غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد

سرپرست فرماندهی انتظامی رباط کریم از غافلگیری دزد خانه های این شهرستان در تاریکی کمد و کشف ۱۰ میلیارد اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ تیمور کلانتری اظهار کرد: در یک عملیات غافلگیرانه، دزد خانه‌های رباط کریم در مخفیگاه عجیب کمد لباس دستگیر شد.

وی با بیان این که کمد لباس پناهگاه آخر این سارق بود، اظهار کرد: این سارق نتوانست از تیزبینی چشمان پلیس مخفی بماند.

سرپرست فرماندهی انتظامی رباط کریم اضافه کرد: با وقوع یک فقره سرقت منزل در شهر پرند، تیمی ویژه از کارآگاهان زبده، ردپای دزد را دنبال کردند.

وی ادامه داد: با تحقیقات دقیق و به کارگیری روش‌های نوین پلیسی، هویت متهم شناسایی شد و در عملیاتی غافلگیرانه، در حالی که با ظرافت تمام در کمد لباس منزل خود پنهان شده بود، دستگیر شد.

کلانتری با ابراز خرسندی از این دستگیری، به جزئیات عملیات اشاره کرد و گفت: در بازرسی دقیق از مخفیگاه این سارق، که به طرز ماهرانه‌ای در کمد لباس خود پنهان شده بود، بیش از ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

وی افزود: در بازجویی‌های اولیه، این متهم به سه فقره سرقت دیگر در رباط کریم اعتراف کرد و با تشکیل پرونده، روانه زندان شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • SE ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    0 0
    فقط ااعدام
  • SE ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    0 0
    فقط ااعدام
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    0 0
    خانه برادر منرا دزد سرقت کرده است و اگاهی برای بررسی اماده است و بعد افسر اگاهی گفته این افراد معمولا از یکی از استان های کشور برای سرقت به تهران می ایند و بعد از سرقت به استان خود بازمی گردند . در صورت اینکه این افراد را دستگیر کنیم دوستان و فامیل این افراد شما و خانواده ات را تهدید می کنند و مجبورتان می کنند تا رضایت دهید . پس .... نمونه ای را هم ذکر کردند که این اتفاق برایش افتاده بود. خواستم به پلیس و قوه قضائیه دستمریزاد بگویم و تشکر کنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس