گشایش دفتر یادبود شهادت رئیس‌جمهور و همراهان در سفارت ایران در کره جنوبی

دفتر یادبود شهادت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان و همراهان، روز چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول گشایش یافت.

به گزارش مشرق، در پی شهادت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان و همراهان که بر اثر سانحه دلخراش سقوط بالگرد حامل ایشان صورت گرفت، روز چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳، دفتر یادبودی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول گشایش یافت.

بر این اساس، تعداد کثیری از مقامات رسمی، سفرا و دیپلمات‌های خارجی و همچنین شخصیت‌ها و مسئولان فرهنگی، مذهبی و اقتصادی کره جنوبی با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول، این دفتر یادبود را امضا کرده و ضمن ابراز تأثر عمیق از این واقعه، با دولت و ملت ایران و بازماندگان این حادثه تأسف بار، ابراز همدردی کردند.

همچنین، برخی سازمان‌ها و نهادهای کره ای با ارسال نامه و تاج گل به سفارت کشورمان در سئول، به شهدای این رویداد تلخ، ادای احترام کردند.

روز نخست گشایش دفتر یادبود شهدای خدمت، با استقبال بسیار گسترده مقامات، سفرای خارجی و شخصیت های کره ای مواجه گردید. این دفتر یادبود، تا روز پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ در محل سفارت کشورمان گشوده خواهد بود.

گفتنی است، بدین مناسبت، پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران در نمایندگی کشورمان در سئول به حالت نیمه افراشته درآمد.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس