کد خبر 1595725
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون مشخص شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حالی از مربی تیم استقلال بابت حاشیه های دیدار با شمس آذر خواستار ارسال دفاعیه شده که سرمربی استقلال از آن مبرا بوده است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه ۳۱ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان در صدر جدول قرار بگیرد.

در پایان این بازی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد جواد نکونام به همراه کیانوش رحمتی (سرمربی و مربی استقلال) رفتار ناپسندی را مقابل سکوی هواداران انجام می‌دهند.

در همین حال امروز یکشنبه دو اردیبهشت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مربی استقلال مهلت داد تا ظرف ۴۸ ساعت آینده دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کند. این در حالی است که کمیته انضباطی برای سرمربی استقلال هیچ درخواستی نداشته است.

در همین حال از مسوولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر و متوجه شدیم که جواد نکونام هیچ شاکی نداشته و فقط از مربی استقلال شکایت به کمیته انضباطی رسیده است و هیچ گزارشی هم از سوی ناظر بازی در خصوص رفتار نکونام به فدراسیون ارسال نشده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    3 1
    تیم کیسه مصونیت داره
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    3 1
    مگه باید شاکی خصوصی داشته باشه ؟ پس مدعی العموم چیکارست؟ هر غلطی میخواد میکنه هیچکس کارش نداره. این حرکت چاله میدونی تنبیه نداشت ؟! اینهمه سر بازی ها سر هر سوت داور دادو بیداد میکنه تیم سرداوری اخراج نداره؟! طرفدارای کیسه حموم سکوت
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    0 1
    مشت گره کردن مگه حرکت ناشایستی هست؟؟؟ لنگی نباشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس