به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مطالعات راهبردی آمریکا در مطلبی با عنوان نقش موثر جیل، همسر بایدن بر عقب‌نشینی ارتش اسرائیل از غزه به گزارش منتشر شده در نیویورک تایمز پرداخت و نوشت:

در جلسه‌ای با اعضای جامعه مسلمانان در کاخ سفید، یکی از مهمانان به رئیس جمهور بایدن گفت که همسرش به دلیل حمایت آقای بایدن از اسرائیل در جنگ علیه حماس، با حضور او در این نشست مخالفت کرده است. بایدن پاسخ داد که این را درک می‌کند.

به گفته یکی از حاضران که سخنان بایدن را شنید، بانوی اول [آمریکا، خانم جیل بایدن] از او خواسته بود که «بس کن، همین حالا جنگ را متوقف کن»

[خانم] سلیما ساسول، بنیانگذار شورای رهبری مسلمانان سیاه پوست، در مصاحبه ای این صحنه را بازگو کرد و افزود که اظهارات رئیس جمهور را یاداشت کرده بود، زیرا شنیدن اینکه بانوی اول آمریکا به شدت نسبت به جنگ [و کشته شدن مردم بی‌ گناه غزه] احساس قوی دارد، بسیار شگفت انگیز بود.

خانم ساسول گفت که جیل بایدن گفت که همسر او گفته بود، [جنگ را] متوقفش کن، همین حالا متوقفش کن، جو......آقای بایدن با هشدار فزاینده ای در میان دموکرات ها در مورد حمایتش از جنگ و همچنین نامه های مخالف داخلی، از جمله اعتراض مقامات حدود ۴۰ سازمان دولتی، مواجه شده است. اما بانوی اول آمریکا تاثیرگذارترین مکان را در حلقه داخلی آقای بایدن اشغال می‌کند و یکی از معدود افرادی است که به او در مورد مسائل سیاسی و سیاست نظری بی‌پرده ارائه می‌دهد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    2 0
    😂😂🤣🤣
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    0 2
    اتفاقا جیل بایدن چه بسا رئیس جمهور آمریکا بشه . آدم خوبیه و ان شاءالله آمریکا رو خیلی بهتر می‌کنه، بهتر از این روزهای در حال سقوط داخلی و خارجی... تفکر دولت آمریکا رو مدرن و به‌روز میکنه، آمریکا رو لطیف میکنه و تنفر جهان از دولت‌های وحشی آمریکا رو چه بسا تبدیل به محبوبیت کنه... کشور رو هم زیباتر می‌کنه و نوتر... دیگه چی میخوان؟!! :)
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    0 0
    انشاالله این خانم در آن دنیا نقش آسیه را بازی کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس