عذاب یکساله فدراسیون‌ها در ورزشگاه آزادی/ قطعی برق همزمان با مسابقات فوتبال!

از ۳ ساعت قبل تا ۲ ساعت بعد از مسابقات استقلال، پرسپولیس و تیم‌ملی فوتبال که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، برق فدراسیون‌ها و پیست های ورزشی مستقر در این ورزشگاه قطع می‌شود.

به گزارش مشرق، قطعی آب فدراسیون‌ها در ورزشگاه آزادی مسئله‌ای است که به تازگی گریبانگیر فدراسیون‌های ورزشی مستقر در ورزشگاه آزادی شده است و هر چند مشکل خرابی پمپ چاه ورزشگاه آزادی تا ۱۵ فروردین برطرف و مشکل آب رسانی به فدراسیون‌های ضلع شرقی ورزشگاه رفع شد اما از روز ۱۷ فروردین دوباره پمپ دچار مشکل شد و دوباره فدراسیون‌ها با مشکل قطعی آب مواجه شدند.

نکته مهم‌تر اما به قطعی برق فدراسیون‌های ورزشی واقع در ورزشگاه آزادی همزمان با برگزاری مسابقات لیگ‌برتر فوتبال ایران باز می‌گردد؛ به طور معمول از سه ساعت قبل تا ۲ ساعت بعد از برگزاری مسابقات تیم‌های فوتبال استقلال، پرسپولیس و همچنین تیم‌ملی در ورزشگاه آزادی، برق فدراسیون‌های ورزشی اعم از خوابگاه، سایت یا سالن مسابقات، کمپ‌های تمرینی و همچنین بخش‌های اداری قطع می‌شود هر چند که برخی سایت، سالن مسابقات یا کمپ‌ها دارای منبع برق اضطراری هستند اما برخی هم ندارند.

مشکلی قطعی برق فدراسیون‌های ورزشی حدود یکسال است که رخ می دهد و منوط به فصل یا ساعت خاصی نیست و در صورتی که در تابستان این اتفاق رخ دهد، سیستم‌های سرمایش و در هنگام برگزاری مسابقات در زمستان، سیستم‌های گرمایش اماکن مختلف فدراسیون‌ها در ورزشگاه آزادی، قطع می‌شود و ورزشکاران با مشکلات مختلفی روبرو می‌شوند از جمله اینکه در زمستان گذشته به دلیل قطعی برق، سیستم‌های گرمایشی خوابگاه‌ها از کار افتاد و سرمای واحدها، ورزشکاران را با مشکلات عدیده‌ای روبرو کرد.

مثال مهم دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد اینکه در سال گذشته همزمان با برگزاری آخرین داربی پایتخت در ورزشگاه آزادی، مسابقات قهرمانی کشور که توسط یکی از فدراسیون‌ها در سایت مسابقات آن فدراسیون برگزار می‌شد با قطعی برق مواجه شد و با استفاده از برق اضطراری ادامه پیدا کرد!

دیگر موردی که نمی‌توان آن را نادیده گرفت اینکه با توجه به فعالیت پمپ‌های آب از طریق جریان برق، زمانی که بخش‌های مختلف مجموعه ورزشی آزادی از جمله فدراسیون‌های ورزشی با قطعی برق مواجه می‌شوند، آب نیز قطع می‌شود!

گفتنی است نامه‌نگاری از سوی برخی فدراسیون‌های ورزشی به دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله وزارت ورزش و جوانان در این رابطه صورت گرفته است و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و مجموعه ورزشی آزادی باید نسبت به آن پاسخگو باشد و مشکل موجود را مرتفع کنند در غیر این صورت با نزدیک شدن فصل گرم سال و مشکل قطعی برق فدراسیون‌ها در مجموعه ورزشی آزادی، شرایط تمرین، مسابقات و استراحت ورزشکاران با مشکلات مختلفی روبرو خواهد شد.

جالب است بدانید از ظهر روز شنبه برخی فدراسیون‌های واقع در ضلع شرقی ورزشگاه آزادی تا ساعت ۲۱ با قطعی برق همراه بودند و امکان استفاده از برق برای ورزشکاران مهیا نبود چرا که استقلال در ورزشگاه آزادی بازی داشت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس