‌‌

منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لازم است که یک رئیس جمهوری روی کار بیاید که بتواند جهادی کار را پیش ببرد و مردم باید نتایج عملکرد رئیس جمهور را بر سر سفره خود ببینند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن اخلاقی، منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم انتظار دارند رئیس جمهور آینده نیز همانند شهید رئیسی فردی مردمی و انقلابی باشد تا بتواند امورات را به شکل جهادی پیش ببرد.

در ادامه گفتگو حجت‌الاسلام حسن اخلاقی با ایسنا را بخوانید:

** حسن اخلاقی درباره ویژگی‌هایی که رئیس جمهور آینده باید داشته باشد، بیان کرد: شهید رئیسی کار را جهادی انجام می‌داد فلذا انتظاری که از رئیس جمهور آینده در اذهان عمومی وجود دارد مقداری نسبت به روسای جمهور گذشته بالاتر است.

** وی در ادامه اظهار کرد: معیارها و ملاک‌هایی که رهبر انقلاب در سال های گذشته پیرامون انتخاب رئیس جمهور بیان کرده بودند، در کنار آنچه که قانون اساسی برای یک رئیس جمهور در نظر گرفته است، می‌تواند معیار خوبی برای انتخاب مردم باشد. قطعا مردمی بودن و انقلابی بودن از ویژگی های ضروری رئیس جمهور آتی است.

** منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لازم است که یک رئیس جمهوری روی کار بیاید که بتواند جهادی کار را پیش ببرد و مردم باید نتایج عملکرد رئیس جمهور را بر سر سفره خود ببینند. شهید رئیسی کارهای خوبی را شروع کرد که معمولا نتایج این اقدامات در سال آخر مشخص می شود اما رئیس جمهور ما قبل از سال چهارم به شهادت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    1 0
    آیا می دانید چرا دیروز سه شنبه ۸ خرداد ماه بورس را سبز کردند و احتمالا روزهای آینده نیز سبز خواهد ماند؟!!!!!!!!!!! جواب : چون بوی انتخابات به مشامشان خورده و می خواهند از این طریق آراء جمع کنند ولی کور خوندن. دیگه سهامداران گول نخواهند خورد. تو این ۳ سال گذشته در حق سهامداران بد جوری جفا کردند و سرمایه های آنها را پودر کردند. نه اصلاح طلبان و نه اصولگراها . هر دو فقط به فکر جیب خودشان هستند. فردی باید کاندید ریاست جمهوری شود که مستقل باشه . جوان باشه . نخبه باشه، دلسوز باشه ، پاکدست باشه.
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    0 0
    احسنت
  • محسن IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    0 0
    سفره مردم خیلی وقته که لحظه بلحظه داره خالی وخالیتر میشود.(انگار خیلی‌ها هنوز خواب هستند.خیلی وقته ک با دل خوش سر سفره نبودیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس