حزب‌الله:تشییع باشکوه شهدا در ایران شوک بزرگی به دشمنان بود

رئیس هیئت شرعی حزب‌الله با اشاره به پیروزی‌های مکرر مقاومت در برابر اشغالگران تاکید کرد حضور میلیونی مردم ایران در مراسم تشییع پیکر مقامات شهید این کشور شوک بزرگی برای دشمنان بود.

به گزارش مشرق، شیخ «محمد یزبک» رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان طی سخنانی ضمن عرض تسلیت مجدد به رهبری و دولت و ملت ایران به خاطر شهادت جانسوز آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دکتر حسین امیرعبداللهیان و همراهان بزرگوار آنها در حادثه دردناک سقوط بالگرد اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران این مصیبت را با وجود شدت آن با آرامش پذیرفت و خیلی زود برای جلوگیری از اخلال در اداره امور کشور و پر کردن این خلأ اقدام کرد.

شیخ یزبک افزود: جمهوری اسلامی ایران یک کشور قانونمند است و چیزی به نام خلأ در آن وجود ندارد.

این مقام حزب الله در ادامه به حضور باشکوه و میلیونی مردم ایران در مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی و سایر مقامات شهید کشورمان اشاره و تاکید کرد که بزرگترین شوک به دشمنان ایران تشییع باشکوه پیکر شهدا در این کشور بود که در واقع یک همه پرسی درباره دو موضوع اصلی به شمار می‌رود. موضوع اول مربوط به حمایت گسترده مردمی در ایران از دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبری معظم انقلاب است و دومی مربوط به اجماع ایرانی‌ها در حمایت از آرمان فلسطین و ثبات موضع ایران در برابر فلسطین می‌باشد.

شیخ یزبک همچنین به عید مقاومت و آزادسازی در لبنان اشاره و اعلام کرد: آزادسازی جنوب لبنان از شر اشغالگران در سال ۲۰۰۰ مقدمه‌ای برای پیروزی‌های مکرر مقاومت بود تا اینکه «طوفان الاقصی»، «طوفان آزادگان» و «وعده صادق» بعد از آن آمد و همه خطوط قرمز صهیونیست‌ها را زیر پا گذاشت و به عمق صهیونیست‌ها ضربه زد.

رئیس هیئت شرعی حزب الله تصریح کرد: امروز مقاومت اسلامی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی با دشمن صهیونیستی می‌جنگد و اشغالگران را سردرگم و سرگردان کرده و معادلات خود را در میدان به دشمن تحمیل می‌کند.

وی مجدداً بر موضع حزب الله در حمایت دائمی از مردم فلسطین و اهالی غزه و مقاومت آن تاکید و اعلام کرد: تا زمانی که جنگ در نوار غزه متوقف نشود عملیات‌های ما علیه اشغالگران ادامه خواهد داشت و صهیونیست‌ها بدانند که اگر مرتکب هرگونه حماقتی شوند پاسخی غافلگیر کننده به اسرائیل و حامیانش می‌دهیم.

این مقام حزب الله در پایان گفت: مقاومت مایه اطمینان است و پیروزی مقاومت یک مسئله قطعی می‌باشد و به لطف خدا پیروزی نزدیک است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس