کد خبر 1606085
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۸
قائم مقام نساجی: برای خودمان جنگیدیم / کاری به پرسپولیس نداشتیم

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: هرچند در مسابقه با استقلال در فاز حمله آن‌طور که برنامه‌ریزی کرده بودیم موفق نبودیم، اما با بستن راه‌های نفوذ استقلال و کنترل نقاط قوت این تیم توانستیم یک امتیاز بگیریم.

به گزارش مشرق، مصطفی صداقت شامگاه جمعه در نشست خبری پس از مسابقه نساجی و استقلال تهران اظهار کرد: پس از بازی خانگی قبلی‌مان مقابل پرسپولیس به خاطر شکست از هواداران عذرخواهی کردم و گفتم به زودی جبران می‌کنیم. خوشحالیم که بدهی‌مان را هفته قبل در دیدار با استقلال خوزستان جبران کردیم و در بازی امروز هم امتیاز خوبی گرفتیم.

وی افزود: به نمایندگی از سرمربی، کادر فنی و بازیکنان از هواداران که سنگ‌تمام گذاشتند و با حضورشان انرژی خوبی به تیم دادند تشکر ویژه‌ای دارم.

مربی نساجی خاطرنشان کرد: بازی به همان شکلی که پیش‌بینی می‌کردیم پیش رفت. استقلال برای این که به صدرنشینی متوالی‌اش رنگ قهرمانی بدهد نیاز مبرم به امتیاز داشت. ما هم برای این که خیال‌مان از شرایط حاد پایین جدول راحت شود به این امتیاز نیاز داشتیم.

صداقت تصریح کرد: خوشحالیم که توانستیم نقاط قوت و راه‌های نفوذ استقلال را پیش‌بینی کنیم و اجازه اجرای برنامه‌هایش را ندهیم. هرچند در شکل فوتبال خوب نبودیم و در فاز حمله آن طور که توقع داشتیم و برنامه‌ریزی کردیم موفق عمل نکردیم، اما یک امتیاز مهم و ارزشمند را کسب کردیم و که در این شرایط به ما کمک زیادی کرد.

مربی نساجی اظهار کرد: وقتی روبه‌روی تیم بزرگی که صدر جدول را هفته‌ها در اختیار دارد قرار می‌گیریم و نیاز داریم که امتیاز هم کسب کنیم به طور حتم جنگندگی و فداکاری و کارهای تاکتیکی اثرگذار است و امروز توانستیم به خوبی از عهده انجام این وظایف بر بیاییم.

وی درباره تاثیر نتیجه نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان در تهران روی شکل بازی نساجی و استقلال تهران در قائمشهر گفت: شکل کار ما همانی بود که انجام دادیم. اما به نظرم نتیجه نیمه نخست آن بازی روی شرایط بازی حریف ما تاثیر داشت. اگر شرایط آن بازی طور دیگری بود شاید استقلال فشار بیشتری می‌آورد. رفتار تماشاگران هم تحت تاثیر بازی تهران بود که کاملا طبیعی است.

صداقت در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره برنامه‌ریزی برای استفاده از بازیکنان بومی و جوان در تیم نساجی خاطرنشان کرد: ریل‌گذاری در این زمینه یکی از سیاست‌های کلان باشگاه است. تیم‌های پایه ما بازیکن‌سازی می‌کنند و روی این ظرفیت حساب ویژه‌ای می‌کنیم. قبلا هم بازیکنان خوبی از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان نساجی یا تیم‌های دیگر پیوسته‌اند. حدود ۶ بازیکن خیلی خوب در تیم‌های پایه داریم که اکنون با تیم بزرگسالان تمرین می‌کنند و برنامه داریم که در فصل نقل و انتقالات با تیم بزرگسالان قرارداد ببندند. اولویت هم با بازیکنان همین استان است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بختیاری IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 1
    البته با کمک کمیته داوران و تاج راههای نفوذ استقلال را بستید وقتی تاج توی صنایع فولاد میلیاردی میزنه به جیب کسی زورش نمی‌رسه اینجا با یک اشاره هرکاری دوست داره می‌کنه و خدا هم زورش نمی‌رسه
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 0
    اقای ساکت خدایش تز اب گل الود برا خودت ماهی نگیر استقلال اصلا نفوذی نداشت که تو بخوای ببندی.تیم نکونام رو یه تیم لیگ دوی هم میتوگه شکست بده موندم تو چرا انقدر ترسو بودی که تو ورزشگاه وطنی کل نود دقیقه را یه حمله نکردی و شانس اوردی که استقلال یه ببر بی دندون هست والا سقوطت این هفته قطعی میشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس