کد خبر 24372
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۲

سيلويو برلوسکوني، نخست وزير ايتاليا که به مشارکت در فحشاي کودکان و سکس با يک دختر نوجوان متهم است، ادعا کرد که دختر مورد تجاوز وي، "روبي" نوه حسني مبارک، رئيس جمهور مصر بوده است.

به گزارش مشرق به نقل از ايرنا، يک روز پس از رد مصوبه مصونيت قضايي برلوسکوني موسوم به "منع قانوني" از سوي دادگاه قانون اساسي ايتاليا، دادستاني شهر ميلان در پرونده اي عليه برلوسکوني، وي را متهم به داشتن روابط غيراخلاقي با دختر نوجوان مراکشي معروف به "روبي" و اخاذي براي آزادي وي از زندان کرد.
برلوسکوني که به پرسابقه ترين سياستمدار اروپايي متهم به فساد اخلاقي، مالي و حتي همکاري با مافيا شهرت يافته، اکنون پرونده روبي را مي بيند که دادستاني ميلان به طور جدي پيگير آن است.
از سوي ديگر، گفته مي شود نخست وزير ايتاليا تاکنون با هزينه هاي فراوان توانسته از پيگرد قضايي در امان بماند و اين بار هم چنين خواهد شد.
براساس محتويات پرونده، اين دختر نوجوان مراکشي که ماه مه سال 2010 ميلادي به اتهام دزدي بازداشت شده بود، پس از ميانجيگري مستقيم نخست وزيري آزاد شد. برلوسکوني براي آزاد کردن او گفته بود "روبي" نوه حسني مبارک، رئيس جمهوري مصر است.
دادستاني ميلان، افزون بر احضار نخست وزير به دادگاه، "اميليو فده" مدير شبکه چهار تلويزيون ايتاليا متعلق به برلوسکوني و طرفدار سرسخت وي، خانم "نيکول مينتي" دندانپزشک شخصي نخست وزير و "له له مورا" از دوستان برلوسکوني را نيز به مشارکت در سوءاستفاده از "روبي" و فحشاي چند دختر ديگر متهم کرد که همگي بايد تا سوم بهمن ماه در دادگاه حاضر شوند.
دادستاني معتقد است، برلوسکوني از فوريه تا مه سال گذشته ميلادي هنگامي که روبي سن قانوني نداشت، چند بار از وي سوءاستفاده کرده است. حتي گفته مي شود بازرسان، شواهدي ويدئويي در اين زمينه از منزل دختر مراکشي کشف کرده اند.
دادگاه قانون اساسي ايتاليا ديشب، مصوبه مصونيت قضايي نخست وزير موسوم به منع قانوني را متناقض با قانون اساسي خواند و آنرا رد کرد تا راه براي محاکمه برلوسکوني با چندين پرونده از جمله اتهامات مالي و ... هموار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس