کد خبر 1606569
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲

به گزارش مشرق، اینترنت سازمانی را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین نوع اینترنت در نظر گرفت. به صورت کلی، این ابزار به گونه ای طراحی شده است تا بر روی سرعت رشد و پیشرفت یک سازمان یا کسب و کار موثر باشد. اینترنت سازمانی به نوعی می باشد که می تواند میزان ثبات و سرعت یک شبکه اینترنت را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار دهد.

ویژگی ها و مزیت های پهنای باند اختصاصی رسپینا

این سرویس مزایای زیادی را در خود جای داده و همین مسئله هم بر روی بازدهی نهایی تاثیر گذار خواهد بود. اگر بخواهیم خیلی ساده اینترنت سازمانی را تعریف کنیم، در واقع این اینترنت یک شبکه کامپیوتر خصوصی برای یک سازمان است که به اتصال دستگاه ها و سیستم های مختلف کمک می کند. شرکت های سرویس دهنده بعد از خرید اینترنت سازمانی توسط شما، یک سرور اختصاصی مخصوص به شما ارائه می دهند. دلیل آن هم این است که شبکه راحت تر مدیریت بشود و همچنین امنیت آن بیشتر بشود.

این امنیت بالا کمک می کند تا سازمان ها بتوانند در ارتباطات داخلی خود، بدون دغدغه داده ها را منتقل کنند. به کمک اینترنت سازمانی می توان ارتباطات داخلی و خارجی سازمان را مدیریت کرد. همان طور که از اسم این سرویس مشخص است، برای سازمان ها است. در هر سازمان باید امنیت و حریم خصوصی آن رعایت بشود.

در استفاده از اینترنت سازمانی، دیگر نیاز نیست نگران کیفیت سرعتتان در ساعت های مختلف باشید زیرا این سرویس در تمام ساعات از شبانه روز، یک کیفیت و یک سرعت را دنبال می کند. این سرویس دقیقاً همانی است که به آن نیاز دارید.

رسپینا

شرکت داده پردازی رسپینا با هدف ارائه‌ خدمات اینترنتی و ارتباطی و با شعار "ارتباط ارزش ها" در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد. این مجموعه، به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور FCP در حوزه ارائه‌ پهنای باند اختصاصی، طی ۲۲ سال فعالیت و با حضور سرمایه انسانی متخصص توانسته است در ۳۱ استان کشور، بیش از ۱۰۰۰۰ سازمان دولتی، خصوصی، دانشگاه ها، بانکها، سفارت ها و ... را از خدمات اینترنتی و ارتباطی خود بهره‌مند سازد. هدف ما در رسپینا این است که نیازهای ارتباطی سازمان‌ها را به گونه‌ای جامع، تخصصی و نوآورانه تامین نماییم و با پایبندی به ارکانی همچون مشتری مداری، تعهد و ارائه سرویس پایدار، به خلق ارزش برای مشترکین گران مایه دست یابیم.

پهنای باند اختصاصی (اینترنت سازمانی) رسپینا بر روی بستر ارتباطات رادیویی، فیبر نوری و LTE برای مشترکین قابل استفاده است. رسپینا هم اکنون با دارا بودن بیش از ۴۶۰ پاپ‌سایت مجهز در سراسر کشور، بیشترین پهنای باند اختصاصی را به مشترکین خود ارائه نموده است .

پهنای باند اختصاصی (اینترنت سازمانی):

پهنای باند اختصاصی، خدمتی است که امکان دسترسی شرکتها و سازمانها را به اینترنت پرظرفیت با سرعت بالا، تاخیر کم و کیفیت مطلوب برطرف می سازد. این سرویس کاملا اختصاصی بوده و کیفیت آن در تمامی ساعات شبانه روز تضمین می شود؛ به طوری که حتی در پیک مصرف، کیفیت و سرعت سرویس مشترک تغییر نخواهد کرد.

ویژگی ها و مزیت های پهنای باند اختصاصی رسپینا:

  1. بالاترین تعداد ارتباط BGP در میان شرکت های ارائه دهنده اینترنت
  2. استفاده از نرم افزارهای مانیتورینگ پیشرفته
  3. عدم محدودیت در سرعت و حجم قابل ارائه
  4. عدم وابستگی به خطوط تلفن و مراکز مخابراتی
  5. امکان افزایش پهنای باند در هر زمان با توجه به نیاز کاربر
  6. دسترسی مشترک به سامانهTicketing برای اعلام بروز مشکلات
  7. تضمین ارائه سرویس با پایداری ۹۹.۹% و تامین پهنای باند اینترنت از چند مسیر و بستر مختلف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس