کد خبر 24732
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۸

تذکرات کتبي نمايندگان مجلس به مسئولان اجرايي کشور امروز در صحن علني مجلس قرائت شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، تذکرات کتبي نمايندگان مجلس به مسئولان اجرايي کشور امروز ( يک‌‌شنبه) در صحن علني مجلس قرائت شد.

رحيمي‌نسب نماينده خرم‌آباد به وزير صنايع و معادن در خصوص توجه لازم به صنعت در استان لرستان و اتخاذ راهبرد مشخص در اين خصوص تذکر داد.

اکبري نماينده قائمشهر به وزير کشور در خصوص جلوگيري از دخالت معاونت سياسي استانداري مازندران در امور داخلي شرکت نساجي مازندران تذکر داد.

فرهمند نماينده بافق به وزير نيرو در خصوص تسريع در صدور پروانه چاه‌هاي کشاورزي فاقد پروانه مصوب مجلس شوراي اسلامي و به وزير آموزش و پرورش در خصوص صدور مجوز تاسيس دبيرستان نمونه دولتي در شهرستان‌هاي خاتم و ابرکوه و به وزير نفت در مورد جهت تامين اعتبار گازرساني به دهستان چاهک در شهرستان خاتم تذکر داد.

حيدري و شعباني نمايندگان سقز و بانه، سنندج، ديوان‌دره و کامياران به رئيس جمهور در خصوص صدور دستور رعايت عدالت در توزيع اعتبارات توسعه‌اي و مبارزه با خشکسالي در شهرستان‌هاي استان کردستان توسط معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور تذکر داد.

يحيي‌زاده نماينده تفت و ميبد به رئيس‌جمهور در مورد جلوگيري از تلاش‌هاي سازمان‌يافته عليه مصوبه مجلس شوراي اسلامي در خصوص تاسيس وزارت ورزش و جوانان و ضرورت انتخاب شعاري مناسب جهت تيم ملي فوتبال در جام ملت‌هاي آسيا تذکر داد.

ميرخليلي نماينده ميناب به رئيس‌جمهور در خصوص سازمان حفاظت محيط زيست در مورد اجراي طرح‌هاي عمراني شرق استان هرمزگان به ويژه احداث تاسيسات لازم توسط سازمان بنادر و دريانوردي در شهرستان‌هاي ميناب، سيريک و جاسک، همچنين سرمايه‌گذاري‌هاي زيربنايي و در امر کسب و کار و درآمدزايي در روستاها و به وزير جهاد کشاورزي در خصوص برنامه‌ريزي و سياست‌گذاري صحيح در بخش کشاورزي جهت جلوگيري از کاهش توليد محصولات کشاورزي و تخريب روستاها تذکر داد.

ياراحمدي، حيدري، ترابي، برنا، نمايندگان لردگان، اردل، فارسان، شهرکرد و بروجن به وزير نيرو در خصوص صدور دستور اعمال ماده 32 در خصوص سد مخزني ونک تذکر داند.

سيدنجيب حسيني نماينده مينودشت و کلاله به وزير راه و ترابري در مورد تسريع در اجراي پروژه سي متري شهر لاليکش و چهار بانده شدن حد فاصل شهرک صنعتي مينودشت تا پليس‌راه تذکر داد.

ميرخليلي نماينده ميناب، رودان، جاسک به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در خصوص توجه به امر سرمايه‌گذاري در امور فرهنگي و به وزير جهاد کشاورزي در خصوص توجه به مديريت منابع آب شهرستان بشاگرد و به رئيس‌جمهور صدور دستور سرمايه‌گذاري‌هاي مولد در روستاها و شهرهاي کوچک تذکر داد.

شهرزاد نماينده اصفهان به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در خصوص نظارت موثر بر خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني تذکر داد.

بنايي نماينده قم به رئيس‌جمهور در مورد صدور دستور درج نام استان قم در فهرست استان‌هاي منشا توليد پديده گرد و غبار و به وزير راه و ترابري در مورد تامين اعتبار مطالعه و اجراي طرح قطار فرودگاه امام(ره) به قم از مصوبات سفر مقام معظم رهبري به استان قم تذکر داد.

سنايي نماينده نهاوند به وزير راه و ترابري در خصوص احداث امکانات ورزشي – تفريحي براي معلولان در شهرستان نهاوند تذکر داد.

يحيي‌زاده نماينده تفت و ميبد به وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در خصوص تسريع در تعيين تکليف فارغ‌التحصيلان دانشگاه علوم پزشکي ايران تذکر داد.

رحماني، منادي، پزشکيان، اکبرنژاد نمايندگان تبريز، اسکو و آذرشهر به وزير کشور در مورد تسريع در تامين اعتبار ساخت راه‌آهن شهري تبريز از مصوبات سفر استاني هيات وزيران تذکر داند.

مسعودي نماينده اهر و هريس به وزير راه و ترابري در خصوص تامين اعتبارات لازم جهت احداث بزرگراه اهر – تبريز و به رئيس‌جمهور در مورد صدور دستور اجراي مصوبات سفر هيات وزيران به استان آذربايجان شرقي در خصوص احداث سد و نيروگاه هزار مگاواتي هريس و استاديوم پنج هزار نفري اهر و آزادراه بابکو – اهر – هريس و حل مشکل بيکاري در شهرستان اهر تذکر داد.

محمدياري نماينده تالش و رضوانشهر به وزير نيرو در مورد تامين اعتبار لازم جهت نصب تير برق براي تک‌خانوارهاي فاقد برق در شهرستان‌هاي تالش، رضوانشهر و ماسال تذکر داد.

دهقاني نماينده درود و ازنا به رئيس‌جمهور در مورد صدور دستور اعلام اعتبارات مصوب در خصوص جبران خسارات ناشي از زلزله درود تذکر داد.

قنبري نماينده ايلام، مهران، ايوان، شيروان و چرداول به وزير نفت در مورد بررسي علل بي‌توجهي نسبت به بهره‌برداري از منابع اراضي حوزه باباگير تذکر داد.

بشيري نماينده پاکدشت به وزير راه و ترابري در خصوص بررسي فوري علل سقوط هواپيماي تهران – اروميه و اتخاذ تدابير لازم براي ايمني پرواز و به وزير صنايع و معادن در مورد تسريع در اقدامات حمايتي از بخش صنعت با توجه به اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها تذکر داد.

حسيني صدر نماينده خوي به وزير صنايع و معادن در مورد خريد دستگاه‌هاي جديد براي تجهيز و توسعه صنعت دخانيات خوي و به وزير اقتصاد و دارايي در خصوص تسريع در تاسيس گمرک رازي و خريد دستگاه اشعه ايکس کانتينري براي اين گمرک و به وزير راه و ترابري در مورد تسريع در اتمام احداث جاده قطور آسفالت جاده‌هاي روستاهاي خوي و چايپاره تذکر داد.

بنايي نماينده قم به وزير راه و ترابري در خصوص تسريع در اجراي عمليات احداث فرودگاه بين‌المللي قم تذکر داد.

رحماني، پزشکيان، اکبرنژاد نمايندگان تبريز، اسکو و آذرشهر به وزير علوم، تحقيقات و فناوري در مورد اجراي مصوبات هيات وزيران در خصوص احداث آزمايشگاه جامع دانشگاه تبريز تذکر داند.

محمدي نماينده فريدون‌شهر، فريدن و چادگان به وزير نفت در مورد بازنگري در نحوه محاسبات نرخ گاز خانگي در اين شهرستان‌ها و نقاط سردسير استان اصفهان تذکر داد.

قاضي‌پور و ذاکر نمايندگان اروميه به وزير نفت در مورد عدم امکان خريد نفت توسط روستاييان آذربايجان غربي با قيمت‌هاي جديد تذکر داند.

قاضي‌پور، محجوب، جهانگيرزاده، صادق، ذاکر، بشيري، کامران نمايندگان اروميه، تهران، آستانه اشرفيه، پاکدشت و اصفهان به رئيس‌جمهور در خصوص صدور دستور بررسي فوري علل سقوط هواپيماي تهران – اروميه تذکر داند.

بزرگواري نماينده کهگيلويه و بهمني به وزير دادگستري در مورد جلوگيري از سوءاستفاده از موقعيت توسط رياست تعزيرات حکومتي استان کهگيلويه و بويراحمد تذکر داد.

محسني بندپي نماينده نوشهر و چالوس به وزير نفت در مورد اصلاح قيمت سوخت گازوئيل خانگي در مناطق سردسير به ويژه در کلاردشت و مرزن‌آباد تذکر داد.

منصوري رضي نماينده راميان و آزادشهر به وزير نفت در مورد بررسي علل بروز حادثه انفجار در يکي از جايگاه‌هاي عرضه CNG آذرشهر تذکر داد.

محمدي، محمودزاده، پرتوي، پشنگ، شعباني، حسيني نمايندگان مريوان، سروآباد، مهاباد، سردشت، پيرانشهر، خاش، سنندج، ديوان‌دره به وزير نفت در مورد برقراري برق مساجد روستاهاي تابع شهرستان‌هاي کلاله و مروه‌تپه و ديگر روستاها تذکر داد.

رحماني، خدادادي، منادي، اکبرنژاد، اعزازي، فرهنگي، مطهري، سازدار، فتحي‌پور و هاشمي نمايندگان تبريز، آذرشهر، ملکان، بناب، مرند، جلفا و ميانه به وزير علوم، تحقيقات و فناوري در خصوص تامين اعتبار طرح‌هاي دانشگاه هنر اسلامي و به وزير راه و ترابري در مورد اجراي مصوبه هيات وزيران در خصوص ايجاد پژوهشکده کاوش‌هاي جبري و فناوري هواشناسي در تبريز تذکر دادند.

قنبري نماينده ايلام، مهران، شيروان و چرداول به وزير کشور در خصوص بررسي اظهارات خلاف قانون برخي از صاحبان تريبون در استان ايلام درباره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و تحقيق در مورد نقش احتمالي آنها در عدم اعلام بموقع نتيجه انتخابات حوزه شمالي استان تذکر داد.

مطهري نماينده شبستر به رئيس‌جمهور در مورد صدور دستور تسريع در اجراي آيين‌نامه دفاتر پيشخوان خدمات دولت و بخش عمومي غيردولتي توسط وزارتخانه‌ها تذکر داد.

شهرزاد نماينده اصفهان به حسيني وزير ارشاد در خصوص مواردي که در رابطه با دروغ‌پراکني و وزير پا گذاشتن اصول اخلاقي در سايت‌ها و خبرگزاري‌ها است، تذکر داد.

سبحاني‌نيا نماينده نيشابور و فيروزه به وزير راه و ترابري در مورد دستور تسريع در تعريض بهسازي روکش آسفالت جاده نيشابور به کاشمر تذکر داد.

عباسي، صادق، تاميني، کوچکي‌نژاد، آقازاده، قاسمي، ميرزايي، خسته‌بند و دلخوش نمايندگان رودسر، املش، لاهيجان، سياهگل، رشت، فومن، بندرانزلي و صومعه‌سرا به وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در مورد دستور رسيدگي فوري به وضعيت مخابرات استان گيلان در خصوص نحوه واگذاري پيمانکاري و وضعيت نامطلوب مخابراتي اين استان تذکر دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس