بایدن چوب حمایت از جنایت‌های اسرائیل در غزه را خورد

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا شامگاه سه‌شنبه در اظهاراتی با بیان اینکه با رویکرد بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در غزه مخالف است، تاکید کرد: سیاست رژیم صهیونیستی در غزه شکست خورده است.

به گزارش مشرق به نقل از سی ان ان، بایدن با انتقاد شدید از حمله رژیم صهیونیستی به کاروان‌های امدادی در نوار غزه، اظهار کرد: حمله به کاروان کمک‌های امدادی واقعاً غیرقابل توجیه و فضاحت‌بار است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید فوراً آتش‌بس را بپذیرد، تاکید کرد: هیچ بهانه‌ای برای ایجاد مانع از سوی تل‌آویو برای ارسال کمک‌های بشردوستانه از جمله نیازهای پزشکی و غذایی به مردم غزه قابل پذیرش نیست و این کار باید بلافاصله آغاز شود.

بایدن همچنین با اشاره به اینکه با مقام‌های تمام کشورهای منطقه از عربستان سعودی گرفته تا اردن و مصر در این مورد گفت وگو کرده و همه آنها آماده انتقال کمک‌های بشردوستانه از جمله تجهیزات و داروهای پزشکی و مواد غذایی به غزه هستند، گفت: انتقال این کمک‌ها به غزه باید هم‌اکنون آغاز شود و تا ۶ یا هشت هفته آینده نیز ادامه یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    0 0
    ان شا الله نماز یعدی عید سعید فطر در سال آینده رهبر معظم انقلاب(حفظه الله) پایان رژیم غاصب صهیونیستی را اعلام نماید به برکت صلوات بر محمد و آل محمد (ص)
    • ALIR12 IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      1 0
      این به منزله پیروزی حماس نیست! پیروزی یعنی دستایابی به اهداف با کمترین هزینه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس