ادای احترام رئیس‌جمهور و وزیر خارجه کوبا به مقام شامخ شهید«رئیسی»

رییس جمهور و وزیر خارجه کوبا امروز با حضور در محل اقامت سفیر ایران در هاوانا به مقام شامخ شهید «سید ابراهیم رئیسی» ادای احترام کردند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، «میگل دیاز کانل» رییس جمهور و «برونو رودریگز» وزیر امور خارجه کوبا امروز شنبه با حضور در محل اقامت سفیر ایران در هاوانا، پایتخت این کشور ضایعه تأسف بار شهادت دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور فقید ایران و هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

رییس جمهور کوبا در سخنانی در محل اقامت سفیر ایران در هاوانا در این ارتباط گفت: حزب حاکم، دولت و مردم کوبا از فقدان یک دوست و سیاستمدار بزرگ که مورد احترام و علاقه مردمش بود، ابراز تاسف می کنند.

از سوی دیگر، «برونو رودریگز» وزیر امور خارجه کوبا نیز گفت: امروز اینجا حاضر شدیم تا همبستگی و حمایت کاما هاوانا با جمهوری اسلامی ایران را ابراز کنیم.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر یکشنبه هفته گذشته در حادثه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نائل آمد. رئیسی برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» سفر کرده بود، و بالگرد حامل وی و همراهانش در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.

آیت الله آل هاشم، امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان رئیس جمهور در این بالگرد از شهدای این حادثه هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 3
    خاک بر سر ونزوئلا، راستی مادورو کجاست؟؟ چی شده اینها خودشونو قایم کردن ،حتی وزیر امور خارجه شون هم نیامده برای تسلیت به ایران، اصلا در پایین ترین سطح شرکت کردن در مراسم این یعنی شریک راهبردی ماست، زیادی به‌شون اسلحه های راهبردی دادیم هار شدند، چقدر ایران کمکشون کرد اينم جواب محبتهای ایران.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس