کد خبر 1590832
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
تغییر ساختار مرز دوغارون

فرماندار تایباد گفت: ساختار مرز دوغارون برای ارائه خدمات بهتر تغییر می‌کند.

به گزارش مشرق، فرماندار شهرستان تایباد، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی، فرمانده هنگ مرزی درجه یک و شهردار تایباد در راستای تغییر ساختار وضعیت مرز دوغارون جهت ارائه خدمت بهتر به فعالین اقتصادی و رانندگان از بخش های مهم این مرز بین المللی بازدید کردند.

مهدی شیردل، فرماندار تایباد در این بازدید که در ادامه نشست مشترک فرماندار تایباد با مسئولین گمرک اسلام قلعه برگزار شد، اظهارداشت: تغییر ساختار برخی بخش های خدمت رسان برای افزایش سرعت خدمات و در نتیجه افزایش تجارت بین دو کشور ایران و افغانستان، اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: با اجرای طرح باک پر، در مرز بین المللی دوغارون، با تجمیع واحدهای مرزی پیش از ایکس ری اداره کل گمرک دوغارون، امکان هرگونه سوء استفاده جهت قاچاق سوخت غیرممکن می شود.

شیردل گفت: ارائه فضای فیزیکی لازم برای نمایندگان شرکت ها نیز در همین محل می تواند ضمن سرعت بخشیدن به روند خروج کالا، خدمات مطلوب تر و در شان مرزی مانند دوغارون برای نمایندگان شرکت‌ها فراهم کند.

رئیس شورای تامین تایباد اضافه کرد: با اجرای طرح باک استاندارد و همچنین نشست مشترک مسئولان تایباد و گمرک اسلام قلعه، شاهد تردد روان در مرز دوغارون هستیم، شرایطی که باعث افزایش ظرفیت حمل و نقل کالا و مسافر در این مرز می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس