پهلوگیری دومین کشتی کانتینربر ایرانی در بندرشهید رجایی تا ساعاتی دیگر

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: دومین کشتی کانتینربر ایرانی امروز در یکی از ترمینال‌های بندرشهید رجایی بندرعباس پهلو گرفته و بارگیری می‌شود.

به گزارش مشرق، حسین عباس نژاد اظهار کرد: دومین کشتی کانتینربر ایرانی امروز در یکی از ترمینال‌های بندرشهید رجایی بندرعباس پهلو گرفته و بارگیری می‌شود.

وی گفت: این کشتی با ظرفیت دو هزار و ۸۰۰ تی‌ای یو کانتینر، پس از محاصره دریایی دشمن آمریکایی علیه کشورمان در جنگ تحمیلی سوم، در بندر شهیدرجایی پهلو می‌گیرد.

عباس نژاد افزود: دومین کشتی کانتینربر ایرانی، هزار و ۳۰۰ تی‌ای یو کانتینر را بارگیری می‌کند.

وی گفت: این کشتی کالاهای صادراتی را به کشور هدف می‌رساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس