به گزارش مشرق، محسن رضایی در توئیتر نوشت:

آزادسازی خرمشهر حاصل دمیدن اراده الهی در اراده ملی بود. جایی که سپاه و ارتش با مردم یکی شدند و تاریخ سازترین عملیات دفاع از سرزمین در دو سده اخیر را پیروز شدند.

مشارکت مردم در امنیت منجر به آزادی خرمشهر شد؛ مشارکت مردم در اقتصاد منجر به آزادسازی اقتصاد ملی از بند تحریم‌ها می‌شود.

محسن رضایی: مشارکت مردم در اقتصاد منجر به آزادی اقتصاد از تحریم‌ها می‌شود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • NL ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    0 0
    فکر کنم اقا محسن میخواد کاندید بشه دوباره
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
      0 1
      اقا محسن مَرده. دوستش دارم،آقا محسن رقیب های قدری مثل آقایان جلیلی و زاکانی دارند. ان شاألله بهترین انتخاب شوند
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    0 0
    ببینم چکار می‌کنی این بارا
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    0 0
    با سلام - سردار محسن رضائی بخش مهم و جدایی ناپذیر انقلاب اسلامی است. گفتنی ها در این باره زیاد است. - سردار محسن رضایی قریحه نظریه پردازی دارد و همواره در تب و تاب بحران و مسائل از منظر نطریه پردازی ورود کرده است. - سردار محسن رضائی در سال ۷۸ بحث اقتصاد مردمی و مشارکت توده مردم در اقتصاد را عرضه داشتند و از آن زمان تاکنون ۲۵ سال گذشته است. - در اینجا بنطر می رسد چندین پیش فرض حاکم بر حکمرانی اقتصادی را مرور کنیم. ۱- اقتصاد ملی بر اساس نظریات اقتصاد غربی ابتدا شده است. ۲- اقتصاد و ادبیات اقتصاد غربی نسبت معناداری با ج اا ندارد. ۳- اقتصاد ملی نیازمند یک نظریه بومی است که با ارزش های دینی و انقلابی و عدالت و سایر ابعاد الهام بخش اقتصاد دینی و اسلامی مطابقت داشته باشد. ۴- اقتصاد عرب زده پاشنه آشیل حکمرانی دینی است و معادله با حاصل جمع صفر را به حکمرانی ملی تحمیل و دیکته گرده است. ۵- اقتصاد ملی از دو عارضه دولتی و نفتی و رانتی رنج می برد و این عوارض در متن ادبیات و محتوی اقتصاد غرب زده منجر به ایجاد بحران و پیامدهای ناهنجار نظیر وابستگی، فقر، دلارزدگی، اختلافات طبقاتی و عقب ماندگی اقتصادی می شود. ۶- رهبر معظم انقلاب اسلامی در دهه ۸۰ و در جریان تحولات بنیادین مربوط به اصل ۴۴ فرصت بی نظیری را برای تحول معنادار در اقتصاد ملی را فراهم ساختند ولی این فرصت را ضایع ساختند. ۷- هم اکنون و پس از چند دهه پیمایش تجربی کشور نیازمند یک تحول بنیادین در اقتصاد ملی است. اقتصاد متعلق به مردم و در بطن ساختار فقهی و ولایت است‌ و دولت یکز از موسسات ساختار ملی است. انحصار اقتصاد در دولت و یا تجدید ساختار انحصار عقلا و شرعا جایز نیست و عواقب ناهنجاری دربرخواهد داشت. والسلام
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    1 0
    خیلی تحریم ها خودساخته است بخاطر تصدی بیش از حد دولت است
  • سید فروزان CH ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    2 0
    آقای رضایی جان مادرت بی خیال اقتصاد و سیاست شو
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    2 0
    مشاركت تو بورس .
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    1 0
    حتما .
  • DE ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    0 0
    افرادی که با دشمن در ارتباط و جاسوسی بوده و آدرس تحریمهای فلج کننده میدهند را باید اعدام کرد .خون به ناحق ریخته شده مردم و بیماران و پریشانی ملت بخاطر همین وطنفروشان و جاسوس و سالوس و پادوهای صهیون و غربگداهاست . اینها هیچگاه نه شرف داشته اند نه عزت نه فرهنگ و نه خون ایرانی در تنه لش آنها جاریست.آثار حمله مغول در ژن آنها نهادینه شده است.
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    1 0
    راه حل اصلي براي حل مشكل كشور، اجراي طرح شفافيت براي مسئولين شاغل در سه قوه و پاكسازي مسئولين فاسد و رانت خوار و ناكارآمد و نفوذي، از حاكميت مي باشد. آقاي محسن رضايي! لطفا با خزعبلات مردم را فريب ندهيد. رئيس جمهور بعدي ايران بايد كسي باشد كه با بقيه رودربايستي نداشته باشد و افراد بدردنخور را فله اي از حكومت بيرون كند.
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    0 0
    واقعا همت آقای رضایی ستودنی ست که بعد از دیدن نتیجه انتخابات قبلی بازم بخواد برای انتخابات پیش رو کاندید بشه کاندید فقط باید کسی باشه که برنانه ها و اهداف رئیس جمهور شهید مون رو ادامه بده و اجرا کنه وگرنه ما به هر کسی رای نخواهیم داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس