«علی باقری» وارد توکیو شد

سرپرست وزارت امور خارجه گفت: سیاست خارجی ترسیمی از سوی رهبر انقلاب اسلامی در قالب سیاست‌های عملیاتی دولت و راهبردهای وزارت امور خارجه با قوت و قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش مشرق، علی باقری با اشاره به ادامه سیاست‌های ترسیمی در حوزه سیاست خارجه تا پایان عمر دولت سیزدهم تاکید کرد: سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر یک عقلانیت راهبردی است و قطعاً در چارچوبی که توسط رهبر انقلاب اسلامی ترسیم شده، در قالب سیاست‌های عملیاتی دولت و راهبردهای وزارت امور خارجه با قوت و قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه شهید که همراه با رئیس جمهوری در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسید اظهار کرد: شهید امیر عبدالهیان از نظر شخصیتی فردی اخلاق مدار و مردم‌دار و از نظر تخصصی یک کارشناس و متخصص سیاست خارجی بود که به خوبی بر مبانی و چارچوب‌های سیاست خارجی اشراف داشت.

سرپرست وزارت امور خارجه تصریح کرد: شهید امیر عبداللهیان از نظر دیپلماسی نیز یک مرد میدان دیپلماسی بود که تجربه ۲ و نیم ساله سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران اثباتی بر این مدعاست.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس