1

‌پیکر شهید موسوی پس از تشییع باشکوه از ‌فلکه سوم دولت‌آباد و مقابل مسجد امام حسن (ع) تا فلکه اول دولت‌آباد ، در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) آرام گرفت.

به گزارش مشرق، آئین تشییع پیکر سردار شهید سیدمهدی موسوی صبح امروز با حضور پرشور مردم از زادگاهش در شهرری آغاز شد و براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته خاک‌سپاری این شهید والامقام در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) انجام شد.

پیکر مطهر سردار موسوی با حضور گسترده و باشکوه مردم مؤمن، انقلابی، ولایتمدار و همیشه درصحنه شهرری از فلکه سوم دولت‌آباد و مقابل مسجد امام حسن (ع) تا فلکه اول دولت‌آباد تشییع شد.پیکر شهید

سید مهدی موسوی صبح امروز جمعه از محله دولت‌آباد شهر ری در میان انبوه عاشقان شهدا و ارادتمندان به ساحت مقدس حضرت ولی عصر عج تشییع و با گذر از معابر اصلی محله دولت آباد به آستان مقدس عبدالعظیم حسنی منتقل و در این مکان مطهر به خاک سپرده شد.

جمعیت زیادی از اقصی نقاط شهرری و استان تهران خود را به مراسم تشییع این شهید خدمت در شهرری رسانده‌اند و همراه با مردم ری شهید راه خدمت را تا خانه ابدی‌اش در قبله تهران بدرقه کردند.

وداع مردم تهران با محافظ شخصیت نظام/ خداحافظ آقای محافظ!/ پیکر ‌شهید موسوی در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) آرام گرفت + عکس و فیلم

وداع مردم تهران با محافظ شخصیت نظام/ خداحافظ آقای محافظ!/ پیکر ‌شهید موسوی در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) آرام گرفت + عکس و فیلم

حضور معاون اجرایی رئیس جمهور در مراسم تشییع پیکر شهید موسوی

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در مراسم تشییع سردار شهید سید مهدی موسوی حاضر شد.

بر اساس این گزارش مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید سید مهدی موسوی فرزند قهرمان ری با حضور پرشور مردم شهیدپرور و قدرشناس قبله تهران و محسن منصوری معاون اجرایی ریاست جمهوری، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و سایر مسؤولان در محله دولت آباد شهرری در حال برگزاری است.

آرامگاه ابدی شهید سیدمهدی موسوی در حرم حضرت شاه‌عبدالعظیم(ع)

سردار سلامی: شهید رئیسی معیار یک رئیس‌جمهوری کامل بود

فرمانده کل سپاه در مراسم نتشییع شهید موسوی گفت: رئیس‌جمهوری ما یک شخصیت الهی و آسمانی و معیار یک رئیس‌جمهوری کامل بود که در شبانه‌روز ساعت کمی استراحت می‌کرد و جلساتش تا نیمه‌های شب ادامه داشت و از ابتدای اذان صبح وارد عرصه خدمت می‌شد.

پیکر شهید سید موسوی وارد آستان مقدس عبدالعظیم شد

پیکر شهید سید مهدی موسوی صبح امروز جمعه از محله دولت‌آباد شهر ری در میان انبوه عاشقان شهدا و ارادتمندان به ساحت مقدس حضرت ولی عصر عج تشییع و با گذر از معابر اصلی محله دولت آباد به آستان مقدس عبدالعظیم حسنی منتقل شد.

شهید سیدمهدی موسوی سرتیم حفاظت شهید رئیسی پس از تشییع باشکوه، ظهر امروز در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهرری آرام گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس