کد خبر 1589938
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
‌

هدف نهایی منافقین از کمپین دادخواهی خلبان «احمد مرادی طالمی»، فشار بر سفارت‌های ایران در کشورهای اروپایی و مقامات اسبق این سفارت‌ها است.

سرویس سیاست مشرق- لادن بازرگان، فعال سیاسی و رسانه‌ای مرتبط با منافقین در خارج از کشور، کمپینی به بهانه دادخواهی از «احمد مرادی طالمی»، که یک خلبان خائن بود را به راه انداخته است.

احمد مرادی طالمی یک خلیان خیانتکار بود که در دهه شصت و درست در بحبوحه جنگ ایران و عراق، یک فروند هواپیمای f۱۴ همراه با موشک‌های باارزش فینیکس را ربوده و این تجهیزات را در اختیار صدام قرار داده و سپس به دولت بعثی پناهنده شد، هدف نهایی کمپین دادخواهی از خلبان «احمد مرادی طالمی»، فشار بر سفارت‌های ایران در کشورهای اروپایی و مقامات اسبق این سفارت‌ها است.

در این کمپین، سفارت ایران در آلمان به‌عنوان عوامل دخیل در ترور خلبان مرادی معرفی شده‌اند. نکته جالب آنکه در شبکه‌های اجتماعی ماجرای علت اصلی فرار و خیانت آشکار احمد مرادی را نیز تحریف و تلاش شده تا پشت کردن او به مردم ایران توجیه و از او چهره‌ای مظلوم که در سال ۶۶ در سوئیس به قتل رسیده، ترسیم شود. تحریفی که ردپای طراحی عناصر نفاق نیز در آن دیده می‌شود!

طراح جدید منافقین برای جنگ سفارتخانه‌ها+ تصاویر

اصل ماجرای خیانت خلبان اف ۱۴ ایرانی و عاقبت او

واقعیت ماجرای ربودن یک فروند f۱۴ توسط احمد مرادی و پناهندگی به دولت بعثی این است که او در سال ۱۳۶۴ پس از اخذ چند روز مرخصی، همراه با خانواده خود به آلمان سفر کرد. وی در آلمان با رابطین گروهک تروریستی منافقین ارتباط گرفته و طی یک توافق قرار شده بود تا این خلبان باسابقه و معتمد، یک فروند تامکت (اف۱۴) با تأکید بر حمل موشک فینیکس را ربوده و پس از ورود به خاک عراق، به رژیم صدام تحویل دهد. در مقابل هم شرایط پناهندگی و حقوق مادام‌العمر احمد مرادی تأمین می‌شود. مدت‌ها بعد ژنرال عراقی احمد صدیق، از نیروهای سرویس اطلاعاتی عراق نیز تأیید کرد که با سرگرد خلبان «احمد مرادی طالمی» در جریان سفرش به آلمان، تماس برقرار نموده و نظر مرادی را برای فرار به عراق و اخذ پناهندگی جلب می‌نماید.

مرادی هم درحالی‌که چهار روز از ایام مرخصی‌اش باقی مانده بود، ناگهان بدون زن و فرزندان خود، به ایران بازگشت. مرادی پس از بازگشت به ایران درخواست پرواز کرد و به دلیل کمبود خلبان در آن بازه زمانی جنگ و اعتماد مجموعه نیروی هوایی به او، با این پرواز موافقت می‌شود. مرادی هم ابتدا با دو جنگنده پیشنهادی ابتدایی مخالفت کرده و دست روی اف چهاردهی می‌گذارد که حامل موشک فینیکس بوده است.

روز ۱۱ شهریور ۱۳۶۵ مرادی جنگنده را همراه با یک کمک‌خلبان در کابین عقب به نام «سروان حسن نجفی» به پرواز درآورده و در جدار مرز مسیر خود را تغییر داده و به سمت عمق عراق حرکت می‌نماید. کنترلر زمینی نیروی هوایی ایران مکرراً به مرادی هشدار می‌دهد ولی وی بی‌اعتنا، ادامه مسیر می‌دهد. درحالی که عده‌ای گمان می‌کردند احمد مرادی مورد هدف قرار گرفته و جنگنده در شهرنومان عراق، سقوط کرده است، اما ساعاتی بعد مرادی در تلویزیون عراق حاضر شد و مصاحبه کرد! سروان حسن نجفی اما خفت پناهندگی را نپذیرفت و به اسارت درآمد.

شش‌ماه بعد احمد مرادی برای پیگیری پناهندگی خود و خانواده‌اش به اروپا، به ژنو سفر کرده بود و درحالی که به همراه همسرش در حال قدم‌زدن در یک پارک در سوئیس بود، توسط یک تک‌تیرانداز کشته شد و مقامات محلی نیز هرگز نتوانستند مقصر این حادثه را بیابند.

مصاحبه احمد مرادی با تلویزیون بعثی

روایت تحریف شده این روزها درباره خیانت احمد مرادی!

اکنون پس از ۳۷ سال در فضای مجازی به تحریف این ماجرا پرداخته‌اند. آن‌هم مدتی قبل از طراحی منافقین برای دادخواهی از احمد مرادی! عده‌ای به‌اصطلاح فعال رسانه‌ای مدعی شدند که پس از این‌همه سال با ارتباط‌گرفتن اقوام(دور) مرادی، متوجه اصل ماجرای پناهندگی او شدند. در این اظهارات گفته شده مرادی در جریان سفر به آلمان، یکی از دوستانش در ایران اصرار می‌کند تا در مسیر بازگشت، برندی خاص از مشروبات الکلی را به عنوان سوغاتی، برای او تهیه کرده و همراه با خود به ایران بیاورد. مرادی نیز هرچند هنوز روحیه مذهبی خود را حفظ کرده بود، مغلوب اصرار دوست خود شده و در یک رودربایستی، شراب سفارش شده را در ساک خود جای داده و به سمت ایران پرواز می‌کند.

حین بازگشت به ایران، سرمهماندار پرواز متوجه حمل مشروبات الکلی توسط مرادی شده و به حراست پرواز ایران اطلاع می‌دهد. حراست نیز پس از فرود هواپیما، محموله را ضبط کرده و دستگاه حفاظتی نیز مرادی را به ۷۲ ضربه شلاق و تعلیق شش‌ماهه از پرواز محکوم می‌کند. در این روایت جعلی، گفته شده مرادی دچار آسیب روحی شده و تصمیم می‌گیرد یک فروند اف۱۴ را ربوده و به خاک عراق بگریزد.

ایراد اساسی این روایت تحریف‌شده این است که ناگهان به پایان داستان رسیده و اعتراف می‌کند که مرادی در بصره به دولت بعثی پناهنده شده و از قبل هم مراحل پناهندگی خود را با دولت بعثی هماهنگ کرده بود! در این روایت درباره چگونگی طی‌شدن این مراحل و ارتباط‌گرفتن با رابطین عراقی از قبل نیز توضیح داده نشده است. در پایان نیز گفته می‌شود به دلیل سابقه و پادرمیانی نزدیکان مرادی، ضربات شلاق و محرومیت از پرواز تخفیف خورده و اجرا نشده است.

طراحی منافقین برای دادخواهی از یک خلبان خائن

لادن بازرگان، چهره‌ای است که بارها در شبکه‌های تجزیه‌طلب ضدانقلاب با عنوان فعال رسانه‌ای و سیاسی حضور پیدا کرده و مسائل حقوق بشری و سیاسی را علیه ایران کارشناسی کرده است. او اکنون مسئول رسانه‌ای دادخواهی از احمد مرادی طالمی شده و تلاش می‌کند در این رابطه با تمسک به یک خائن پرونده‌ حقوق بشری تازه‌ای را علیه ایران در آلمان باز کند.

با وجود اینکه لادن بازرگان هم همچون دیگر چهره‌های رسانه‌ای ضدانقلاب که ارتباط خود با نفاق را انکار می‌کردند، اما در جریان حمله پلیس آلبانی به کمپ اشرف، از این سازمان تروریستی حمایت کرده و خواستار محکومیت این حادثه از سوی تمام گروه‌های اپوزیسیون شده بود.

طراح جدید منافقین برای جنگ سفارتخانه‌ها+ تصاویر

حساب کاربری لادن بازرگان هم جزو اکانت‌هایی بود که پس از حمله پلیس آلبانی به مقر منافقین و ضبط رایانه‌ها، تعداد لایک و بازدید توییت‌های او به حداقل‌ترین میزان ممکن رسید. در جریان آن حمله، بسیاری از اکانت‌های سازمان‌یافته نفاق، برای دو روز موقتاً از کار افتاد و اکانت‌های مجازی عناصر مورد حمایت و وابسته به این سازمان تروریستی، با کاهش چشمگیر بازدید و لایک روبه‌رو شد.

طراح جدید منافقین برای جنگ سفارتخانه‌ها+ تصاویر

ریزش مخاطبان لادن بازرگان همزمان با حمله پلیس آلبانی به کمپ اشرف و ضبط کامپیوترها در ۳۰ خرداد ۱۴۰۲

بازرگان نه‌تنها درباره ارتباط خود که درباره برادرش نیست نیز ادعاهای کذبی مطرح کرده است؛ درحالی که وبسایت منافقین، بیژن بازرگان، برادر لادن بازرگان را به‌عنوان عضو تیم عملیات مسلحانه سازمان منافقین معرفی کرده و در لیست اعضای معدوم این سازمان در سال ۶۷ بوده است، اما لادن اعلام کرده برادرش هوادار گروهی با عنوان “اتحادیه کمونیست‌های ایران” بوده و به همین جرم اعدام شده است!

افزوده بر این‌ها، بازرگان جز اصلی‌ترین سمپات‌های کمپین انتقال منافقین از عراق به آلبانی و تأسیس اشرف ۳ بوده است. سمپات نفاق فعالیت‌های اخیر خود تا سال‌های اخیر نیز ادامه داده و تلاش کرده با اعضای ارشد این سازمان همچون حسن داعی و حمید طاهرزاده نیز دیدار و گفتگو کرده و چهره‌های تروریستی آنها را به فعالان رسانه‌ای و مدنی تقلیل دهد!

طراح جدید منافقین برای جنگ سفارتخانه‌ها+ تصاویر

طراح جدید منافقین برای جنگ سفارتخانه‌ها+ تصاویر

لادن بازرگان در تأسیس کمپین دادخواهی از احمد مرادی در شبکه‌های اجتماعی به همان روایات جعلی استناد کرده و حتی با افزودن جزئیات کذب بیشتر همچون ضرب و شتم به دست نیروهای کمیته، خیانت احمد مرادی را توجیه کرده است. به‌طورکلی در این کمپین‌ها، با داستان‌سرایی شرایط آسیب‌دیده روحی احمد مرادی، همکاری با دشمن بعثی و نیرو هوایی عراق آن‌هم در بازه‌ زمانی بمباران شهرهای ایران به دست این رژیم، نه‌تنها محکوم نمی‌شود؛ بلکه از او حمایت کرده و پرونده بین‌المللی دادخواهی طراحی می‌شود.

خیانت احمد مرادی در آن سال‌های پر حادثه، یکی از مهم‌ترین رخدادهای عبرت‌آموز ۸ سال دفاع مقدس بود که هیچ‌گاه در ذهن رمردم ایران پاک نشد. حتی این خیانت تاریخی، در فیلم سینمایی «منصور»، که داستان زندگی تیمسار ستاری، فرمانده شهید نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز به تبه نمایش درآمده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 59
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    135 6
    خائن وطنفروش روبایدمثل سگ درهرجای دنیا سقط کرد
    • ... IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      57 4
      جفا نکن به سگ دوست عزیز
    • کارگر IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      33 8
      عجیب تر از همه نوکری بهزاد معزی خلبان شاه برای رجوی بود. اگر آگاهی لازم به مردم داده شود چنان اعمالی از نظر روحیه دفاعی لطمه ای وارد نخواهد کرد. در طول تاریخ و در کشورهای دیگر هم همواره افرادی بودند که بر اثر حماقت یا کسب منافع خیانت کردند. برخی مجازات شدند برخی هم قسر در رفتند. اگر نظام در آستانه فروپاشی کامل باشد پناهندگی فله ای داریم. مثل افسران نازی که هیئتی خودشان را تسلیم آمریکائیان میکردند تا اسیر روسها نشوند.
    • DE ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      17 5
      هرچی انتقام دیرتر گرفته بشه، از این نوع مانورها بیشتر خواهد بود
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      26 3
      خیانت هیچ توجیهی نداره ،این که به هربهانه وطن فروشی می کنند اصلامقبول نیست .
    • DE ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      17 1
      سگ گناه داره مثل کفتار سقط کرد!
    • کارگر IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      18 0
      صدام بخاطر خیانت سر هر دو دامادش را قطع و جنازه شان را در خیابانهای بغداد روی زمین کشید. اگر نظام ما هم با خائنان و فاسدان چنان میکرد الان وضعیت این چنین نبود
    • SE ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      17 0
      یکبار مردن کمش بوده
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      8 1
      خوب شد مرد
    • ایرانی GB ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      7 0
      ای خاک بر سر اون مرادی بدبخت , حیف لباس با عزت و کرامت خلبانی ایرانی که به تنش رفت , لباس به تن صاحب مرده اش گریه میکرد , مرتیکه آشغال کفتار مزاج
    • هاتف IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      7 1
      عزیز جان بی زحمت به سگ توهین نکن ،😁😁😁
    • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      8 0
      نشسته کنار جنایتکار بعثی و یک جوری از سیاست و جنگ طلبی ایران حرف میزند که انگار به جای درس خلبانی ، علم سیاست خوانده است !!!!! حیف اف 14 که این خیانتکار سوار میشد ، برای این چنین خیانتکارانی گاری سواری هم زیاد است !!!! کسیکه صدام ملعون را به امام خمینی رحمة الله علیه ترجیح دهد ، جایگاهش جهنم است !!!! الله اعلم
    • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      6 0
      نشسته کنار جنایتکار بعثی و یک جوری از سیاست و جنگ طلبی ایران حرف میزند که انگار به جای درس خلبانی ، علم سیاست خوانده است !!!!! حیف اف 14 که این خیانتکار سوار میشد ، برای این چنین خیانتکارانی گاری سواری هم زیاد است !!!! کسیکه صدام ملعون را به امام خمینی رحمة الله علیه ترجیح دهد ، جایگاهش جهنم است !!!! الله اعلم
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    26 2
    بروعیبت پناه کن!!!زنیکه هرزه وفاحشه!توهیچ جایی ازدنیاتاحالاسابقه نداشته ونداره که خائن به سزای اعمال خائنانه خودش نرسیده باشه
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      12 0
      خداروشکر که کشتنش
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      12 0
      مرگ حقش بود
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    41 3
    لجن بوده و به لجن زار پیوسته.
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    4 21
    چقدر بدبخت بود که به سوییس رفت آخه احمق لااقل آمریکا می‌رفتی که جانت در امان بود
    • CA ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      19 0
      این پست فطرت خائن در لباس مقدس دفاع از میهن،مرتکب بزرگترین خیانت به میهن خود شد و قطعا باعث شهادت تعدای از رزمندگان وطن شد. و خدا رو شکر مزد خیانت خود را قبل از پایان جنگ دریافت کرد. و به احتمال زیاد همونهایی که او رو خریدن اسقاطش کردن چون زنده نگه داشتن یک مهره سوخته مقرون به صرفه نیست و مهم نیست سوئیس باشه یا تو آمریکا.
  • A.r IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    43 3
    هر کس اون لجن را به درک فرستاد دستش طلا و درود فراوان براو باد اگر خائن های مثل مرادی طالمی و بنی صدر و منافقان و کوله دموکرات و تجزیه طلبها و دزدها و منافع طلب ها و و نبود صدام سگ کی بود که به ایران حمله کنه و حمله کنه و حمله کرد بتونه مقاومت کنه ما بیشتر از دشمن از خودی ها خوردیم
    • DE ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      8 4
      خواهش میکنم.انجام وظیفه بود.......
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    29 0
    آخر عاقبت خیانت مرگ وازدست دادن دنیا وآخرت وننگ ابدی است لعنت به روح پلیدش
  • DE ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    19 0
    حسن داعي الاسلام! برادر و خواهر ايشان از افراد رده بالاي سازمان مجاهدين منحوس هستند!
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      1 12
      تو در آلمان چه ماده ای میخوری؟
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      14 0
      14:32 - حقیقت را گفته تو چی میخوری که شدی دستمال به دست رجوی نجاست ؟ داعی الاسلام از منافقین پولهای کلان میگیره برایشان در آمریکا لابی میکنه زندگی اشرافی و چند دوست دختر هم داره. مثل پسر رجوی که کارش خوشگذرانی با زنان کاباره هاست. شعار مبارزه میدهند ولی خودشان در کاخ ها زندگی میکنند. لباسی که قجر داره را با لباس روپوش مانتو میلیشیای سال 58 مقایسه کنید. اشرافیت فرقه فرقی با اشرافیت داخلی نداره.
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    22 3
    عاقبت وطن فروشی
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    26 3
    ضدانقلاب احمق -دروغ هم میگید دروغ شاخدار نگید- چرا زن و بچه اش رو گذاشته بوده خارج ؟ اگه ۶ ماه از پرواز کردن تعلیق بشه چرا بهش اجازه پرواز میدن؟ درست خلبان کم داشتیم اما کمبود شدید جنگنده داشتیم - پس حتما مسولان نیروی هوایی بهش اطمینانن کردند که بهش اجازه پرواز دادند اما بی شرف خیانت کرد- شهید بابایی هم خلبان اف ۱۴ بود -عاقبت این دو نفر زمین تا اسمون تفاوت داره-یکی خائن به وطن -یکی قهرمان وطن
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    28 3
    برای یک نفر کمپین تشکیل میدن ولی برای دادن بمب های شیمیایی به صدام توسط دولت المان و کشته و مجروحیت هزاران نفر اعتراضی نمیکنن؟
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      22 3
      از یه مشت منافق لجن و بی شرف انسان نما که دستشون به خون هزاران ایرانی مسلمان آلوده است و در پستی و خیانت روی هر چی خائن بوده را سفید کرده اند, توقع داری برای دفاع از ایران و ایرانی تلاش کنند؟؟؟!!
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    15 4
    اینها همه از ضعف رسانه ای خودمون هست
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      14 0
      با توجه به این که نفر دیگر به اسارت درآمده و حاضر به همکاری نشده بود فیلم خوبی میشد از این دو رویکر خائنانه به کشور و شرافتمندانه ساخت
  • DE ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    8 1
    خدایش با عاقبت خیانت کار به کنار ...طرف با خانواده میفرستید المان بعد تنها بر میگرده.بعد میزارید سوار تامکت شه ...؟ تو راهی بهش میدادید....حراست مراستم که کشکه....نیرو هوایی بوده یا کلوپ اجاره پلی استیشن
    • DE ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      7 0
      یک خائن خائنه هرکاریش بکنی بالاخره جوهره باطنی شیطانی اش یک جا رو میکنه
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    13 3
    جزای خائن مرگ است و لاغیر
    • US ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      3 0
      احسنت
  • FR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    9 0
    متاسفانه تاریخ ایران سراسر شاهد این خیانتکاران بوده و هست
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    4 2
    و البته نشان دهند نفود در ارتش که علی علیزاده هم گرا شو داد ...
  • حجت IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    7 1
    چرا تحریف نکنند. وقتی اون مردک خائن کلاهی به درک واصل شد وزیر بی عرضه خوش خنده به جای شکایت از هلند اون قدر فس فس کرد که اونا طلب کار شدند. چرا وزارت خارجه شکایت نکرد و نمی کنه؟
  • DE ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    10 1
    هرکشوری اروپایی که مدافع منافقین و خلاف منافع کشور اقدامی کند باید سفارتش مانند لانه جاسوسی بسته و تعطیل گردد. حالا که به قول اصلاحاتی ها که نمایندگان اسرائیل در ایران می باشند سفارتخانه هاخط قرمز نیستند و هربرخوردی با آنها بلامانع است.
  • DE ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    12 1
    هرکشوری اروپایی که مدافع منافقین و خلاف منافع کشور اقدامی کند باید سفارتش مانند لانه جاسوسی بسته و تعطیل گردد. حالا که به قول اصلاحاتی ها که نمایندگان اسرائیل در ایران می باشند سفارتخانه هاخط قرمز نیستند و هربرخوردی با آنها بلامانع است.
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    8 0
    از این خائنهابه کشور خیلی داریم
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      4 0
      موافقم
    • US ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      4 0
      اسمش روش خائن پس باید بمیره
  • Ryan IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    7 1
    خیانت به سرزمین ایران ننگ است
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    5 0
    بیشرف مزد وطن فروشی رو گرفت ناز شصت اون با غیرتی که این آشغال رو کله پا کرد.
  • فردین FR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    3 0
    دست و بازوی آن تک تیرانداز را که این حروم لقمه وطنفروش را بدرک واصل کرد میبوسم ♥️🇮🇷💪
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    8 0
    اینایی که عضو سازمان های تروریستی می شن و یا همکاری دارند این ها از احمق ترین آدم های تاریخ هستند چون ماهیت و عملکرد این سازمان ها مشخص است همین سازمان منافقین , خیلی از عوامل خود را سر به نیست کرده یکسری قصد فرار داشتند یکسری اطلاعات اضافی داشتندو...
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    5 0
    هیچ کجای دنیا به جاسوس و خیانتکار به وطن اهمیت نمیدهند! عرض خود میبرد.
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    4 1
    خائن را باید به جهنم فرستاد فورا آنهم در زمان جنگ،لعنت خدا براین خلبان خائن
  • رامین IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    9 0
    تنها چیز خوبی که داریم همین اعمال قانون برا افراد اینچنینی هست.دم اونایی که مجازات کردن گرم بعد از ۳۷سال
    • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      2 0
      ترور این افراد هم کار خودشونه چون مهره سوخته هستن.
  • محمد IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    6 0
    دست و پنجول اون تک تیرانداز گرم.
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    7 1
    من دست آنکسی که این ملعون خیانتکار به میهن را بدرک واصل کرد میبوسم
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    یک برهه آمریکا تصمیم به ارسال سلاح به ایران کرده بود و میخواست روابطش را طی قضیه مک فارلین با ایران تغییر بده و مورد اعتراض ضدانقلاب های مقیم خارج واقع شد و ناچار همه آن ها توسط دولت آمریکا به قتل رسیدند از جمله بختیار
  • محسن IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    1 7
    روحش قرین رحمت الهی
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    3 1
    خلبان ارتش در زمان جنگ چجوری اجازه داشته از کشور خارج بشه و بره مسافرت اروپا؟! اون هم همراه با خانواده؟ خیلی حفاظت اطلاعات داغون بوده اون موقع ها.
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    1 27
    کامنت طرفدارای ج اسلامی بشریت رو شرمنده میکنه انقد که مشمعز کنندس!! تو منطق این نکبتها مخالف باید سلاخی بشه! زنده باد دنیای ازاد. دموکراسی. حقوق بشر.
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    5 1
    منافقین کثیف به نبش قبر خائنین رو آوردن.
  • DE ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    2 0
    چرا جمشید شارمهد جاسوس و بمب‌گذار آلمانی اعدام نمی‌شود، آلمان از حمله به کنسولگری ایران حمایت کرده و در تلویزیون اش همیشه میگوید رژیم ملایان ایران ونام جمهوری اسلامی ایران را هرگز بزبان نمیآورد و آذیت و آزار ایرانی‌ها در آلمان هم جز سياست شان هست. الان فرصت خوبی برای جوابگویی به آلمان میباشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس