image.png

ادامه ترورهای شخصیتی پس از انتخابات علاوه بر تسویه‌حساب‌های سیاسی در تلاش است تا سیستم اطلاعاتی و امنیتی کشور را نیز ناکارآمد جلوه دهد.

سرویس سیاست مشرق- انتشار یک خبر از سوی یکی از اعضای دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب درباره تذکر به برخی مسئولان به خاطر رفتارهای بی‌قاعده در موضوع حجاب با واکنش‌هایی روبه‌رو شد.

پیش‌ازاین مهدی فضائلی در توئیتی نوشته بود که به‌تازگی برخی مسئولان به دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزهٔ حجاب تذکر دریافت کرده‌اند، همین خبر کوتاه باعث شد برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، تعدادی از کانال‌های تندرو و حتی گروهی از فعالان سیاسی در یک پیش قضاوت عجیب وبه کارگیری ادبیات ناشایست علیه دفتر رهبر انقلاب موضع گرفته و حتی پا را فراتر گذاشته و شماره تلفن عضو دفتر رهبر انقلاب را برای مخاطبان خود منتشر کردند.

این اقدام حکایت از آن داشت که محفلی خاص به صورت سازمان‌یافته به دنبال ایجاد دوقطبی اجتماعی پس از موفقیت بزرگ در عملیات درخشان وعده صادق بوده و تلاش دارند پیروزی در این عملیات را به انحراف بکشند، البته هم‌زمان با این تحرکات داخلی رسانه‌های معاند و ضدانقلاب نیز روی مسئله حجاب یک کمپین جدید را آغاز کرده تا هر دو گروه مثل دو لبه یک قیچی جنگ ادراکی را روی خط بیاورند.

مخالفان معتقد بودند که عضو ارشد دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به‌صورت خودسر درباره بحث حجاب اظهارنظر کرده و این مسئله مغایر با نظر آقا است، از نگاه این جریان تذکر رهبری به فراجا درباره شیوه برخورد با مسئله حجاب غیرواقعی بوده و باید مسئله حجاب را با سخت‌ترین شیوه ممکن در کف خیابان حل کرد، این گروه پلیس را در خط اول برخورد با بی‌حجابی ارزیابی کرده و بار را از روی دوش نهادهای فرهنگی متعدد که وظیفه اصلی را بر عهده داشتند را آگاهانه حذف کرده‌اند.

این گروه متکثر، چندلایه و متضاد بی‌توجه به این موضوع که عضو دفتر رهبری هیچ‌گاه خودسر در باب موضوعات مهمی چون حجاب اظهارنظر نمی‌کند پا را فراتر گذاشته و دوقطبی کاذب بین «آقا و دفتر آقا» را شکل دادند که هدف پیرامونی آن بحث حجاب و نقطه ثقل آن بی‌اعتبار سازی دفتر آقا به‌عنوان پایگاه ناشر و حافظ بیانات ایشان بود. از نگاه این جریان دفتر رهبری در حال سانسور سیره آقا بوده و این دوگانگی را با سرعت‌بالا در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌کردند.

البته برخی کارشناسان سیاسی اعتقاددارند که افرادی که بر دوقطبی موجود دمیده و موضوع را داغ می‌کردند همگی با حجت سیاسی به صحنه نیامده و به دلیل عدم شناخت درست و صحیح از سیره رهبر انقلاب در این وادی افتاده و احساسات انقلابی آن‌ها توسط گروهی خاص به بازی گرفته‌شده است.

چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!

به خط شدن باند اکبر گودرزی و مهدی هاشمی چه اهدافی دارد؟

این بازی خطرناک در آینده می‌تواند خسارت‌های بزرگی به پا سازد، ازجمله آنکه گروهی رادیکال تا زمانی در خط رهبری و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه باقی می‌مانند که موضع آقا را با نظرات خودشان هم‌راستا بدانند، به عبارتی ملاک سنجش برای این جماعت انگیزه شخصی خودشان است نه سیره، منش و روش آقا! برای این گروه تا زمانی خط امام (ره) و رهبری اصالت دارد که مطابق با خط و خطوط جناحی و گروهکی خودشان باشد.

البته در تاریخ انقلاب اسلامی کم گروه‌هایی نبوده‌اند که به دلیل هماهنگ نبودن خط امام با خط جناح از مسیر بیرون زده و راه خود را کج کرده‌اند، ازجمله می‌توان به سرنوشت خط امامی‌های سابق اشاره کرد که در فتنه‌های متعدد نشان دادند با خط امامین انقلاب فرسخ‌ها فاصله داشته و فرار را برقرار آزمون‌های سخت ترجیح می‌دهند.

همچنین می‌توان کمی دورتر به سرنوشت حسینعلی منتظری اشاره کرد که به دلیل اصالت دادن باند معدوم مهدی هاشمی به خط امام (ره) در ابتدا با دفتر امام و شخص مرحوم حاج احمد آقا درگیر شده و اندکی بعد رو درروی امام (ره) قرار گرفت، این ایستادن در برابر ولایت‌فقیه آغاز هلاکت این جریان بود.

گروهک تروریستی منافقین نیز همین سرنوشت را داشته است، این گروه بدطینت که روزگاری امام خمینی (ره) را مجاهد اعظم خوانده اما اندکی بعد به دلیل بوالهوسی‌های در برابر انقلاب اسلحه کشیده و یک جنایت خونین را رقم زدند که در آن از کودک سه‌ساله تا پیرمرد ۹۰ ساله را به خاک و خون کشیدند.

اما دردناک‌ترین ماجرا مربوط به اعضای گروهک فرقان است، فرقان تحت عنوان مبارزه با «ائمه» به ترورهای خونین در خیابان دست‌زده و ادعا می‌کرد به دنبال حذف زر، زور و تزویر از صحنه است! درحالی‌که فرقانی‌ها خود را جماعتی اهل نماز و عبادت می‌خواند به دلیل عدم شناخت دقیق از سیره امام (ره) در چاهی افتاد که ترورهای ایدئولوژیک افتاده و به دلیل تندروی‌ها و اختلال‌های انتزاعی در بستری افتاد که محتوم بود.

درحالی‌که شهید مطهری نماینده راستین ترویج اندیشه امام (ره) درصحنه بود، گروهی که خود را طلبه اسلام نامیده بودند ایشان را ناجوانمردانه به شهادت رساندند، یکی از اعضای گروهک فرقان در اعترافات خود نوشته است که شهید مطهری را به این دلیل ترور کردیم که او تفسیر مارکس از اسلام انقلابی را رد کرده و مستحق مجازات بود.

فرقان در حالی شهید مطهری را ترور کرد که بیش از یک دهه قبل از آن امام (ره) هیچ‌کدام از گروه‌هایی را که نسخه مبارزه مسلحانه می‌دادند را تائید نکرده بود تا جایی که حتی امام (ره) حاضر نشده بود درخواست اعضای گروهک منافقین را برای ملاقات پذیرفته یا مرام‌نامه آن‌ها را امضا کند، فرقان در حالی شهید مطهری را به شهادت رساند که معتقد بود انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مارکسیستی بوده و مطهری مانع شکل‌گیری چنین جمع توده‌ای است، به عبارتی صریح‌تر آن روزها فرقان سخنگوی راستین امام (ره) را «شهید ایدئولوژیک» کرد به این دلیل تفسیرهایش را مطابق میل خود نمی‌دید.

چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!

چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!

چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!

چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!

ترورهای شخصیتی معنای خاص دارد!

راه‌اندازی کمپین هجمه به دفتر آقا بار دیگر تذکر پیشین پایگاه خبری و تحلیلی مشرق درباره «آغاز ترورهای شخصیتی پس از انتخابات» را اصالت داده است. پیش‌ازاین اخبار حکایت از آن داشت که گروهی تندرو باهدف قبض قدرت دست به تخریب اساسی گروه‌های مختلف انقلابی زده تا فضا را به سود خود هژمونیک کند.

به نظر می‌رسد که این محفل سیاسی پا را فراتر نهاده و به‌واسطه دسترسی‌های خاص به چند پیام‌رسان و ریخت‌وپاش‌های اساسی این‌بار با ایجاد دوقطبی «آقا و دفتر آقا» به دنبال یارگیری انتخاباتی است، غافل از آنکه آغاز این بازی خطرناک می‌تواند جامعه را به عوارض سخت مبتلا کرده و از دل آن به بازتولید دوباره فرقانی‌ها، منافقین و آن دسته گروه‌هایی دست بزند که در میدان‌های سخت در برابر اصل ولایت‌فقیه ایستاده، حادثه آفریده و از خط ایمانی امامین انقلاب عبور کرده‌اند.

استفاده مکرر از ترفندهای ویژه برای ترور شخصیتی یاران رهبر انقلاب، برچسب زدن و چرک آمیز کردن فضای سیاسی کشور، بخشی از تلاش‌های آشکار این محفل آلوده است، این‌بار نیز هدف نهایی این جریان گویی برجسته‌سازی این گزاره است که رهبر انقلاب بر اعضای دفتر خود نظارت نداشته و سیره آقا با کنش‌های حافظان آن مغایرت دارد.

آگاهان به‌خوبی می‌دانند که راه‌اندازی کمپین ترورهای شخصیتی به معنای ضریب دهی به خودسری‌هایی است که به اعتبار نظام ضربه خواهد زد، خطی که تخطئه قدرت ولی‌فقیه را هدف گرفته است.

این روزها نئوفرقانی‌ها به دنبال زنده کردن روح سرگردان فرقانی‌هایی چون معدوم اکبر گودرزی هستند، از کار انداختن ماشین ترورهای شخصیتی که سکوی آن برخی پیام‌رسان‌های داخلی است نیاز به یک همگرایی سیاسی در کشور دارد، افرادی که اولین بار با یک کلیک این هیولا را راه انداخته‌اند حالا برای ادامه حیات نیاز به شورش‌هایی کور برآمده از دوقطبی‌ها دارند!

ادامه ترورهای شخصیتی پس از انتخابات علاوه بر تسویه‌حساب‌های سیاسی در تلاش است تا سیستم اطلاعاتی و امنیتی کشور را نیز ناکارآمد جلوه داده تا از شکست‌های سنگین میدانی انتقام بگیرد، هدف نهایی این عملیات تکرار دوباره یک جنگ ترکیبی خیابانی در ماه‌های آتی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 74
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 34
  • محمد IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    70 24
    دوسال شد از اون فاجعه هر روز داره بدتر میشه قبلا حجاب بود الان رسیده به عریانی خودتون به نفهمی میزنید؟!
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      65 6
      موافقم
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      12 3
      محمد چهل وسه سال بودجه خرج تبلیغات شد نتیجه اش این شد
    • US ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      17 0
      این مقاله، یک فرار رو به جلو برای فرار از پاسخگویی
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      5 13
      ۱۳:۰۶ عاقبت امثال تو بدتر از اکبر گنجی_پونز هست و همینطور برادر مصطفی تاج‌زاده و عباس عبدی و موسوی خویینی ها و حسن روحانی
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      1 43
      صف نان بودم دختر نوجوانی به دوستش میگفت من قبلا لباس معمولی میپوشیدم ولی از لج آخوندها ناف ام را میذارم بیرون از خدا دلم میخواد یک بهم گیر بده فریاد بزنم پسرها دورم جمع شوند . اول توجه چندانی نکردم ولی بعدا خوب به آن حرفش اندیشیدم متوجه شدم نکته مهمی را گفته. فشار 45 ساله علیه زنان آنها را دچار عقده کرده و بی حجابی نتیجه لج بازیشان است. اگر فضای آزاد انتخاب پوشش بود مثل قبل 57 زنان لباسهای مناسب میپوشیدند . آن موقع کسی ناف بیرون نمیگذاشت . الان با این برخوردها زنها آنقدر عصبانی شده اند که اگر به لج بیفتند دیگر فقط ناف بیرون نمیگذراند کار به جاهای باریک میکشد. بهتر است هر چه سریعتر قبل از انکه خونی ریخته شود گشت ارشاد را به پارکینگ فرستاده و تابستان بدون بحران داشته باشیم. هوا سرد شود خودشان بیشتر محجبه میشوند.
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    38 1
    دقت کردید توی مقاله تان?
    • DE ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      4 1
      فرقان در حالی شهید مطهری را ترور کرد که بیش از یک دهه قبل از آن امام (ره) هیچ‌کدام از گروه‌هایی را که نسخه مبارزه مسلحانه می‌دادند را تائید نکرده بود تا جایی که حتی امام (ره) حاضر نشده بود درخواست اعضای گروهک منافقین را برای ملاقات پذیرفته یا مرام‌نامه آن‌ها را امضا کند، فرقان در حالی شهید مطهری را به شهادت رساند که معتقد بود انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مارکسیستی بوده و مطهری مانع شکل‌گیری چنین جمع توده‌ای است، به عبارتی صریح‌تر آن روزها فرقان سخنگوی راستین امام (ره) را «شهید ایدئولوژیک» کرد به این دلیل تفسیرهایش را مطابق میل خود نمی‌دید.
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      1 5
      گروه فرقان ۴۴ سال از مردم ایران جلوتر بود
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    26 4
    از امریکا تا کانادا سازمانهای نظر سنجی آنها صحت نتیجه انتخابات ۸۸ را تایید کردند کسی خبر دار نشد خيلی خطر ناک بعصی ها فقط حرف خارجی رو قبول‌ دارند
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    9 4
    سالهاست که مهرداد خدیر و باند لیبرال او در سایت " عصر ایران " سخنگو و ادامه دهنده راه " اکبر گودرزی " معدوم و گروهک تروریستی فرقان هستند.
    • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      2 0
      مصطفی داننده رو یادت رفت
    • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      13 0
      لعنت بر خدیر و داننده و جعفر محمدی و باند مافیایی آنها این لیبرال های خائن مردم فساد و بی حجابی و آغتشاش و نا امنی و فتنه گران مزدور آمریکا ..
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    27 7
    یه سری به دفتر حجاریان علوی تبار و تاجزاده بزنید منشاء این جولانهای مجازی اونجاست!
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      6 1
      منم موافقم با شما
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      3 4
      نوچ. فرستادن اساتید حوزه برای درس اخلاق به مدارس و پادگان‌ها و روشن گری و تعلیم سواد رسانه تمام مشکلات بد حجابی رو حل میکنه.
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    22 8
    بر اساس این مقاله کینه توزانه و سیاست زده پس حاج حسین شریعتمداری هم که این جناب فضائلی رو نقد کرده جزو این دسته است، نه فضائلی نه گنده تر از فضائلی حق تفسیر به رأی یا تحریف صحبت ها و نظرات رهبر انقلاب را ندارد
    • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      1 5
      تاریخ انقضای این‌ جاسوس موساد تموم شده
    • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      0 12
      معلوم هست مقاله زده تو هدف چون تو حرف حاج حسین شریعتمداری را هم تفسیر به رای کردی چون ایشان هم همین را گفته و برادرانه توصیه کرده بود طوری ننویسد که امثال تو و همان نئو فرقانی ها بتوانید سو استفاده بکنید پس خودت اول و آخر تحریف و تفسیر به رای هستی
  • ت IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    97 7
    در این مقاله فقط چرندیات سر هم کردید
    • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      0 20
      مغز پوک پر از توان فهم این مطلب را ندارم پس پوچ اندر چرند هست
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    8 34
    جالب بود
  • DE ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    5 13
    موافقم
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    4 13
    احسنت
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    19 7
    تحلیل ضعیفی بود
  • عبدالله IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    49 6
    این تحلیل آبکی کدام آدم نا بلدی است که ذربین برداشته و ... ضمناً ما را از لولو نترسانید ...
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    27 3
    آقای مشرق حضرت آقا خودشون فرمودن سخنگو ندارن هرچیزی لازم باشه خودشون می‌فرمایند.
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    87 6
    شما خوب ما بد، یک سال و نیم کار فرهنگی شما به کجا رسید؟
    • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      1 15
      کاش بد بودی نادان
  • امیر IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    31 3
    دست بردارید از این مقالات ناشیانه. مقاله شما خودش دارد خودش را نقض میکند. کسانی را که تکفیری مینامید خود تکفیر میکنید!!
  • امیر IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    17 5
    دست بردارید از این مقالات ناشیانه. مقاله شما خودش دارد خودش را نقض میکند. کسانی را که تکفیری مینامید خود تکفیر میکنید!!
    • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      0 3
      روشنگری و تبیین برای تو مشابه تکفیر هست چون نانت را آجر می‌کنه و میزند تو کله پوکت
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    9 0
    گروهک فرقان ماحصل اندیشه های رئیس اصلی و خاکستری جریان اصلاحات یعنی موسوی خ و ئ ی ن ی خ و ا ه است! پس همه چیز روشن است!
  • حسین IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    14 5
    پسر منم امسال میره کلاس چهارم. میشه یه مطلب سیاسی بنویسه چاپش کنید؟
    • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      2 16
      اگر مثل خودت فقیر ذهنی نباشه چرا که نه
  • محقق و تاریخ نگار مستقل IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    17 5
    سردسته و پایه گذار تروریست در کشور اکبر هاشمی رفسنجانی ملعون بود که صدها نفر را در کشور که از نظر سواد - علم- شخصیت و .. بالاتر از او بودند به صورت هدایت شده ترور کرد تا یکه تاز قدرت و ثروت در کشور باشد .
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      1 6
      در مورد اکبر هاشمی مرحوم نظری نمیدم
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      2 7
      چرند نگید
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    5 8
    تحلیل کاملی بود ممنون
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    3 15
    جالب بود
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    13 2
    گروهک فرقان نتیجه اصلاحاتی هاست
  • سعید AT ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 33
    استقامت در برابر دشمنان خارجی تا رسیدن به قله استقلال و افتخار با مشارکت مردمی در تولید و اقتصاد کشور ممکن است که با ایجاد دوقطبی بی قاعده در جامعه سرمایه ها از کشور خارج می‌شود چرا به رهنمودهای رهبری توجه نمی کنند یا جاهلند یا خائن
  • GB ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    15 2
    جنجال سیاسی و رسانه‌ای رو فقط اصلاح‌طلبان دوست دارن و بهش دامن میزنن.
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    2 25
    جالب بود
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    2 18
    چطور اردوغان با کشته شدن 80 هزار ترک در ترکیه کنار امده است ؟!
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    11 0
    اینها به عمد این سبک اپارتمانی را انتخاب کرده اند
  • سید امین IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 0
    اصول اخلاقی روزنامه‌نگار
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 0
    خب اینطور نمی شود فهمید ماجرا چیست چونکه خود اینها کنترل دستشان است و واقعا نمی دانیم اینها کجا هستند چونکه امادگی قبلی دارند.
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 0
    نخیر ..! از طبل رسوایی و بی اخلاقی دوستانتان در شوک و هراسید.
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 17
    سپاه به عنوان نیرویی که در برابر تمام افراط گرایان خشونت طلب یک تنه جنگید متاسفانه هیچ اقدامی علیه افراط گرایان داخلی انجام نمی دهد ، خشونت هایی که با نام اسلام انجام می شود باید با قاطعیت با آن مقابله کرد
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    4 4
    اسرائیل به جنوب لبنان حمله کرده چند صد نفر مردن مشرق یه تیتر بزن
    • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      0 24
      چرا چند صد نفر؟ بگو چند هزار نفر می به کیه بی سوات
    • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      1 0
      عه؟! جند صد نفر؟ خود اسراییل هم مدعی چنین عددی نشده! یک دختر و مادرش دیروز شهید شدند که حزب الله هم انتقام گرفت
  • میثم IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    11 2
    دفتررهبری سخنگوندارد.ورهبری هم نیازبه سخنگوندارد.قبلاهم اعلام کردند که رهبری نیاز به سخنگو ندارد. پس این اقا می خواهد حرف های خودرا به رهبری نسبت بدهد.اگر مسئولی خلافی انجام داده باشد. خود رهبری به ایشان تذکر میدهندو اگر قرار باشد عموم مردم بدانند در جلسات عمومی بیان می کنند و اگر قرار نیست عموم بدانند.این آقا حق ندارد آنرا بیان کند. ایشان خلاف منویات رهبری عمل می کنند.
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      0 11
      همانطور که تو خلاف معنویات امام خامنه ای عزیز عمل می‌کنی ولی چون خودت هستی تیر برق در چشم خودت را نمبینی ولی سوزن در چشم دیگران چرا
  • سروري IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 4
    اكر دين نداريد ازاده باشيد براي تنوير افكار بنويسيد .تحريف تاريخ انقلاب اسلامي عقبه تاريخي دارد همانقدر كه هاشمي و اهداف و اعمالش مجهول مانده داستان فرقان هم مجهول است .تاريخ در اينده نه جندان دور روشن خواهد كرد!
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      3 9
      نوشته شده و زیاد هم نوشته شده از کتاب و مقاله که در همین مشرق بگردی پیدا می‌کنی همانطور که با گشتن رنگ شلوارک و... رونالدو و زیدان و... و زن و بچه هایشان رامیتوان پیدا کرد فقط باید..
    • سرؤري IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      1 0
      نقش حسن روحاني و اكبر هاشمي در تأسيس فرقان با نحريفات رسانه مشرق فراموش نخواهد شد برادر حسن توزيع كننده بيانيه هاي قرقان بود.مشرق مردم شمارا خوب مي شناسند مرك.بر منافق مرك بر امريكا
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    3 0
    ۴۵ ساله هر وقت چهره کریه این جنایت کار قاتل شهید مطهری را می بینم با تمام وجود ناراحت می شم، و فکر می کنم برای همه کسانی که سال ۵۸ شاهد و یا در جریان شهادت استاد مطهری بودند اینگونه باشد حس بدی که قابل بیان نیست با دیدن این تروریست فرقانی.
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    0 0
    جریان فرقان و خط فکری آن هنوز هم برای خیلی ها ناشناخته و مجهول است.که چه کسانی و با چه نیتی آن گروهک کذایی را بنیان نهادند.و چه دستها و عواملی در پشت پرده آن را دامن زدند و آیا هنوز آن خط فکری درجامعه ما زنده است؟
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    11 0
    ترور شخصیت های مهم پس از انقلاب برای بدست گرفتن اقتصاد و ثروت کشور در اینده بود که موفق هم شدند
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    11 0
    این رو داشتید می نوشتید، واقعاً خنده تون نگرفت؟!
  • CA ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    5 0
    همانطور که شخصی که سنت حسنه ای و یا بنیاد خیریه ای تاسیس کنه که مردم از آن استفاده کنن تا قیامت مزد نفعی که مردم از آن میبرن رو دریافت خواهد کرد فردی که سنت غلطی رو پایه‌گذاری کنه بعد از مرگش هم لعنت آن دائم به او بر میگرده. عذاب اخروی اکبر گودرزی ملعون دائم درحال زیاد شدنه همانطور که عذاب مسعود رجوی تروریست خائن و دیگر منافقین دائم در اسفل السافلین زیادتر میشه.
  • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    0 0
    بعصی می خواهند وارد سوریالیسم بشند دربارش خوب اطلاعات کسب کنید ..
  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    0 0
    سعدی و بیهقی و عیره موسس زبان فارسی هستند که ما صحبت می کنیم ...
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    1 1
    خجالت بکشین فرقان مهدی هاشمی هر چی دهنت میرسه نسبت میدی بی سواد فرقان طرفداران شریعتی بودن اونجا هم نمی ذارین بفهمند
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    1 12
    کیهان عامل و جاسوس موساد در ایران
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    13 0
    من به فضائلی و هیچ کس دیگه ای کار ندارم بنا به دستور قرآن با بی حجابی با قدرت و محکم برخورد کنید این دستور قرآن. این ناف نمایی که در مملکت میبینیم هرچی هست ذیگه حکومت اسلامی نیست
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    17 1
    مشرق این چه شلم شور بایی است راه انداخته ای ؟
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    0 12
    سلام توجه توجه توجه اون بالابابک داره دزدی می‌کنه حواس من رو به حجاب پرت میکنن
    • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      0 0
      توجه توجه موش بخوره تو رو
  • امیر IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    12 0
    هر کس سلیقه اش با شما مشرقی ها یکی نباشد؛ حتی در حد یک موضوع خاص ، متهم به نوفرقانیسم می شود!! بنازم به مشرق!!
  • خودم IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    0 6
    اسراییل غلط کرده با تو که به جنوب لبنان حمله کنه . حزب‌الله سفت وسخت جوابش را خواهد داد یقیناً.
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    1 0
    این تروریستها دست پرورده اکبر نکبت و کثیف بودند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس