سردار شریف

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: رژیم صهیونیستی بداند طراحی برای آزادی بیت‌المقدس یک فرآیند حساب شده و دقیق است،مطمئن باشید این فرآیند مبتنی بر عقلانیت بدون احساساتی عمل کردن، موجب آزادی بیت‌المقدس خواهد شد.

به گزارش مشرق، سردار رمضان شریف ظهر امروز در اجتماع پایانی راهپیمایی روز قدس در مصلی قدس قم، اظهار کرد: اکنون بعد از ۴۵ سال مقاومت به مفهوم واقعی روز جهانی قدس نزدیک شدیم و ۴۵ سال است که مردم ما در روز جهانی قدس اجازه نداده‌اند مسئله فلسطین و اشغال بیت‌المقدس به فراموشی سپرده شود؛ هر ساله در چنین روزی این پرونده امت اسلامی که متعلق به همه مسلمانان است ورق می‌خورد و مظلومیت فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی برای نسل‌های جدید یادآوری می‌شود.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی و نگاه امام خمینی(ره)، روند روبه گسترش جغرافیایی صهیونیست‌ها را متوقف کرد و روند مبارزات مردم فلسطین را افزایش داد.

رژیم صهیونیستی به هیچ کدام از اهداف خود نرسیده است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جنگ ۶ ماهه طوفان الاقصی را مرهون مقاومت دانست و گفت: رژیم صهیونیستی ۶ ماه است که بر دروازه‌های غزه‌ی محاصره شده بدون پدافند هوایی، می‌کوبد اما به هیچ یک از اهداف اعلامی خود نرسیده است.

وی ادامه داد: محور مقاومت با الهام‌بخشی از انقلاب اسلامی شرایطی را برای صهیونیست‌ها فراهم کرده است که اگر در جنگ اعراب با رژیم صهیونیستی، آمریکایی‌ها با یک پل هوایی لجستیک این رژیم را تامین می‌کردند امروز شرایط متفاوت‌تر شده است، در ماه‌های اول بعد از طوفان الاقصی پل هوایی مجدد آمریکایی‌ها برقرار شد و تسلیحات خود را از پایگاه‌های دور و نزدیک خود به صهیونیست‌ها رساندند، با توجه به اینکه در جنگ با اعراب اولین نقطه‌ای که اشغال کردند همین غزه بود، تصور آن‌ها این بود که قدرت رژیم صهیونیستی بعد از ۵۲ سال افزایش پیدا کرده است اما طوفان الاقصی نشان داد که بزرگ‌نمایی از رژیم صهیونیستی بیش از آنکه واقعیت داشته باشد فضاسازی رسانه‌ای و ایجاد رعب و وحشت است.

هزار و ۷۰۰ رزمنده طوفان الاقصی حافظ قرآن بودند

شریف افزود: ما در پایگاه انقلاب اسلامی هستیم و باید به شما عرض کنم که ۵۰۰ نفر از رزمندگانی که عملیات بزرگ طوفان الاقصی را انجام دادند حافظ کل قرآن کریم بودند و هزار و ۲۰۰ نفر دیگر نیز جزءهای زیادی از قرآن را حفظ بودند، عمل آنان انقلابی و جهادی بود و خداوند به این عملیات و انگیزه ایمانی و رزم آنان برکت داد.

وی با بیان اینکه اکنون رژیم صهیونیستی به مفهوم واقعی کلمه در صحنه سیاسی، بین‌المللی و افکار عمومی از هم پاشیده است، اظهار کرد: صهیونیست‌ها به‌گونه‌ای فضاسازی کرده بودند که یک کشور هم حاضر نبود علیه آنان شعار دهد و از فلسطین حمایت کند اما یکی از دستاوردهای طوفان الاقصی آگاه‌سازی کشورها نسبت به رژیم صهیونیستی و افتادن نقاب از چهره این رژیم بوده است.

شریف گفت: حدود ۴۰ هزار نفر زیر بمباران‌های رژیم صهیونیستی جان خود را از دست داده و بیش از ۸۰ هزار نفر مجروح شدند، هزاران مسجد، بیمارستان، کلیسا و خانه مردم تخریب شد و همه این جنایت‌ها در منظر افکار عمومی رخ داد و ماهیت پشتیبان‌های آنان به خوبی عیان شد.

شعار جهانی علیه رژیم صهیونیستی پیامد مؤثر طوفان الاقصی بود

وی با بیان اینکه نگاه امام و انقلاب اسلامی امروز بعد از ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی جهانی شده است، گفت: درستی راهبرد جمهوری اسلامی و پیام انقلاب برای جهان مشخص شده است، در هفته گذشته بیش از نیم میلیون نفر فقط در لندن علیه رژیم صهیونیستی شعار دادند و این پیامد عملیات فداکارانه و مؤثر طوفان الاقصی بود.

سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه امروز با الهام‌بخشی از انقلاب اسلامی و ترویج ظلم‌ستیزی، آمریکایی‌ها هم نزد افکار عمومی منفور هستند، تصری کرد: آمریکایی‌ها در کنار تحویل تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی، اکنون مواد غذایی هم از آسمان فرو می‌ریزند و در سازمان ملل نسبت به قطعنامه غزه رأی ممتنع می‌دهند و این قدرت افکار عمومی است که از تسلیحات هم بیشتر است و نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی در خصوص مسئله فلسطین روشن‌گری کرده است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی بداند طراحی برای آزادی بیت‌المقدس یک فرآیند حساب شده و دقیق است، همان فرآیندی که آن‌ها را از جنگ ۶ روزه اعراب و رژیم صهیونیستی به جنگ طوفان الاقصی رساند؛ مطمئن باشید این فرآیند مبتنی بر عقلانیت بدون احساساتی عمل کردن، موجب آزادی بیت‌المقدس خواهد شد.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: دشمن اشتباه می‌کند که انتقام عملیات طوفان الاقصی را از سرداران ملت ایران که برای کمک به جبهه مقاومت در میدان هستند، می‌گیرد، هر بار که آنان دست به این اقدامات می‌زنند انگیزه ما بیشتر و شهادت‌طلب‌های ما متراکم‌تر می‌شوند.

شریف خاطرنشان کرد: امروز صحنه عزت‌مندی امت اسلامی به نمایش گذاشته شده است درحالی‌که روزگاری میلیون‌ها نفر که بخشی از امت اسلامی بودند، در جنگ ۶ روزه تحقیر شدند اما امروز ۶ ماه است که رزمندگان حماس و فلسطین با نگاه ایمانی و قرآنی مقابل صهیونیست‌ها ایستاده‌اند و به اندازه همه عملیات‌های اعراب طی اشغال این سرزمین، از صهیونیست‌ها کشته گرفته‌اند.

سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه ترسوتر از رژیم صهیونیست‌ها وجود ندارد، مطرح کرد: اقتصاد و آرامش دستور کار صهیونیست‌ها برای یهودیان در سرزمین بیت‌المقدس بوده است اما امروز با اقتصاد فشل، حرکت این رژیم متوقف شده و آنان با روحیه نداشته برای حضور در میدان جنگ روبرو هستند.

وی گفت: روزگاری آن‌ها پشت تانک‌ها قایم می‌شدند اما طی ۶ ماه گذشته به طور متوسط در هر روز چهار یا پنج تانک مرکاوا و سایر تجهیزات نظامی را از دست داده‌اند؛ ما می‌دانیم که صهیونیست‌ها چه روزگار متزلزلی را در رویارویی با حماس دارند.

شریف عنوان کرد: کسانی که عملیات طوفان الاقصی را شروع کردند هزار و ۷۵۰ نفر بودند و اکنون بعد از ۶ ماه کمتر از ۸۰۰ نفر از آنان جان خود را از دست داده‌اند؛ این عملیات ۷۰ هزار نفر نیروی احتیاط داشت که همه آنان سالم در میدان هستند؛ غزه امروز دو صحنه نمایان دارد یکی روی زمین یکی زیر زمین، زیرزمینی که روزگار رژیم صهیونیستی را سیاه کرده، همچنان سالم و آماده به کار است.

وی گفت: امروز رزمندگان حماس به کسانی که در خارج از غزه مذاکرات صلح را دنبال می‌کنند می‌گویند که از زبان ما کوتاه نیایید چراکه برای مدت‌های متمادی آماده به جنگ هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • US ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    0 2
    یعنی انتقام خبری نیست. اگر توان مقابله ندارید دستکم از تیروها محافظت کنید
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    1 2
    البته یک سری گروگانها ازادشدن غزه اشغال شده نیروهایی ازحماس ازبین رفته وسران مقاونت ترورشدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس