کد خبر 217068
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۷

رئیس باشگاه رئال مادرید پس از اخراج سرمربی پرتغالی از تیمش به ناکارآمدی وی اشاره کرد.

به گزارش مشرق، فارس به نقل از مارکا نوشت: در این گزارش سخنانی را که فلورنتینو پرس پیش از ورود مورینیو در زمان خداحافظی مربیان به آنها گفته است، کنار هم گذاشته‌ایم؛ از ویسنته دل بوسکه تا پیگرینی.

دل بوسکه:

«دل بوسکه به پایان دوره‌اش رسیده است. علائمی از خستگی به چشم می‌خورد و من فکر می‌کنم که او مربی مورد نظر برای آینده رئال نیست. ما نتایج خوبی کسب کرده‌ایم اما شاید شیوه او بسیار قدیمی شده باشد. به دنبال مربی تکنیکی‌تر و پیشرفته‌تری هستیم.»

کی‌روش:

«اگر سوال شما این است که آیا ما اشتباه کردیم که کی‌روش را به خدمت گرفتیم، باید بگویم که بله اشتباه کردیم. به اهدافمان نرسیدیم؛ همچنان باید نگران آینده و مدیریت بازیکنان جوان باشیم. بی‌نظمی و کمبود اقتدار در تیم هرج و مرج به وجود آورده است.»

کاماچو:

«فکر نمی‌کنم کاماچو ترسو بوده باشد. من فقط فکر می‌کنم او تصور می‌کرد تیم باید بهتر عمل می‌کرد اما متأسفانه هیچ پیشرفتی ندیده است. او در مسیر خودش بود و هنگامی که کارها با همدیگر جور درنیامد، عصبانی شد. او به عنوان یک فرد، سختکوش و پرشور است.»

گارسیا ریمون:

فلورنتینو پرس با انجام گفت‌و‌گویی با رسانه‌ها پیش از اعلام خروج ریمون و حضور لوگزامبورگو موافقت کرد. او اعلام کرد: «انسدادی وجود دارد که شاید از فشارها ناشی می‌شود اما باید از این مرحله عبور کنیم. فوتبال تماشایی به این باشگاه باز خواهد گشت.»

لوگزامبورگو:

«مربی ما کار بزرگی انجام داد. ما واقعا به کار او احترام می‌گذاریم اما هواداران باشگاه از ما نتیجه می‌خواهند. مقام دومی برای رئال مادرید به اندازه کافی خوب نیست و تنها انتخاب ما قهرمانی است.» اینها دلایل پرس برای جایگزین کردن لوپز کارو به جای وی در باشگاه بود.

پیگرینی:

«زمان این فرا رسیده که پروژه خود را جلو ببریم. مادرید به دنبال ثبات است اما ثبات با کسب عناوین و رهبری جهان به دست می‌آید نه با حفظ همان سرمربی قبلی.»


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
    0 0
    برای رئال فقط آرسن ونگر جواب میده
  • ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
    0 0
    فکر کنم مشکل از خود پرس باشه چون بهتریت مربی ها رو هم که آوردن آخرش همین شده !
  • ایدین ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    پرس بهتره بره با عروسک هاش بازی کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس