبه که اینجور اتفاقات را فقط باید از طریق اینترنت بشنویم اونم بعد از یک مدت طولانی اونوقت اگه خارج از ایران بود تو بوق و کرنا میکردند همه شبکه های خبری گوشمونو کر می کردند
  • سید رضا ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    3 0
    دوره اخرت زمان است ملحدان واز خدا بیخبران باید رو شوند تا منتقم خون حسین ع وحضرت زهرا س شهیده مظلوم ظهور کند
  • متی ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    2 0
    جناب "خاک پای فاطمه" ایشون توی بیدخت نیستند در تهرانن وگه نه من خودم میرفتم
  • ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    مو چیه؟ در اظهارات ادب داشته باشید.
  • ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 0
    خب کوتاه کن.ضمنا میدونم به طنز گفتی.
  • ناشناس ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    5 0
    انی سلمن لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم الی یومالقیامه ما با دشمنان ائمه (ع) تا روز قیمات دشمن هستیم قوه قضاویه کم لطفی میکند چرا بساط اونها را جمع نمیکند
  • صوفی ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    0 4
    دروغه!
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    2 1
    خاک تو سرت مشرق اینهمه نظر با اسم محمدحسن در پاسخ به نظرات گذاشتم اما هیچکدومشونو منتشر نکردی! یعنی حرف من بدتر از خزعبلات ایم یارو یا طرفداراشه؟ طرفدارش در جواب یکی از نظرات با لحنی حریف طلبانه نوشته برو تو لونه ت جوجه فکلی! اینو منتشر کردی بعد نظرمن که تماما در دفاع از ساحت خانم فاطمه زهرا بوده رو منتشر نکردی!؟ خاک بر سر من که میام مشرق! دیگه بهت سر نمیزنم.
  • محمد ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    11 1
    به نام خدا پاسدار راه زهرا بودن بسي مهمتر از پاسدار نام زهرا بودن است !!!
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
      0 0
      اشتباه مثبت دادم
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    7 0
    من یقین دارم بیعت با این جرثومه فساد وتباهی بیعت با شیطان است گول ظاهرش رو نخورید آقایان وخانمهای صوفی خواهش می کنم کمی مطالعه کنید بعد راهتان را ادامه بدهید.
  • ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    4 0
    نه من هم فکر میکردم دروغه ولی تو سایت مجذوبان فایلش هس
  • امانیان ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
    4 0
    کسانی که ذره ای معرفت و شناخت نسبت به بی بی دو عالم حضرت زهرا(س)ندارند از آنها انتظاری بیش از این نیست.لعنت بر تابنده
  • امیرحسین ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
    2 0
    این اقا اصلا درویش نیست.دراویشا حضرت محمد ومولا علی و بی بی فاطمه رو رو سرشون میذارن و امام حسن و حسین رویه چشماشون.برا پنج تن ال الله عزا داری میکنند
  • بیطرف ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    2 0
    با سلام اگه میشه فایل سخنرانی رو هم بذارین تا گوش کنیم ببینم چی هست؟
  • ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    4 1
    فقط باید نابود بشوند این فرقه
  • ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    3 1
    برو پی کارت ده تا پیام دادم یکیشو نذاشتی
  • صهدق ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    3 1
    حیف دهان ما بستس کاری نمیتوان کرد و فقط لعن میکنیم وگرنه خودم.....
  • ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    5 1
    سلام خودشون کسانی که مرتد بودن رو شهید میگن ولیبه شهادت فاطمه زهرا (س(ایراد میگرن الکی خودشونرو محب امام علی میدونن به ....باباشون خندیدن.......................
  • ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    5 1
    مرتیکه خجالت نمیشه هر غلطی میکنه گوسفند.......
  • احمد رضا ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    4 1
    اینها یک کمپانی کثیفد. خدالعنت کند تابنده وزیر مجموعشو. امين رب العالمین
  • احمد رضا ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    4 1
    این مردیکه خوک کثیف کورعلي سیاروی پوچ آبادی. مگه کیه که به مقدسات توهین میکند. چرا دستگاه قضای سکوت کرده. جانم فدای فاطمه ع. ایکاش امام زنده بود تا می‌کوبید تو دهن. این وهابی جنس
  • میلاد ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    6 0
    سلام به خدا قسم اگر در قبال این بی جرمتی رهبرم اجازه ی جهاد دهد با گنابادیه جهاد می کنیم
  • عبدالله ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    6 0
    یکی نیست اخه بی شعور بی سواد دلیل حرفت چیه اگه به خاطر زن بودن خانم فاطمه(س) است که تاریخ صدر اسلام رو ببینی پر از زنان شهید است اگه علت رو عدم فوت خانم در نبرد رو در رو باشه باید یکم احادیث رو ببینه که حتی کسی براکسب معاش خانواده بره و بمیره باز مقام شهید رو داره چه برسه به خانم فاطمه(س) که همه میدونیم علت شهادتش چیه به نظر من این حرفا بیشتر دارای هدف خاصی مطرح میشه من که به شخصه فکر میکنم برای اینکه این اقا مورد توجه رسانه ها قرار بگیره این حرفا رو مطرح کرده تا مکتب ضاله اش رو تبلیغ کنه
  • عبدالله ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    3 1
    یکی نیست اخه بی شعور بی سواد دلیل حرفت چیه اگه به خاطر زن بودن خانم فاطمه(س) است که تاریخ صدر اسلام رو ببینی پر از زنان شهید است اگه علت رو عدم فوت خانم در نبرد رو در رو باشه باید یکم احادیث رو ببینه که حتی کسی براکسب معاش خانواده بره و بمیره باز مقام شهید رو داره چه برسه به خانم فاطمه(س) که همه میدونیم علت شهادتش چیه به نظر من این حرفا بیشتر دارای هدف خاصی مطرح میشه من که به شخصه فکر میکنم برای اینکه این اقا مورد توجه رسانه ها قرار بگیره این حرفا رو مطرح کرده تا مکتب ضاله اش رو تبلیغ کنه
  • مسلم حافظی ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    6 1
    خاک بر سر این خرافه پرستا یه معتاد سروستانی رو بعنوان شهید میشناسن(وحید بنانی) ولی به دختر پیامبر و همسر علی علیه السلام توهین کرده و در حد شهید قبول ندارن سیبیل کلفتای عوضی مرگ بر درویش فتنه گر مرگ بر نورعلی مرگ بر نعمت اللهی
  • مسلم حافظی ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    4 1
    خاک بر سر این خرافه پرستا یه معتاد سروستانی رو بعنوان شهید میشناسن(وحید بنانی) ولی به دختر پیامبر و همسر علی علیه السلام توهین کرده و در حد شهید قبول ندارن سیبیل کلفتای عوضی مرگ بر درویش فتنه گر مرگ بر نورعلی مرگ بر نعمت اللهی
  • مسلم حافظی ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    5 2
    خاک بر سر این خرافه پرستا یه معتاد سروستانی رو بعنوان شهید میشناسن(وحید بنانی) ولی به دختر پیامبر و همسر علی علیه السلام توهین کرده و در حد شهید قبول ندارن سیبیل کلفتای عوضی مرگ بر درویش فتنه گر مرگ بر نورعلی مرگ بر نعمت اللهی
  • mosi ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    12 2
    من از نزدیک دراویش رو دیدم، یک سری از محدودیت هایی که شیعه داره رو برداشتن. افرادی هستن که دوست دارن هم اعتقاد داشته باشن هم آزاد باشن میرن درویش میشن. بعلاوه اتحاد عجیبی دارن و خیلی با هم مهربان هستند. اما در کل عقایدشون مسخره س و قطبشون هم آدم خاصی نیست خیلی هم داغونه، اینا نه رومی هستن نه زنگی!
  • منتقم ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
    13 2
    یکی دیگه از نوادگان نعنت اللهی فرقه صوفیه گناباد هم که استاد دانشگاه آزاد مشهده ،سر کلاسش گفته حضرت زهرا سلام الله علیها بر اثر سرطان کبد فوت کرده لعنت بر این فرقه
    • ناشناس IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
      0 0
      مرگ برانگلیس ...مرگ برتفرقه ....کشوربه یک دلی نیازداره . اختلاف آب توآساب دشمن ریختنه .هوشیارباشیم .
  • جانم فدای حضرت زهرا سلام الله علیها ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    13 1
    بسم رب فاطمه الزهرا (س) ----------------------------------- درود و صلوات خاص خدا و معصومین (ع) و تمامی پیامبران و ملائکه آسمان ها و زمین بر حضرت فاطمه الزهرا سلام علیها بانوی عظیم و پاک و مطهر دو عالم و پاره تن حضرت رسول اکرم (ص). جان نا قابلمان ، هزاران هزار بار فدای فقط جای پای حضرت زهرا (س) کسی که اگر قدم به بهشت نگذارد ، کسی اجازه ورود به بهشت را ندارد. بردشمنان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ، هزاران هزاران ، میلیون ها میلیون ، میلیاردها میلیارد لعنت و عذاب شدید خدا باد تا ابد یا زهرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا (س) ادرکنی و لاتهلکنی
  • جعفری ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    7 0
    این چه وضع صحبت کردنه؟؟؟ شما مگه از شهر نو به عمل امدی؟؟
    • کاظمی IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
      0 1
      روحت شاد خلخالی حیف شد رفتی کجائی ببنی شقالها چه ادعائی مکنند
    • IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
      0 0
      هم محلی هات اینجا نیستن بی تربیت
  • درویش IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
    1 1
    با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی تابی خبر بمیرد از کبرو خود پرستی.
  • هوشمند IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
    2 0
    به نظر من این حیوان فقط یه حرامزاده ست ، مختصر و مفید.
  • Kimia IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
    0 1
    اینا صرفا کذب محضه!! متاسفم واقعا تاسف هم کفایت نمیکنه.. هیچ کدومتون ظاهرا اشنا نیستید نمیدونید اطلاع ندارید هیچی نمیدونید شما نمی دانیدو نمیدانید ک نمی دانید ما میدانیم ک نمیدانیم.. فرق ما اینست
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۴
    0 0
    لعنت الله بر دشمنان اسلام
  • بنده خدا IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
    0 0
    حرف رو واژگونه جلوه ندین و بدون شناخت نسبت به دیگران قضاوت نکنید و مردم رو به اشتباه نیندازید.از برای خدا آزاده باشید
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
    1 0
    سلام چرا دروغ میگید. به مردم تهمت نزنید . من سخنرانی هاشو دارم . در سایت مجذوبان نور هم چنین چیزی نیست. در ضمن چند سال پیش ایشون معاون وزارت ارشاد . دادگستری و حج و زیارت و قاضی دادگاه لاهه بود دروغ گو ها
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
    1 1
    سلام اینطور نیست که شماها میگیدمن ازنزدیک بااینها بودم تمام مسایل اسلامی رارعایت میکنندوبه کسی هم اهانت نمیکنند
  • US ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
    1 1
    برید به جای زود قضاوت کردن تحقیق کنید
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    0 1
    سلام من نمیدانم این مملکت امام زمان چطوری میچرخه اقتصاد فقر دلار زلزله اختلاس تحریم دشمنان خدایا خودت درست کن
  • علیرضا ولیزاده IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    1 0
    دو سه مثقال خریت زخران چیزی نیست آدمی هست که الحق دو سه خروار خر است مثل نورعلی تابنده
  • علیرضا IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    1 0
    السلام علیک یا فاطمه الزهرا وای برما که در مملکت ما چنین آدم های جاهلی و نادانی زندگی میکنند اینها نباید نفس بکشند جه برسد که تریبون داشته و به مقام باارزش الگوی بانوان تاریخ اسلام اهانت کند خدا عاقبت مارا به خیر کند اینها فرقی با فرقه سیاه بهایی ندارند لعنت بر اینها
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    0 1
    به یزدان اگر ما خرد داشتیم
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    1 1
    اصل این بابا از ده نوده از توابع دهستان پس کلوت هست بهتره بگید دراویش نودهی. مریدان ایشان بیشتر از غرب کشوره تا شهر گناباد
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    1 0
    تمام عالم به فدای قامت مرضیه مطهره فاطمه زهرا عزیز دل پیامبر
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    1 0
    لطفا با غیرت ها ترتیب این مردک را بدهند فدای خاک پای فضه خادم حضرت زهرا بی بی جان فدات بشم قربونت برم
  • غلام IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    1 0
    انقدردردناک هست که نفسم توسینه ام حبس شد.وای برما
  • hossein IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
    3 0
    سلام علیکم لعنت خدا بر دشمنان اهل بیت و حضرت زهرا (س)
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
    2 0
    خدای سبحان به وجود حضرت فاطمه (س) فخر می کنه ، ای قطب فرقه ی ضاله و ای حمار تر از حمار توی نجس حق نداری اسم گوهر پاکی چون حضرت فاطمه (س) رو به زبان کثیفت بیاری . این زن پاکدامن به خاطر خدا و احیای اسلام و دفاع از امام زمان خودش ، سپر بلا شد و به خاطر بی حرمتی چند خوک نجس و لطمات وارده به درجه شهادت رسید . تف به قبر میت تو و مریدات
  • جواد IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
    3 2
    واقعا متاسفم برایه بچه بسیجی هایه گناباد اگه نمیتونین دهن این کثافتارو ببندید من یه اکیپ از تبریز بفرستم در ضمن حرفم با اون طرفدارایه صادق شیرازیه که مارو سست ولایت مودونن دم از غلظت معرفت میزنن چرااقا تون یه چیزی نمیگه تو اینجور جاها فقط مشکل ولایت فقیهه دیگه با اینا کاری نداریم
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
    1 2
    فقط اعدام اعدام
  • ناز IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    3 1
    چرا این کثافت های حرام لقمه و حرام زاده را تبعید نمیکنین آهای مسوولان کجایین پس چرا تو. مکان هایی مثل دانشگاه راشون میدن
  • ناز IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    4 1
    این حروم زاده ها رو توروخدا یکی جمع کنه دیگه لااقل تو دانشگا راشون ندین
  • علی نقدبیشی IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    0 0
    السلام علیک یا فاطمه الزهرا مادر سادات خیلی غصم شد دیدم هستند هنوزم کسانی که با شما بغض و کینه دارن و با ساحت مقدس شما اهانت میکنند اگر یک روز از عمرم مونده باشه دستم برسد به این ملعون با دستام خفش میکنم حتی اگه زن و بچم و تمام مال و دارایی و همه زندگی مو ازم بگیرن مادرسادات خودت کمکم کن
  • رضا IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    2 1
    سلام علیکم خدمت خوانندگان این نظر. چطوری مدرک دکترا اخذ کرده؟ در چه رشته ای؟ اعتقادات ، قرائت قرآن ، نماز ...
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    1 1
    من نه از دراویش طرفداری میکنم نه هیچی ولی میدونم اونا دوستدارائمه واهل بیت هستن وخودتون اون فیلما وکلیپها رو چند وقت پیش ندیدید به نظرتون آشنا نیستن فقط یه کم دستکاری شدن همون فیلمی که میزدن شیشه ماشینا رو با باتون خورد میکردن یادتون نیست
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
    0 0
    مرگ بر ری استارت
  • علی IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
    1 0
    لعنت الله علیه حرومزاده جهنمی باقی مانده اصحاب سقیفه علیهم لعنت الله آل سرگین آل خنزیر
  • SG ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    0 0
    ضمن محكوم كردن اظهارات نورعلي تابنده، استدعا مي شود فايل تصويري (يا حداقل صوتي) بيانات ايشان را هم بگذاريد. ضمناً دوستاني كه به ملاسلطانعلي توهين رواداشته اند، توجه داشته باشند كه امام(ره) از ايشان به عظمت يادكرده اند و تفسير بيان‌السعاده آن مرحوم را بواقع "تفسير قرآن" مي دانستند. (به تفسير سوره ي حمد امام مراجعه شود.) خبط يكي از افراد منتسب به مرحوم سلطانعلي، دليل بر توهين به ايشان نمي شود. درود بر شما اخوی از قم
  • ایران IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    0 0
    بنده به عنوان یک شیعه ی علی ابن ابیطالب علی ع این اهانت بزرگ به ساحت مادرسادات رو برنمی تابم واگر میتوانستم دندانهای این پست فطرت بی شرف بی اصل وریشه رو تو دهان نجسش خورد میکردم۔برقبر پدرسوختش لعنت۔
  • بینام IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    0 0
    هرکه باال علی درافتادورافتاد درویشی خلاف اصل دین است اساس دین کسب حلال ونظافت وپاکیزگی است
  • رضا IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 0
    اون احمق های که طرفدار این فرقه ضاله هستند بدانند که قطب این فرقه که لعنت خدا بر او باد از گمراه ترین شخصیت ها هستند اصلا تو که طرفدار این فرقه هستی می‌دونی این فرقه چطور وارد ایران شده تمام این فرقه از طریق انگلیس از هند به ایران وارد شدند این ها مردمانی هستند که نه کار به جهاد دارند نه کار به دین دارند فقط فقط می‌خوان دین تضعیف کنند و به مقاصد خود برسند تا حالا حدیث اهل بیت درباره صوفیه را خواندی ، آیا ماجرا درویش گراشی را شنیدی ، لعنت الله علیه صوفیه قاطبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس