کد خبر 18185
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۶

اسناد مربوط به سازمان سيا در سايت ويکي ليکس مشخص مي کند که آنجلينا جولي بازيگر هاليوودي 4 سال براي اين سازمان کار کرده است.<BR> <BR>

به گزارش مشرق، باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه گاردين نوشت: ال اسميت يکي از عوامل سازمان سيا با اعلام اينکه آنجلينا جولي يکي از اعضاي مهم ما بود افزود: جولي به مکان هايي رفت و آمد داشت که ما نمي توانستيم در آنجا باشيم به علاوه او با افراد زيادي دوستي هاي صميمانه داشت که مي توانست اطلاعاتي مهمي را از آن ها دريافت کند.

وي در ادامه در خصوص سوء استفاده اين بازيگر از اماکن خيريه و کارهاي به ظاهر خيرخواهانه اش پرده برداشت.

اين عامل سازمان سيا گفت: آنجلينا جولي به دليل شهرت جهاني اش و همينطور اقدامات خيرخواهانه اخيرش شخصي مناسب براي سازمان سيا بود زيرا مي توانست از موقعيت خود استفاده کرده و اطلاعات مفيدي را به دست آورد.

اسميت در سئوال ديگري که آيا برد پيت نيز جولي را در اين کار ياري مي کرده است گفت: ‌اينطور فکر نمي کند. ما از زندگي خصوصي آن ها اطلاع داشتيم و تمام زندگي شخصي آن ها را بررسي کرده بوديم بنابراين هيچ گاه او را خطري براي خود نمي دانستيم.

اين عضو سازمان سيا گفت: اما اکنون آنجلينا جولي عضو سازمان سيا نيست زيرا به دليل به خطر افتادن موقعيت جولي دولت آمريکا او را از عضويت در اين سازمان خارج کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • منوچهر شهسوار IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    0 0
    ایندیگه چه مسخره بازی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس