کد خبر 21186
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۶

دبيرکل کنفدراسيون وزنه برداري آسيا گفت با ادامه اين روند، پست ارزشمندي که در اختيار داريم از کف رفته و به بيگانگان مي رسد.

 

به گزارش مشرق، داراب رياحي نايب رئيس فدراسيون وزنه برداري در گفتگو با سايت اين فدراسيون عنوان کرده اگر نام علي مرادي، دبيرکل کفدراسيون وزنه برداري آسيا به عنوان نامزد معرفي نشده از اين جهت بوده که سهميه ايران براي به دست آوردن پست نايب رئيسي کنفدراسيون آسيا از دست نرود.

 

رياحي گفته بود: براساس آيين نامه، فدراسيون وزنه برداري هر کشور فقط مي تواند يک نفر را به عنوان نامزد پست هاي دبير کلي، نايب رئيسي و عضويت در هيئت رئيسه کنفدراسيون وزنه برداري آسيا معرفي کند. در اين شرايط آيا اين منطقي است که وقتي علي مرادي مي تواند مستقلا در انتخابات شرکت کند، ما بياييم و با معرفي او، تنها شانس خود را براي دريافت يک کرسي در کنفدراسيون آسيا بسوزانيم؟ اگر ما مي خواستيم مرادي را به عنوان نامزد دبير کلي کنفدراسيون وزنه برداري آسيا معرفي کنيم، ديگر حسين رضازاده اين شانس را پيدا نمي کرد که به عنوان نامزد نايب رئيسي کنفدراسيون آسيا ثبت نام کند.
 علي مرادي با رد اين موضوع به مهر گفت: رئيس اماراتي کنفدراسيون وزنه برداري آسيا براي به دست آوردن مجدد اين پست از سوي کشورش حمايت شده ضمن اينکه اماراتي ها يکي را هم به عنوان نايب رئيس معرفي کرده اند. شايد آنها قوانين را نمي دانند و ما از همه چيز با اطلاعيم؟ من فکر مي کنم اين آقايان دارند عوامفريبي مي کنند چرا که حقيقت چيزي غير از آن است که اين افراد مي گويند.

 

رئيس پيشين فدراسيون وزنه برداري با انتقاد از داراب رياحي گفت: من اصلا نمي دانم آيا سمت ايشان به عنوان نايب رئيس فدراسيون وزنه برداري از سوي سازمان تربيت بدني، تاييد شده است و آيا اصلا حکمي دارد يا نه که اينچنين در اين خصوص اظهار نظر مي کند. آقاي رياحي 12 سال در کنار من بود و زماني که عده اي مي گفتند به اين شخص اعتماد نکنم من همچنان به نظرات آنها اهميت ندادم واکنون مي بينيم که چگونه دستمزد سال ها اعتماد و محبت را به من بازمي گردانند.

مرادي با انتقاد از سازمان تربيت بدني گفت: پست دبيرکلي کنفدراسيون وزنه برداري آسيا، افتخاري براي ايران و نظام است و من نمي دانم چرا سازمان تربيت بدني اجازه مي دهد که افراد راس کار، چنين تصميم گيري هايي کنند. آنها نماينده مردم و کشور در فدراسيون وزنه برداري هستند و بايد به وعده هايي که در خصوص اعتلاي وزنه برداري داده اند، عمل کنند اما فقط عوامفريبي مي کنند.

دبيرکل کنفدراسيون وزنه برداري آسيا در ادامه اظهار داشت: اين افراد خلط مبحث مي کنند واصلا مساله اين نيست که من انتخاب بشوم و يا نه بلکه بايد به عنوان يک ايراني که سمت دبيرکلي را در اختيار دارد از اين پست حمايت شود. بله، طبق قانون بنده مي توانم رسما خودم را نامزد پست دبيرکلي کنم اما آيا اين باعث سوء استفاده کشورهاي آسيايي ديگر نمي شود؟

علي مرادي در پايان گفت: اين آقايان براستي دارند سمت دبيرکلي را به بيگانگان مي فروشند در حالي که اين مغاير با اهداف نظام است. معرفي نکردن نام من به عنوان نامزد منجر به سوء استفاده خواهد شد و من نمي دانم چه کسي مسئول اين کم کاري هاست.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس