کد خبر 24559
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۲

به علت بارش برف، يخبندان و مه‌آلودگي جاده‌هاي مواصلاتي استان اصفهان، 35 خودروي سبک و سنگين در خميني‌شهر با يکديگر برخورد کردند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، در اين حادثه که در حد فاصل ورودي امامزاده سيد محمد تا ورودي دانشگاه صنعتي در بلوار آزادگان شهرستان خميني‌شهر روي داد، چهار نفر به شدت زخمي شدند.

اين جاده در محدوده اختيارات اداره کل راه و ترابري استان و زير نظر پليس راه استان اصفهان قرار داد و يکي از جاده‌هاي برون شهري و محورهاي مواصلاتي بين شهرستاني اين استان به شمار مي‌رود.

به گفته مسئول پايگاه اورژانس خميني شهر، در اين تصادف چهار نفر به شدت زخمي شده‌اند که عمليات امدادرساني نيروهاي اورژانس همچنان ادامه دارد.

حسن افتخاري با اشاره به اينکه اتوبوس‌هاي حامل دانشجويان دانشگاه صنعتي اصفهان، اکثر خودروهاي سانحه ديده را تشکيل مي‌دهند، گفت: 13 اتوبوس حامل دانشجويان دانشگاه صنعتي اصفهان دچار سانحه شده‌اند که البته خسارت مالي زيادي در بر نداشته است.

وي با بيان اينکه خسارت‌هاي مالي شديدي به برخي خودروهاي سانحه‌ ديده وارد آمده است، اظهار داشت: هم‌اکنون يک بانک بلوار آزادگان شهرستان خميني‌شهر به طور کامل مسدود شده و خودروهاي سانحه ديده منتظر طي مراحل کارشناسي از سوي پليس راه استان اصفهان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس