کد خبر 1604020
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱
استفاده سپاه از منور‌های مه‌شکن برای یافتن رئیس‌جمهور

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر اعزام یگان‌های استانی و تیپ ویژه صابرین برای عملیات جستجوی رئیس جمهور و هیئت همراه، از منورهای مه‌شکن برای یافتن آنها استفاده کرده است.

به گزارش مشرق، در پی سانحه بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه در آذربایجان شرقی، نیروهای مسلح در کنار یگان‌های امدادی در حال جستجو برای یافتن بالگرد و سرنشینان آن است.

در همین راستا سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح نیز از همه نیروهای مسلح و انتظامی خواست تا در این عملیات با تمام توان حضور داشته باشند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر اعزام یگان‌های استانی و تیپ ویژه صابرین برای عملیات جستجو، با توجه به شرایط جوی منطقه و مه شدید، از منورهای مه‌شکن برای یافتن رئیس جمهور و همراهان وی استفاده کرده است.

بالگرد آیت‌الله رئیسی عصر امروز در مسیر برگشت به سمت تبریز دچار سانحه شد و جست‌وجو برای آن ادامه دارد. امام جمعه تبریز، وزیر خارجه و استاندار آذربایجان شرقی در آن بالگرد بوده‌اند.

وزیر کشور درباره سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی گفته بود که امروز افتتاح سد قیز قلعه‌سی را با حضور رئیس‌جمهور آذربایجان داشتیم و بعد از آن، رئیس‌جمهور با همراهان در مسیر برگشت با چند بالگرد بودند که یکی از بالگردها بر اثر بدی هوا و وضعیتی که در منطقه بوده، مجبور به فرود سخت می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس