کد خبر 1591624
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۱
زخمی شدن بیش از ۶۸۰۰ نظامی صهیونیست از شروع جنگ غزه

رژیم صهیونیستی شش ماه و چند روز است که با همه توان و کمک‌ها و همکاری‌های تسلیحاتی آمریکا و متحدانش نتوانسته علیه گروه‌های مقاومت در یک باریکه ۳۶۰ کیلومتری هیچ غلطی بکند!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: روزنامه آمریکایی «‌وال استریت ژورنال‌» نوشته است؛ از زمان تشکیل رژیم اسرائیل تاکنون، اولین‌بار است که عمر این رژیم و ادامه موجودیت آن زیر سؤال رفته است.

گفتم: رژیم صهیونیستی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی (۱۹۶۷)، در جنگ با سه کشور عربی، ظرف ۶ روز بر آنها غلبه کرد ولی حالا شش ماه و چند روز است که با همه توان و کمک‌ها و همکاری‌های تسلیحاتی آمریکا و متحدانش نتوانسته علیه گروه‌های مقاومت در یک باریکه ۳۶۰ کیلومتری هیچ غلطی بکند!

گفت: روزنامه صهیونیستی ‌هاآرتص شکست ارتش رژیم صهیونیستی و عقب‌نشینی از غزه بعد از ۶ ماه و چند روز را تحقیری شرم‌آور دانسته است و «‌بریک‌» یکی از ژنرال‌های این رژیم با اشاره به این شکست مفتضحانه گفته است نتانیاهو تاکنون شکست‌های ارتش اسرائیل را به «‌خبر پیروزی‌» ترجمه می‌کرد!

گفتم: شیری به گاو حمله کرده بود و گاو در حال فرار از ترس ناله می‌کرد و می‌گفت «‌ما... ما...‌»، صاحب گاو، برای دلداری او می‌گفت «‌ما بیشتر!... ما بیشتر»!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس