کد خبر 24430
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۶

آندرانيک تيموريان هم که بعد از بازي با عراق مصدوميت جزئي پيدا کرده بود، از ديروز تمريناتش را آغاز کرده و به نظر مي‌رسد در ترکيب اصلي حضور داشته باشد.

به گزارش مشرق به نقل از ايلنا، به نظر مي‌رسد در بازي امروز تيم ملي در برابر کره شمالي در دور دوم از مرحله گروهي جام ملت‌هاي آسيا مسعود شجاعي و محمد غلامي که در بازي اول برابر عراق در ترکيب اصلي بودند، از روي نيمکت بازي را دنبال کنند.
مسعود شجاعي فقط روز جمعه (ديروز) توانست با تيم ملي تمرين کند. او بعد از بازي با عراق تب و لرز شديد گرفته بود و تا ديروز نتوانسته بود با تيم ملي تمرين کند.
محمدرضا خلعتبري بعد از اينکه در بازي برابر عراق در دقيقه 69 وارد زمين شد خيلي خوب بازي کرد تا احتمال حضور او در ترکيب اصلي به جاي شجاعي بيشتر شود.
محمد غلامي هم در بازي با عراق حضوري تقريبا 80 دقيقه‌اي در زمين داشت ولي نتوانست بازي در خور تحسيني از خود به نمايش بگذارد و اين احتمال زياد است که کريم انصاري‌فر جاي او را در ترکيب اصلي بگيرد.
آندرانيک تيموريان هم بعد از بازي با عراق مصدوميت جزئي پيدا کرده بود از ديروز تمرينات خود را با تيم ملي شروع کرده بود. ولي با توجه به اينکه يکي از بهترين بازيکنان زمين در بازي برابر عراق بود، به نظر مي‌رسد کادر فني او را به ذخيره‌هاي تيم ترجيح دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس