ارز دیجیتال

این روزها سرمایه‌گذاران رمزارز مانا، نماینده رسمی پروژه متاورسی دی‌سنترالند دلخوشند به پیش‌بینی‌های قیمتی این ارز در سال‌های آتی.

به گزارش مشرق، این روزها سرمایه‌گذاران رمزارز مانا، نماینده رسمی پروژه متاورسی دی‌سنترالند دلخوشند به پیش‌بینی‌های قیمتی این ارز در سال‌های آتی. آخرین پیش‌بینی‌ها این بوده که قیمت مانا می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۴ به حداکثر ۱.۳۱ دلار و تا پایان سال ۲۰۳۰ به ۶.۱۷ دلار برسد.

این پیش‌بینی‌ها البته تضمینی برای کسب سود سرمایه‌گذاران صبور نیست اما برای آنها دلگرمی است. دنیای پرشتاب ارزهای رمزنگاری‌شده، بال‌های خود را به‌سمت بخش‌های متنوعی مانند متاورس و ان‌اف‌تی باز کرده است.

در مورد متاورس صحبت می‌کنیم که مانا یک بازیکن ممتاز در این بخش به‌حساب می‌آید. برای تازه‌کارها، مانا یکی از پلتفرم‌های واقعیت مجازی کارآمد است که از بلاکچین اتریوم پشتیبانی می‌کند. جایی که خاستگاه توکن دیجیتال ماناست.

با برجستگی روزافزون مانا در صنعت و فروش گران زمین در پلتفرم دی‌سنترالند و رویدادهای رو به رشد آتی، بازاریابان در مورد پیش‌بینی قیمت مانا چه در مدت‌زمان کوتاه و چه برای چشم‌انداز بلندمدت کنجکاو هستند. آیا شما هم یکی از آن ذهن‌های کنجکاو برای قیمت مانا هستید؟ پس با رمزگشایی پیش‌بینی‌های قیمت مانا برای سال ۲۰۲۴ و سال‌های آینده، همراه شوید.

مانا چیست؟

مانا پلتفرم واقعیت مجازی است که روی بلاکچین اتریوم اجرا می‌شود. این پروژه به کاربران امکان می‌دهد زمینی را خریداری کنند که بعدا قابل‌ساخت و درآمدزایی باشد. این اولین پلتفرم مجازی است که به‌طور کامل تحت‌مالکیت و مدیریت کاربران است. این پروتکل دارای سه لایه است:

لایه اجماع: در این لایه مسئولیت پیگیری تمام فعالیت‌های متعلق به بازی قرار دارد، مثلا اگر بازیکنی هویتی ایجاد و قطعه زمین مجازی را درون دی‌سنترالند خریداری کرده باشد، لایه اجماع سابقه بلاکچین مربوط به چنین اقدامی را ایجاد خواهد کرد.

لایه محتوا: هدف این لایه ذخیره‌سازی اطلاعاتی است که برای ارائه محتوا در این دنیای مجازی به کار می‌رود. ایده این است که هر کاربر بخش کوچک (یا تمام) داده‌های قابل‌ارائه را در اختیار دارد که باعث حفظ کارآمدی سیستم تا حد ممکن می‌شود.

لایه تعامل در لحظه: این لایه امکان تعامل کاربران با پلتفرم به‌صورت ریل‌تایم را فراهم می‌کند.

جالب اینجاست که مانا از دو توکن استفاده می‌کند که عبارتند از مانا و لند؛ مانا یک توکن ERC-۲۰ است که روی اتریوم اجرا می‌شود.

این توکن را می‌توان برای پرداخت برای طیف وسیعی از آواتارها، نام‌ها، پوشیدنی‌ها و موارد دیگر در بازار مانا استفاده کرد. هدف اصلی مانا کمک به سازندگان محتوا، افراد و مشاغلی است که به‌دنبال یک رسانه هنری جدید هستند یا بستری برای فرصت‌های تجاری جدید فراهم می‌کنند.

قیمت فعلی

قیمت مانا با معامله در محدوده بسته بین ۰.۴۲۷۵ و ۰.۵۲۲۰ دلار برای تقریبا دوماه، احساسات خنثایی را نشان داد. با بازگشت دوباره بازار، قیمت رمز ارز دی سنترالند از سطح مقاومت خارج شد و جهشی ۵۶.۴ درصدی را ثبت کرد و سپس در سطح مقاومت ۰.۷۸۲۰ دلار رد شد. پس از این، گاوها (خریداران) شتاب خود را از دست دادند و قیمت تحت‌تاثیر نزولی قوی معامله شد. اخیرا گاوها در سطح حمایتی حیاتی خود، یعنی ۰.۴۲۷۵ دلار حرکت خود را به‌دست آوردند که نشان‌دهنده یک نقطه مقاومت قوی در آن سطح است.

پیش‌بینی قیمت مانا ۲۰۲۴

اخیرا میانگین متحرک همگرا واگرا (یکی از شاخصه‌های تحلیل‌های تکنیکال) سقوط ثابتی را در چارت ثبت کرده که نشان‌دهنده افزایش فشار فروش در صنعت کریپتو است.

علاوه بر این، میانگین‌ها کاهش ثابتی را نشان می‌دهد که قیمت در این هفته به‌اصلاح ادامه خواهد داد. اگر بازار قیمت را بالاتر از سطح حمایت ۰.۴۲۷۵ دلار نگه دارد، گاوها مجددا حرکت خود را به‌دست خواهند آورد و برای آزمایش سقف بالای ۰.۶۱۲۵ دلار در هفته‌های آینده آماده می‌شوند.

اگر خرس‌ها (فروشندگان) به تسلط بر بازار ادامه دهند، سقوط خواهد کرد و آماده آزمایش سطح حمایت پایین ۰.۳۶۲۵ دلاری خود می‌شود.

پیش‌بینی قیمت مانا ۲۰۲۴

قبلا هم گفته شد بخش متاورس شاهد رشد حضور علاقه‌مندان به‌شکل شگفت‌انگیزی است که اکنون فراسوی مرزها و افق‌ها را فراگرفته است.

معاملات واقعا در سطح جهانی و بین تمام کشورها صورت می‌گیرد و نشان می‌دهد همه در دنیا به خاصیت ارزهای متاورسی واقف هستند. پذیرش رو به رشد مانا می‌تواند توکن‌های مانا را تا پایان سال ۲۰۲۴ به بالاترین بالقوه ۱.۳۱ دلار برساند. در مقابل، هجوم شرکت‌های بزرگ‌تر و بازاریابی تهاجمی می‌تواند مانا را در سایه قرار دهد. در چنین حالتی، سکه دیجیتال در پایین‌ترین سطح ۰.۶۲ دلار قرار می‌گیرد. درمجموع با توجه به اهداف صعودی و نزولی، میانگین قیمت سکه مانا ممکن است به ۰.۹۶ دلار برسد.

سال‌های آینده برای مانا حیاتی هستند. این می‌تواند برای خود و دارایی اصلی‌اش مانا یک صفحه گردان باشد، زیرا صنعت شاهد تغییری انقلابی به‌سمت بخش متاورس خواهد بود.

مانا می‌تواند مشارکت‌ها و پیشرفت‌های جدیدتری پیدا کند و میزبان رویدادهای مهم‌تری باشد که قبلا دیده نشده بود که می‌تواند قیمت را به ۱.۹۷ دلار برساند. از طرف دیگر اگر پروتکل به دلیل رقبای نوظهور و برجسته‌تر از بین برود، قیمت سکه ممکن است به ۰.۹۹ دلار کاهش یابد. بااین‌حال فشارهای خریدوفروش منظم می‌تواند قیمت را به ۱.۴۸ دلار برساند.

آیا مانا امسال به یک دلار باز می‌گردد؟

پیش‌بینی قیمت مانا ۲۰۲۶

با توجه به قیمت‌های پیش‌بینی‌شده و تحلیل‌های فنی، پیش‌بینی می‌شود قیمت مانا در سال ۲۰۲۶ به حداقل ۱.۶۱ دلار برسد. حداکثر قیمت می‌تواند به ۲.۸۶ دلار برسد و میانگین قیمت معاملاتی آن در حدود ۲.۲۳ دلار باشد.

پیش‌بینی قیمت مانا ۲۰۲۷

انتظار می‌رود قیمت مانا در انتظار سال ۲۰۲۷ به پایین‌ترین سطح ۲.۵۲ دلار، با بالاترین قیمت ۳.۶۹ دلار و متوسط قیمت پیش‌بینی‌شده ۳.۱۰ دلار برسد.

شایسته پیش‌بینی قیمت ترالند ۲۰۲۸

پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۸ قیمت یک مانا به حداقل ۳.۵۶ دلار، حداکثر ۴.۳۸ دلار و میانگین قیمت ۳.۹۷ دلار برسد.

پیش‌بینی قیمت مانا ۲۰۲۹

پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۹ قیمت مانا به حداقل ۴.۱۷ دلار برسد، با پتانسیل رسیدن به حداکثر ۵.۲۵ دلار و میانگین ۴.۷۱ دلار.

پیش‌بینی قیمت مانا ۲۰۳۰

پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۳۰ قیمت سکه مانا به کمترین قیمت خود در ۵.۱۵ دلار و به بالاترین حد خود یعنی ۶.۱۷ دلار و میانگین قیمت ۵.۶۶ دلار برسد.

پیش‌بینی قیمت توسط کوین پدیا

مانا ممکن است در آینده رشد کند، زیرا به کاربران امکان توسعه و کسب درآمد را می‌دهد. آلت کوین همچنین ممکن است به‌عنوان پلتفرم تجارت مجازی پیشرو در جهان و محلی برای رویدادهای مجازی ظاهر شود.

بااین‌حال برای سال ۲۰۲۴، قیمت مانا ممکن است تجارت سالانه را با برچسب قیمتی ۱.۳۱ دلار ببندد. با وجود این روند نزولی می‌تواند قیمت را به ۰.۶۲ دلار محدود کند و روش‌های تجاری منظم می‌تواند قیمت را به ۰.۹۸ دلار برساند.

عوامل موثر بر قیمت توکن مانا

عرضه و تقاضا: افزایش عرضه و تقاضا می‌تواند به افزایش قیمت این سکه به بالاترین حد جدید کمک کند. تورم ارزهای فیات: ابرتورم می‌تواند مردم و دولت‌ها را به‌سمت ارزهای دیجیتال به‌عنوان جایگزین سوق دهد.

دولت‌ها: مقررات دولتی و دخالت بانک‌های مرکزی می‌تواند بر صنعت کریپتو تاثیر زیادی بگذارد.

تحلیل تاریخی بازار ۲۰۲۲ - ۲۰۱۷

مانا اولین حضور خود را در ۱۷ سپتامبر با قیمت ۰.۰۲۶ دلار انجام داد. بااین‌حال این توکن تا اکتبر به ۰.۰۰۹ دلار کاهش یافت و سال را با برچسب ۰.۰۹۶ دلار به پایان رساند.

این توکن در اوایل ژانویه به ۰.۱۰ دلار ادامه داد و به‌طرز تکان‌دهنده‌ای تا فوریه به ۰.۰۸ دلار کاهش یافت و تا اواسط فوریه به سطح حمایت ۰.۱۴ دلار رسید. مانا توانست بین محدوده ۰.۰۵ تا ۰.۱۷ دلار در سال معامله کند و سال را با برچسب قیمت ۰.۰۴ دلار به پایان برساند. مانا سال ۲۰۱۹ را با برچسب قیمت ۰.۰۴ دلار آغاز کرده بود.

از آنجا ‌که خرس‌ها به کاهش قیمت‌ها ادامه دادند، این توکن برای ماه‌ها بین ۰.۰۳ تا ۰.۰۴ دلار معامله شد. جالب اینجاست که قیمت به ۰.۰۲ دلار کاهش یافت و سال را با ۰.۰۳ دلار به پایان رساند.

این توکن در ماه مارس به دلیل سقوط بازار به دلیل شیوع کرونا به ۰.۰۲ دلار سقوط کرد. علاوه بر این، با بهبودی پایدار، قیمت بین ۰.۰۳ تا ۰.۰۴ دلار در نوسان بود تا اینکه در ماه آگوست به ۰.۱۰ دلار رسید.

بعدا با تغییرات خاصی، قیمت بین ۰.۰۷ دلار و ۰.۰۹ دلار تا دسامبر تثبیت شد. با گسترش دوره نزولی، مانا در ابتدای ژانویه به معامله با ۰.۰۸ دلار ادامه داد. سقوط بازار در ماه می، قیمت را به ۰.۴۳۶۸ دلار کاهش داد.

به‌طور متوالی توکن مانا توانست در ماه سپتامبر به ۱.۰۷ دلار افزایش یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس