‌

رژیم صهیونیستی در پی وحشت از انتقام ، عملیات روانی تازه‌ای را طراحی کرده و با استفاده از مزدوران اجاره‌ای، پیام‌های مسالمت‌آمیز به مردم ایران ارسال می‌کند.

سرویس سیاست مشرق- عصر سیزده فروردین، رژیم صهیونیستی در یک عملیات تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق حمله کردهو با شلیک موشک چند تن از دیپلمات‌هاو مستشاران را به شهادت رساند. کمتر از ۲۴ ساعت پس از این جنایت، بسیاری از کشورهای خارجی این حمله تروریستی را محکوم کرده و تأکید کردند این اقدام خارج از کنوانسیون‌های بین‌المللی صورت گرفته است.

از سوی دیگر جمعی که خود را ایرانی می‌خواندند، با سفر به تل‌آویو و انتشار تصاویر حضور خود در سرزمین‌های اشغالی از حمله به کنسول‌گری ایران در دمشق حمایت کردند. این جمع که اغلب شامل چهره‌های هنری و سیاسی هستند، پس از حمله حماس به رژیم صهیونیستی به غزه و آغاز جنگ هفتم اکتبر، به دعوت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، به سرزمین‌های اشغالی سفر کردند تا چهره جنایتکار و نسل‌کش صهیونیست‌ها را فضای مجازی فارسی، سفیدشویی کنند.

پیش از این جمعی دیگر از عناصر ضد انقلاب پس از اغتشاشات پاییزی در سال ۱۴۰۱ به تل‌آویو سفر کرده و تصاویری از آشوب‌ها را بر در و دیوار معابر عمومی شهرک‌ها نقاشی کردند و با راه اندازی انجمن «همبستگی بین مردم ایران و اسرائیل » در پروژه خط سه رژیم صهیونیستی نقش قابل توجهی داشتند، در این پروژه برخی بلاگرها و فعالان شبکه‌های اجتماعی با سفر به مناطق اشغالی به سفیدشویی جنایت‌های صهیونیست‌ها می‌پردازند.

احمد باطبی، اردوان حاتمی، فاطمه اختصاری، الهه جمالی، هومن راورپور و هومن خلیلی، جزو افرادی هستند که تحت پوشش فعالیت‌های رسانه‌ای و بلاگری در فضای مجازی، به تل‌آویو سفر کرده و مأموریت دارند تا در عملیات دیپلماسی عمومی صهیونیست‌ها مشارکت کنند.

استقرار ایران‌ستیزان در شهرک‌های اشغالی پس از طوفان‌الاقصی/ آشنایی با جنایتکارانی که فارسی صحبت می‌کنند!

آشنایی با جلادانی که فارسی صحبت می‌کنند!

شماره یک احمد باطبی: یکی از مهمترین عناصر و ترور لیدرهای صهیونیست‌ها در پروژه خط سه وزارت خارجه اسرائیل احمد باطبی نام دارد، باطبی یکی از عناصر فعال در اغتشاشات هجده تیر ۷۸ بود. نکته جالب توجه درباره این فرد آن بود که با آنکه میزان تحصیلاتش در حد دوران راهنمایی بود اما به عنوان دانشجو در آن آشوب‌های سه روزه در تهران فعال شده بود، او پس از گرفتن یک مرخصی استعلاجی از زندان از کشور متواری شده و با کمک گروهک تروریستی دموکرات کردستان در نوروز ۱۳۸۷ از ایران به اربیل عراق گریخت.

باطبی مدتی بعد با تلاش‌های حزب تروریستی دموکرات کردستان، به سوئد پناهنده شد، مهاجرت و متواری شدن احمد باطبی مقدمه فعالیت‌های سیاسی او در رسانه‌های فارسی‌زبان علیه ایران بود. او بدون داشتن هیچ رزومه خاصی در بخش فارسی صدای آمریکا مشغول به کار شد. باطبی در همان ابتدای خروج از ایران، همراه با برخی عناصر ضد انقلاب، یک سازمان ضدایرانی تحت عنوان «مجموعهٔ فعالان حقوق بشر در ایران» را تأسیس کرده و خود را سخنگوی آن کرد، هزینه های مالی این مجموعه ضد ایرانی توسط منافقین تامین می‌شد.

استقرار ایران‌ستیزان در شهرک‌های اشغالی پس از طوفان‌الاقصی/ آشنایی با جنایتکارانی که فارسی صحبت می‌کنند!

کیوان رفیعی از اعضای اصلی سازمان منافقین و دبیر مجموعه فعالان حقوق بشر، در تشریح روند شکل‌گیری این گروه، نوشته است:

عنوان مذکور با هدف جلوگیری از ایجاد حساسیت برای‌ نیروهای امنیتی انتخاب شده است، چرا که عناوینی مانند سازمان و از این قبیل نیاز به تأیید رسمی داشته و حساسیت برانگیز است.

دفاع از حقوق بشر به نیابت از رجوی مجموعه فعالین حقوق بشر، جزء معدود گروه‌هایی است که از همان ابتدا تحت اشراف عملیاتی سازمان منافقین و حمایت مستقیم سرویس‌های اطلاعاتی غرب شروع به کار کرده و در تداوم فعالیت خود نیز از حمایت‌های اطلاعاتی- فنی و مالی سازمان بهره برده است.

اغلب اعضای این مجموعه با گرفتار آمدن در دام اطلاعاتی سازمان منافقین در کشورهای اروپایی و با حمایت و هدایت سازمان، در پوشش گروه‌های حقوق بشری فعالیت خود را آغاز کرده اند.گفتنی است بر اساس اسناد به دست آمده از این گروه، پوشش «فعالیت‌های حقوق بشری» به عنوان بهترین شیوه به منظور فریب مراکز امنیتی کشور برای اقدامات براندازانه در دستور کار آنان قرار گرفته است. سازمان منافقین با دریافت پیشنهاد چنین فعالیت‌هایی از جانب سازمان سیا و موساد توانسته است افراد مورد نظر را پس از شناسایی وارد صحنه سازد.

باطبی که سابقه گرفتن عکس یادگاری با جورج بوش را نیز داشت پس از روی کار آمدن ترامپ به بخش دیپلماسی عمومی وزارت خارجه آمریکا نزدیک شده و از آن‌ها کمک‌های مالی به اسم حقوق بشر در ایران گرفته است، باطبی در میان ضد انقلاب به فردی شیاد و کلاه‌بردار معروف است که برای فاند مالی حاضر به فروختن همکاران خود است!

باطبی سال ۲۰۲۱، به همراه چند تن دیگر، تحت عنوان شهروندان ایرانی به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده و پروژه خط سه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی را پیش می‌برد.

استقرار ایران‌ستیزان در شهرک‌های اشغالی پس از طوفان‌الاقصی/ آشنایی با جنایتکارانی که فارسی صحبت می‌کنند!

شماره دو اردوان حاتمی: از دیگر افرادی است که در جمع مزدوران سفر کرده به تل‌آویو حضور دارد، اردوان حاتمی است، او یک خواننده درجه سوم است که تا قبل از سال ۱۴۰۱ کسی او را نمی‌شناخت. پس از شکل‌گیری اغتشاشات پاییزی ، اردوان حاتمی مورد توجه رسانه‌های ضدانقلاب قرار گرفت و به شهرت رسید.

او نیز از این شهرت بادآورده استفاده کرده و خود را به‌عنوان نماینده مردم ایران به سرزمین‌های اشغالی رسانده‌ است!

استقرار ایران‌ستیزان در شهرک‌های اشغالی پس از طوفان‌الاقصی/ آشنایی با جنایتکارانی که فارسی صحبت می‌کنند!

شماره سه فاطمه اختصاری: شاعر و نویسنده ضدانقلاب نیز به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است. در سابقه او کوچک‌ترین ارتباطی با مسائل بین‌المللی و فعالیت در حوزه حقوق بشر دیده نمی‌شود؛ اما به هر حال باید در جمع چهره‌های خنثی و هنری ایرانی‌الاصل حضور پیدا کرده و پیام‌آور صلح برای شهرک‌نشینانی باشد که این روزها مشغول قصابی کودکان در غزه هستند. فاطمه اختصاری همچون احمد باطبی از طریق عناصر ضدانقلاب اقلیم کردستان به خارج از کشور گریخت و در ژنو پناهنده شد.

او تاکنون مضامین و محتوای فمینیستی را در اشعار خود جای‌داده و در اغتشاشات ۱۴۰۱ نیز فعال بوده است؛ اشعار او در رسانه‌های معاند و ترانه‌های خواننده‌هایی همچون شاهین نجفی انعکاس پیدا کرده و اخیرا به فرقه ضاله بهائیت ملحق شده است.

استقرار ایران‌ستیزان در شهرک‌های اشغالی پس از طوفان‌الاقصی/ آشنایی با جنایتکارانی که فارسی صحبت می‌کنند!

شماره چهار هومن خلیلی: نقاش و بلاگر اینستاگرامی نیز از جمله دعوت‌شدگان به سرزمین‌های اشغالی است.او از هواداران رضا پهلوی و سلطنت‌طلب است و حضور او در کنار پانته‌آ مدیری، از عوامل شبکه تروریستی اینترنشنال و دیگر تجزیه‌طلبان، نشان می‌دهد صهیونیست‌ها قصد دارند با استفاده از این تکثر در بین براندازان، انعکاس پروژه خود را بین مردم ایران افزایش دهند. نهایت فعالیت سیاسی هومن خلیلی، نقاشی تصاویر عناصر فعال در اغتشاشات ۱۴۰۱ بر درودیوار محله‌های تل‌آویو و بلاگری در اینستاگرام است.

هومن خلیلی در طول اغتشاشات محله محور از ضدانقلاب مبالغی را دریافت کرده که همین موضوع محل بحث‌هایی در شبکه‌های اجتماعی شده است.

استقرار ایران‌ستیزان در شهرک‌های اشغالی پس از طوفان‌الاقصی/ آشنایی با جنایتکارانی که فارسی صحبت می‌کنند!

اما دعوت از این جمع برای سفر به تل‌آویو پس از عملیات هفت اکتبر حماس، دومین تجمع براندازان با مدیریت صهیونیست‌ها را رقم زده‌ است. سال گذشته، در سالگرد اغتشاشات ۱۴۰۱ و اندکی پیش از عملیات طوفان الاقصی، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی شماری از چهره‌های رسانه‌ای اینترنشنال، بی‌بی‌سی، رادیو فردا و صدای آمریکا شامل علی‌اصغر رمضان‌پور (معاون وزارت ارشاد در دولت خاتمی و سردبیر شبکه اینترنشنال)، علیرضا نوری‌زاده، پانته‌آ مدیری، ژیارگل، آرش سیگارچی، نازنین انصاری، عرفان فرد، امین دهنوی‌، وحید بهشتی و... را در لندن دور هم جمع کرد. گیلا گاملیل، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی، در این ملاقات، اسرائیل را به‌عنوان کارفرمای جدید این رسانه‌ها معرفی کرده و خط و مشی جدید عملیات روانی را با آنها در میان می‌گذارد.

استقرار ایران‌ستیزان در شهرک‌های اشغالی پس از طوفان‌الاقصی/ آشنایی با جنایتکارانی که فارسی صحبت می‌کنند!

شهریور ۱۴۰۲

در هفته اخیر، پس از جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق نیز فعالیت مزدوران اجاره‌ای در تل‌آویو بیشتر شده است. وحشت رژیم صهیونیستی از انتقام قریب‌الوقوع ایران، سبب شده تا ۲۸ سفارتخانه و کنسولگری خود را در نقاط مختلف جهان تعطیل کند. صهیونیست‌ها هنوز هم از ابعاد انتقام باخبر نیستند و گزینه‌های مختلفی را برای در امان ماندن خود ارزیابی می‌کنند. علاوه بر تعطیلی سفارت، روال زندگی شهرک‌نشینان نیز از حالت عادی خارج شده و عده زیادی از آنها در پناهگاه به سر می‌برند.

به همین خاطر یکی از عملیات‌های روانی‌ رژیم برای تثبیت امنیت خود، استفاده از مزدوران اجاره‌ای فارسی‌زبان برای رساندن پیام‌های مسالمت‌آمیز به مردم ایران است. درست در سفر این مزدوران به سرزمین‌های اشغالی، عده‌ای از این جمع، به طور هماهنگ به خیابانی در تل‌آویو با عنوان «کورش» رفته و برای مردم ایران از ایران‌دوستی رژیم جنایت‌کار صهیونیستی تعریف می‌کنند!

این جمع در سال‌های گذشته بارها در سفرهایی تحت عنوان «پیشبرد صلح میان اسرائیل و ایران» و به‌عنوان نماینده ایران، به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده‌اند. ترس از انتقام، صهیونیست‌ها را وادار کرده تا با استفاده از این عملیات روانی و به‌کارگیری این عناصر، توجه و محبتی دروغین از مردم ایران جلب کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 71
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    جماعت پست بیشرف مزدور وطن فروش فقط باید سیفون رو کشید.
    • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      52 22
      این جماعتِ پَست بیشرف مزدور وطن فروش که فقط باید سیفون رو کشید,
    • ایرانی GB ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      44 20
      اینها همون هایی هستند که نه از نام خلیج پارس دفاع میکنند و نه به وحدت ملی کشور احترام میذارن
    • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      38 0
      پروردگار در کمینگاه این ها نشسته
    • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      2 0
      انصافا
    • کارگر IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      39 0
      برای اینها فرق نمیکند جشنواره موسیقی طنطوره در عربستان باشه یا سورچرانی در اسرائیل. هر جا پول و کباب مفت باشد میروند.
    • IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      21 1
      سلام پوریم رو یادت رفت بگی مشرق
    • IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      20 1
      اینا دیگه چقدر الاغ هستند ، اگه یک ایرانی اصیل نه البته بهایی ، یک دلیل برای نفرت از اسراییل نیاز داشته باشه همون جشن پوریم کافیه ، قطعا اینها بهایی هستند یعنی مزدور هستند یعنی بی وطن
    • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      13 0
      جمع مزدوران عدوهمه را عذر بنه/ که ندانند چه گویند بس که پیمانه زنند !!!!!!!!
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      7 0
      اینا گونی لازم هستن
    • یاشاسین اردبیل IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      3 0
      همه را بندازین تو گونی
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    1 28
    شما محبور به انتخاب ات هستید بالاخره اصلاحات که با همه اینها هماهنگه میاد بالا شما می خواهید چه کنید ...
    • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      16 0
      چی میگی
  • adrian DE ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    22 19
    بعد از عید فطر پادگان‌های صهیون در شمال و جنوب و جولان اشغالی پر پر میشن... نیروهای حزبالله و سوریه سرزمین‌هاشونو پس می‌گیرن انشالله
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    22 18
    به نظر میرسه جمع حرامی ترین های عالم توی ززآ دور هم جمع شدن
    • IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      17 7
      همونطور که آدما تکثیر میشن حیوانات و فواحش هم تکثیر میشن.
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    19 0
    همه جنایتکار ها
  • AS 7 IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    19 18
    به عنوان یه ایرانی که عاشق کشورشه از نهاد های نظامی اطلاعاتی درخواست میکنم این دکان و دستگاه و بازار وطن فروشی رو جمع کنین ! همون طور که البانی رو بستین
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    2 3
    استاندارد ، اجباری نیستن
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    1 16
    نویسنده این مقاله ؟
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    19 0
    اتفاقا هر چه میدان روشن تر شود و این ها بیشتر ‌و بیشتر از سایه دربیان و علنا نشان بدن که حقوق بگیر تل آویو هستند این به نفع آگاهی عمومی و امنیت ملی کشور است
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    27 19
    یه موشک شدیدالانفجار بزنید همه‌شون رو تصعید کنید. دنیا به کفتار بیش‌تر نیاز نداره
    • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      8 0
      احسنت
  • سهند IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    73 17
    هر کسی در هر لباس، منصب،رتبه، سواد و نژاد و جنسیتی که باشد بخواهد با دشمن یک کشور تبانی کند تا سرزمین مادری را تسلیم کند یا برای تخریب آن شادی کند یک هموطن که نه یک بی وطن بی ناموس و بی شرف هست که رتبه اش از حیواناتی مانند خوک کمتر است در یک کلمه آنها لجن هستند.
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    4 1
    فک میکنن دیگه صاحب دنیا شدن... به خاطر حس ریاست بر ملت... نوکری میکنند برای ........
  • US ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    3 5
    میل پاکِ گسترش ایران و فتح سرزمین بخصوص سرزمین های از دست رفته باید دوباره در ایرانیان قوی شود. ما همچنان در ادامه جنگهای هزاران ساله ایران و روم قرار داریم.
  • هوشنگ IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    0 10
    فعلا در دبی سخت مشغول تیغ زدن ایرانی عربی ترکی کره ای ژاپنی چینی هندی هستم
  • US ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    20 15
    هنوز اين بيشرف هاى خائن وطن فروش نميدانند كه آخر كارشان بديوانگى و خود كشى خواهد رسيد و يا با دست همان اربابان صهيونيست بزباله دان ريخته خواهند شد.
    • DE ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      3 0
      اینها دلال های آواره مفت خور همه چیز خور هستند که روز مزد هستند و به همه کار تن میدهند. مثل دیوانه گان مشنگ هر روز باید نگران یک لقمه نان کثیف باشند ، لقمه ایی که در اثر وطن فروشی میخورند.
  • علی IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    16 0
    همه اینایی که اسم بردید هیــچ لجنی نیستن صهیونیست‌های بدبخت‌رو خر گیر آوردن دارن میچاپن، چقدر بدبختن صهیونیست‌ها که دل به یه‌عده اسکول دل خوش کردن!!
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    4 0
    اینا هیچی از سیاست و کشورداری حالیشون نیست.
  • US ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    10 0
    ه دعوت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، به سرزمین‌های اشغالی سفر کردند تا چهره جنایتکار و نسل‌کش صهیونیست‌ها را فضای مجازی فارسی، سفیدشویی کنند.
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    5 0
    حرامیان در خدمت حرامی؛ حیوانات غرب لیس در خدمت سگ اسرائیلی
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    1 1
    ایران ستیزا یا دوستانی که نو میدونی قراره بیاند ....؟؟؟
  • US ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    13 0
    این حرامی جماعت چطور میگن ما ایرانی هستیم؟! شهرونی این ملاعین رو باطل کنید
  • CA ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    10 1
    همینکه زیرپرچم کودکشان صهیونیست ایستادن یعنی اصلا ایرانی نیستن بلکه مزدور دوزاری کودک کشان صهیونیست هستن.
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    2 0
    اینا ظاهر امر هست برا رد گم کردن است اصل نیروها در داخل و با شکل و شمایل و شعار کاملا متضاد با اسرائیل هستند
  • پیروزه IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    4 1
    اولین نفراتی هستند که به عنوان مزدور نفله می شوند.
  • IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    20 4
    چرا اینقدر سوختی ؟
    • خارجی IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      1 11
      منم همین برام سوال شده بود! مگه پماد سوختگی قیمتش چنده اینا گیرشون نمیاد؟! فقط تعداد فحشا رو نگاه کن جماعت با زبون روزه گفتن!!!
    • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      0 0
      ۱۲:۲۹ تو از کی مجتهد شدی فتوا میدی؟!! اول طهارتت رو انجام بده بعد راجع به روزه‌داران حرف بزن کمپی! مقابله با دشمن و تحقیر دشمن، جهاد روزه‌داره. ما ناسزا نگفتیم. هر چی سزاتون بود گفتیم
  • IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    9 1
    بالاخره انترها برای رضایت صاحب شون باید یه ورجه ورجه ای بکنن و گرنه نون مفت که به کسی نمی دن هرچه هم زشتر ادا شون هم بیشتر .
  • محمود IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    10 0
    انسانهای پست بی رگ وریشه وطن فروش آواره
  • DE ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    8 0
    این .... فیل های بی نام و نشان و بی خاصیت ،لگن لیس های اسرائیلی، تجزیه طلب و خائن اونقدر تو تل اویو بمونن تاپهن بشن!
  • US ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    1 5
    باز بهترند گرچه قطعا مشتی نخاله بیشرف خودفروش هستند!
  • CA ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    5 1
    مشرق این عکسو اینطوری نشون نده، لرزه بر‌ انداممان انداخت😱😆😆
  • CA ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    5 1
    مشرق این عکسو اینطوری نشون نده، لرزه بر‌ انداممان انداخت😱😆😆
  • IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    4 0
    موشکهای اسرائیل نابود کن
  • IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    7 1
    بزار فعلا خوش باشن
  • IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    5 0
    در دنیا که خار و ذلیل اند. خدا در آخرت هم ذلیلشون کنه و با شیاطین صهیون همنشین شوند
  • DE ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    5 0
    رذالت و‌ پستی. این حرکات با فرهنگ و‌ ذات‌‌ وجودی ایرانیان در تضاده‌ و غیر از تف‌‌ و‌ لعنت چیزی نصیبشون‌ نمیشه. دقیقا مثل‌ منافقین که در افکار ایرانیان ته جهنم جا‌‌ گرفتند.
  • IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    10 0
    اسرائیل ، این رژیم منحوس ، به زباله دانی تاریخ سپرده خواهد شد. این کارها و دست و پا زدن ها دیگر فایده ندارد.
  • IR ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    7 0
    اسراییل اگه وجود داره بزاره به مردم فلسطین تجهیزات نظامی برسه ببینم بازم زیاده گویی میکنه خب معلومه توی زندان سر بسته قوباغه هفتیر کش میشه برای زندانی ها
  • DE ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    6 0
    اینا لوله افتابه ای بیش نیستند!
  • IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    4 2
    پست ترین و بزرگترین و هرزه ترین گروه درتاریخ ایران جنبش ززآ است
  • رضا IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    5 0
    لطفا با انتشار مطالب در خصوص یک مشت اوباش وطن فروش آنان را معروف نکنید اینها فعلا که سرشان توی آخور طویله نتانیاهو و ترامپ است و فردا مثل سایر نجس ها به درک واصل می شوند
  • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    3 2
    فقط گونی وانتقال این حرومی هابه ایران برای سقط کردن خائن وطنفروش درملاءعام
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    12 0
    اینها از بوی تعفن بیشرفی خودشون خف نمیشن؟
  • IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    14 1
    اکثر مردم دنیا معترض جنایت‌های اسرائیل در غزه هستند بعد این هرزه ها رفتند تلو آویو برای حمایت از رژیم کودک کش
  • TR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    2 13
    چیز جدید نیست که ما الان ۴۵ ساله که ایرانی ستیزان و ستمگرانو داریم از نزدیک میبینیم . هر کی دوست داره بیاد و ایران زیارتشون کنه .
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    9 1
    خدا را شکر که این افراد وطن فروش در ایران نیستند که با نفس نجسشان هوای ایران را آلوده کنند
  • CA ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    11 0
    من خوشحالم که این کفتارصفتها هستن و هرازگاهی زوزه میکشن تا امثال من از وطن و امنیت وطن غافل نشن. طوری که کفتارهای صهیونیست کودکان فلسطینی رو قتلعام کردن،به کودکان بیمار حتی به نوزادان زودرس در انکوباتورها دربخش مراقبت های ویژه رحم نکردن،اگه خدای نکرده دستشون به ایران برسه یکنفر رو هم زنده نمیذارن. نگیم برای ما اتفاق نمیوفته، چون همین باعث میشه از دشمن غافل بشیم و کشوری که از دشمن غافل شد موقعی به خودش میاد که دیگه خیلی دیر شده. .
  • CA ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    2 0
    من خوشحالم که این کفتارصفتها هستن و هرازگاهی زوزه میکشن تا امثال من از وطن و امنیت وطن غافل نشن. طوری که کفتارهای صهیونیست کودکان فلسطینی رو قتلعام کردن،به کودکان بیمار حتی به نوزادان زودرس در انکوباتورها دربخش مراقبت های ویژه رحم نکردن،اگه خدای نکرده دستشون به ایران برسه یکنفر رو هم زنده نمیذارن. نگیم برای ما اتفاق نمیوفته، چون همین باعث میشه از دشمن غافل بشیم و کشوری که از دشمن غافل شد موقعی به خودش میاد که دیگه خیلی دیر شده. .
  • روجا IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    3 0
    این ماچه سگ ها و نره خرهای الدنگ که پا روی خون ده ها هزار زن و کودک شهید فلسطینی گذاشته اند تا چند روزی ردی سفره رنگین آغشته به خون صهیونیستها ارتزاق کنند مشمول نفرین تمام پاکان و آزادگان جهان و منفور تر از سگ هار و گراز و کفتار هستند و نام انسان بر این ها نهادن جفا است. مرگ بر صهیونیستها و مزدوران ایرانی آنها ..
  • DE ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    2 0
    همه چیز در مورد رژیم صهیونیستی ساختگی و مصنوعی و هالیودی است. از داستان‌های مربوط به کینگ دیوید، وابستگی مذهبی اشان به دین یهود، وحتی زبان بازسازی شده یدیش و اسم‌های یدیش شده( اسم واقعی نتانیاهو کلارسکی است). حالا یک چند تا ایرانی تو خالی را به خرج خود وارد یک نمایش عروسکی مبتذل کرده‌اند. برای این ایرانی ها متأسفیم و باعث تاسف است که اسم ایران را مخدوش میکنند ولی این فقط یک نمایش بی محتوای دیگر ساخته هالیودی های صهیونیست است.
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    3 0
    لعنت بر وطن فروش
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    5 11
    اینها تف آب دهن مردم ایران هستن که بیرون ریخته شده
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    0 0
    لعنت بر آینده فروشان که با وعده و وعید، فقط نوید آینده بهتر رو میدهند و در عمل، زندگی را بر مردم جهنم میکنند.... به قول رائفی پورتان دلار چند؟؟؟؟
  • افشین IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    3 1
    بی پولی فشار آورده .بعدش از طریق قدرت صعیونیست ها و حمایت از اونها کارهای اقامت دائم خودشان را حل میکنند
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      0 0
      پول جاهای دیگه هم هست. بی‌شرفی فشار آورده. صهیونیست قدرت نداره. بقیه الکی می‌ترسن
  • حسن حسینی IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    جالبه ! از اسراییل تفنگ بگیرید بجنگید تا خیانتتون کامل بشه !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس