نماينده سينماداران در شوراي صنفي نمايش گفت: هنوز تصميمي براي افزايش قيمت بليت هاي سينما با توجه به اجراي طرح هدفمند شدن يارانه ها اتخاذ نشده است.

به گزارش مشرق، 'محمدرضا صابري' روز يکشنبه در گفت وگو با ايرنا اظهار داشت: طرح هدفمند کردن يارانه ها حدود يک هفته است که در کشور اجرا شده و با اين حال کمي زود است تا درباره افزايش قيمت بليت سينماها تصميم بگيريم.
وي افزود: معاونت سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و شوراي ارزشيابي و نظارت بر آثار سينمايي راهکارهايي را براي جلوگيري از افزايش قيمت بليت سينماها و همراه شدن سينماداران با طرح هدفمندي يارانه ها ارائه کرده اند که بايد اين راهکارها بررسي شود.
صابري هرتصميمي براي افزايش قيمت بليت سينماها را منوط به جلسه سينماداران با معاون سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي دانست.
نماينده سينماداران در شوراي صنفي نمايش همچنين درمورد اکران همزمان 14 اثر سينمايي در سالن هاي سينمايي کشور گفت: ما نيز با اين نوع اکران فيلم ها موافق نيستيم و اعتقاد داريم اين نوع اکران آثار سينمايي به نوعي فيلم سوزي است.
صابري گفت: بايد بپذيريم برخي از آثار در حال اکران براي سينماها ساخته نشده اند و بسياري از فيلمسازان با اکران اين فيلم ها در شرايط خاص تلاش دارند تا هرچه زود تر اين فيلم ها را وارد شبکه نمايش خانگي کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس