کد خبر 23566
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۸۹ - ۰۰:۰۱

به گزارش مشرق به نقل از ايرنا، دبير هيات منصفه مطبوعات با اشاره به نگراني اعضاي اين هيات از راي صادر شده در خصوص روزنامه ايران و بي اعتنايي به نظر آنها گفت :جلسات هيات منصفه مطبوعات تا زمان اعلام نتايج ديدار رييس اين هيات با روساي قوه قضاييه و مقننه به تعويق افتاد.
'علي اکبر کساييان' افزود : جلسه هيات منصفه امروز - يکشنبه - با حضور اعضاي آن در خصوص بررسي نقش و وظايف آن برگزار شد .
وي با اشاره به اين که اعضاي هيات منصفه از بي اعتنايي انجام شده به نظر آنها در راي دادگاه روزنامه ايران نگران بودند، ادامه داد : در جلسه امروز مقرر شد آقاي عسکراولادي به عنوان رييس هيات منصفه با روساي قوه قضاييه و مقننه در اين خصوص ديدار مشورتي داشته باشد و نتيجه اين ديدارها را به اطلاع اعضا برساند .
دبير هيات منصفه مطبوعات خاطرنشان کرد: از آقايان شورجه و فضايلي که در اعتراض به راي دادگاه روزنامه ايران از هيات منصفه استعفا داده بودند براي حضور در اين هيات دعوت مجدد به عمل آمد و استعفاي آنها از سوي اين هيات مورد پذيرش قرار نگرفت .
کساييان گفت : به پيشنهاد اعضاي هيات منصفه مطبوعات به دادگاه ،مقرر شد تا جلسه آتي دادگاه مطبوعات تا زمان اعلام نتايج ديدار رييس اين هيات با روساي قوه قضاييه و مقننه به تعويق افتد .
وي تاکيد کرد : هيات منصفه مطبوعات به جهت پرهيز از هرگونه جنجال رسانه هاي معاند بين المللي، حمايت خود را از مساعي قانوني قوه قضاييه اعلام و دشمنان را از بهره برداري تفرقه افکن برحذر مي دارد چرا که هيات منصفه مطبوعات به همراه قوه قضاييه در جهت عزت و استقلال ملت ايران مي کوشند و گام بر مي دارد .

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس