کد خبر 1593914
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴
زیدان - بایرن تکذیب شد/ زیزو در انتظار نیمکت فرانسه؟

گمانه‌زنی‌ها درباره تماس بایرن مونیخ با سرمربی مشهور فرانسوی برای هدایت این تیم در فصل آینده تکذیب شد.

به گزارش مشرق، با توجه به جدایی توماس توخل از بایرن مونیخ، هر روز که به پایان فصل جاری نزدیک‌تر می‌شود، گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی جدید باواریایی‌ها افزایش می‌یابد.

پس از مطرح شدن نام‌هایی مانند ژابی آلونسو سرمربی فعلی بایرلورکوزن، یویلیان ناگلزمن سرمربی سابق بایرن و فعلی تیم ملی آلمان، روبرتو دی‌زربی سرمربی برایتون و رالف رانگنیک سرمربی تیم ملی اتریش، دیروز رسانه اسپانیایی مارکا از تماس مدیران بایرن با زین‌الدین زیدان خبر داد.

با گذشت ۲۴ ساعت از این خبر برخی فعالان رسانه‌ای فوتبال اروپا، تماس بایرن مونیخ با زیدان را رد کرده‌ و اشاره می‌کنند که دراین‌باره اتفاق جدیدی نیفتاده است.

فلوریان پلتنبرگ، روزنامه‌نگار اسکای اسپورت بر این باور است که زیدان دست کم در حال حاضر گزینه نیمکت بایرن نیست و تماس بایرن با اطرافیان زیدان در روزهای اخیر صحت ندارد. وی دراین‌باره نوشت: وقتی هفته‌ها پیش صحبت از اخراج زودهنگام توخل شد، زیدان به عنوان جایگزین احتمالی مورد بحث قرار گرفت. بایرن اکنون روی ناگلزمن تمرکز کرده و دی‌زربی نیز همچنان در لیست است.

فابریتزیو رومانو، روزنامه‎‌نگار شاخص ایتالیایی که در اخبار نقل‌وانتقالات فوتبال جهان در خیلی از مواقع دست بالا را دارد نیز تماس دوباره بایرن با زیدان را رد کرد.

رومانو دراین‌باره گفته است: بایرن در چند ماه اخیر مربیان زیادی را در نظر گرفته است. مربیان مطرحی مانند زیدان و کونته هم با تیمی قرارداد ندارند و آزاد هستند، بنابراین بحث درباره آنها طبیعی است. اما همچنان به من گفته‌ می‌شود که ناگلزمن کاندیدای اصلی مورد نظر مونیخی‌ها است، در حالی که رالف رانگنیک و روبرتو دی‌زربی بسته به اتفاقی که برای ناگلزمن میفتد همچنان در لیست نهایی هستند.

با توجه به این واکنش‌ها به نظر می‌رسد زیدان خلاف صحبت‌های مطرح شده در نزدیکی‌های مونیخ نیست و گفته می‌شود اولویت او رسیدن به نیمکت تیم ملی فرانسه است. زیدان تابستان ۲۰۲۱ از رئال مادرید جدا شد و از آن زمان تاکنون به عنوان مربی فعالیت نکرده است. در ۲ دوره حضور در لوس بلانکوس، زیدان سه بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، دو بار سوپر جام یوفا، دو بار قهرمان باشگاه‌های جهان، دو عنوان قهرمانی در اسپانیا و دو بار قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شد. او در سال ۲۰۱۷ به عنوان بهترین مربی سال فیفا انتخاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس