حداد عادل آرای خود را به صندوق انداخت

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، کسب اعتماد نمایندگان محترم مجلس دوازدهم را به دکتر قالیباف و هیئت رئیسه مجلس تبریک گفت.

به گزارش مشرق، دکتر غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی انتخاب دکتر محمدباقر قالیباف به ریاست مجلس را تبریک گفت و برای هیئت رئیسه مجلس دوازدهم آرزوی توفیق در خدمت به مردم و انقلاب کرد.

متن پیام دکتر حدادعادل بدین شرح است:

بسمه تعالی

برادر پرتلاش جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

با سلام و احترام؛

موفقیت جنابعالی و دیگر اعضای محترم هیئت رئیسه را در کسب اعتماد نمایندگان مجلس دوازدهم تبریک می‌گویم و برای مجلس شورای اسلامی در پاسداری از انقلاب اسلامی و دفاع از مصالح و منافع کشور و خدمت به مردم آرزوی توفیق می‌کنم.

غلامعلی حدادعادل

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

۸خرداد ۱۴۰۳


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مسیحا IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    3 0
    تو نگی کی بگه........
    • کارگر IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      2 0
      تغییر ذائقه بد نیست. شله زرد به جای حلیم !
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    0 0
    به عنوان یک شهروند کاری با گذشته نمایندگان و خانواده هایشان ندارم .اگر کسی راهش را به هر دلیلی از زندگی تراز انقلاب اسلامی جدا کرده خودش باید پاسخگو باشد ، اما ای نمایندگان مردم ایران اسلامی ، خدا وکیلی این دوره را تبدیل کنید به دوره ای که راه شهید رئیسی را ادامه می دهید. یعنی به مضمون فرمایش مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی میدان و دیپلماسی را توامان کنید و هر روز را تبدیل به گامی موثر در فتح قله رشد و شکوفائی اقتصاد و فرهنگ و قدرت ایران اسلامی قرار دهید . ان شاء الله. از نمایندگان و کمیسیونهای مجلس توقع میرود گلوگاه های ناکارآمدی را شناسائی و برنامه کوتاه مدت و بلند مدت برای رفع مشکلات به دولت پیشنهاد و هم افزائی داشته باشند (البته عدم دخالت در ماموریت قوا را در نظر بگیرند ) هر چند در نظام اسلامی همه سرباز هستند و باید در راستای تعالی و رشد ایران اسلامی گام بردارند . طرحها را بر اساس اهم و مهم واقعی تقسیم بندی کنند . با توکل به خداوند متعال راه شهید رجائی و شهید رئیسی را در مجلس ادامه دهند و رئیس جمهور آتی نیز حتما باید در همین راستا آستین همت بالا بزند و چهره زشت محرومیت را از دور افتاده ترین نقاط ایران اسلامی عزیز بزدایند .ان شاء الله . و من الله التوفیق . اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة والنصر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس