کد خبر 1605483
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱
پائز: باید در کنار هم جنگیدن را یاد بگیریم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: موارد خیلی خوبی از تیم ایران دیدم اما باید در کنار هم جنگیدن را هم یاد بگیریم.

به گزارش مشرق، ششمین دوره لیگ ملت‌ها در گروه مردان از روز سه‌شنبه یکم خرداد آغاز شده است و تیم ملی والیبال ایران بامداد پنج‌شنبه به مصاف صربستان رفت و سه بر یک مغلوب حریف شد.

موریس موتا پائز پس از این دیدار اظهار کرد: واقعا از بازی بازیکنانم سوپرایز شدم چرا که بازی‌شان کیفیت بالایی داشت. اما وقتی با مشکلی رو به رو می‌شدند خیلی برایشان سخت بود که در کنار هم بمانند، از هم دیگر حمایت کنند و با هم بازی کنند تا مشکلات را حل کنند.

وی افزود: مشکل تیم ایران والیبال نیست. بازی والیبال ایران خوب است. بلکه باید متوجه این موضوع شوند که چگونه در کنار هم بمانند، چگونه به هم کمک کنند، چگونه برای یکدیگر دلسوزی کنند و انرژی خوب و مثبت را به داخل زمین تزریق کنند. ما اینجا نیستیم تا کسی را قضاوت کنیم. بلکه اینجا هستیم که به هم کمک کنیم و بهترین خودمان را به نمایش بگذاریم. در لحظات زیادی از بازی بازیکنان کیفیت خارق العاده‌ای از خودشان به نمایش گذاشتند اما در ست چهارم نمای واضحی از شرایط اصلی تیم ایران دیدیم که باید آن را تغییر دهیم. اگر این کار را انجام ندهیم کار برایمان سخت خواهد شد.

وی با تاکید بر این که در بسیاری از فاکتورها در لحظاتی از بازی خیلی خوب عمل کردیم، تصریح کرد: در دفاع، توپ‌گیری و … در بسیاری از لحظات مسابقه عملکرد خوبی داشتیم اما در لحظات حساس اشتباهاتی مرتکب شدیم. بعد از آن هم نتوانستیم به بازی خوب خود ادامه دهیم. وقتی اشتباهی انجام می‌دادیم همه به جهتی می‌رفتند و کنار هم نبودند. باز هم می‌گویم والیبال مشکل تیم ایران نیست بلکه مشکل در کنار هم بودن و کمک کردن به بهتر بازی کردن دیگران است.

پائز با بیان این که در بحث سرویس هم همین موضوع صدق می کند، گفت: در لحظاتی از بازی خیلی خوب سرویس زدیم اما در لحظات حساس مرتکب اشتباهاتی شدیم و سرویس‌های خوبی را در زمان های مهم نزدیم. شاید سرویس های عالی نزدیم اما بیشتر از بازی های دوستانه امتیاز سرویس مستقیم گرفتیم. باز هم می‌گویم موارد خوب زیادی را از تیم دیدم اما باید در کنار هم جنگیدن را هم یاد بگیریم همانطور که از اول گفتم احساسات اولویت اول ماست و ما بقیه موارد را فراموش کردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    5 0
    بهترین تعبیری بود که تابحال از تیم والیبال ایران شنیدم و چقدر ظریف و موشکافانه تیم ایران آنالیز کرد
    • بنده خدا IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
      0 0
      دقیقا
  • ابو IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    1 1
    تیم ایران بار روانی زیادی را تحمل می‌کند بمحض اینکه مشخص شود که دیگر شانسی برای راهیابی به المپیک ندارد درخشش را شروع خواهد می‌کند ولی دیگر فایده ای ندارد اینجا نقش روانشناسان با تجربه همراه تیم خیلی اهمیت خود را نشان می‌دهد .
  • طبا IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    1 1
    اول اینکه خود شخص پائز نشون داد که اصولاً در قواره سرمربیگری نیست !!!! دوم اینکه بحث روانشناس و غیره هم درمیون نیست بلکه تیم ما بازیکنانی در سطح لیگ ملت‌هایی که هر ساله به بار فنی اش اضافه میشه نداره !!!! کدوم بازیکن ما در زدن سرویس‌های پرشی تبحر داره !؟؟؟ کدوم بازیکن بلندزن قابل اعتماد رو داریم !!؟؟؟ کدوم مدافع هوشیاری که با چشمان باز و تشخیص بموقع بتونه دفاع کنه رو داریم !؟؟؟ یا کدوم یک از اونا قادر به رسوندن توپهای سالم به پاسور و یا جمع کردن توپهای پشت دفاع هست !؟؟؟؟ پاسخ : هیچکدوم و این در شرایطی است که در اکثر تیمها، هر ۶ بازیکن در زدن سرویس‌های پرشی متبحرند و در جمع کردن توپهای پشت دفاع کم از همدیگه ندارند و توپهای تک دفاع رو براحتی اسپک می‌زنند!!! پس نتیجه اینه که تیم فعلی ما فاقد ابزارهای لازم برای حضور در جمع تیم‌های برتر جهانه !!!!!!
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    1 3
    از وقتی سعید معروف جدا شد سیر قهقرایی تیم ملی هم شروع شد. در صحنه های حساس و توپهای برگشتی ، نقش پاسور تیم تعیین کننده است. دقت کنید بعداز معروف تیم ملی اکثر قریب به اتفاق رالیهای بازی را باخته است.
  • الیاس IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    1 4
    ببین عطایی ما را به چه روزی انداخت یه زمانی بازی با ژاپن و کانادا برایمان دستگرمی بود الانم نمیتونیم از اینا ست بگیریم....لعنت به اونایی که گذاشتن عطایی تیر خلاصو به والیبال بزنه.حالا با پائز باید از نو شروع کنیم مثل ژاپن و بلین....
  • Kaze IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    1 0
    متاسفانه فرصتهای طلایی در زمان عطایی ناکارامد از دست رفت اگه اون زمان عطایی مغرور بازی درنمیاورد حالا وضعمان بهتر بود
  • مجید IR ۰۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 0
    مقصر مربی نیست مقصر اون رئیس فدراسیون والیبال بیشعور بعد از ۶ماه اتلاف وقت رفت دنبال مربی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس