کد خبر 1589150
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
هاکی

رئیس جمهور در پیامی پیروزی مقتدرانه و کسب عنوان قهرمانی ارزشمند تیم ملی هاکی روی یخ دختران کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا - اقیانوسیه را تبریک گفت.

به گزارش مشرق، در پیام آیت الله سید ابراهیم رئیسی آمده است: پیروزی مقتدرانه و کسب عنوان قهرمانی ارزشمند تیم ملی هاکی روی یخ دختران کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا-اقیانوسیه را صمیمانه به مردم عزیز ایران، جامعه ورزشی و به ویژه بانوان ورزشکار کشورمان تبریک می‌گویم.

رئیس جمهور در این پیام تاکید کرد: این درخشش امیدآفرین که با چهار دیدار متولی و بدون شکست به دست آمد، گواهی روشن بر توانمندی‌ها و شایستگی‌های زنان لایق و شایسته این مرز و بوم است که امیدوارم با برنامه‌ریزی و عنایت ویژه مسئولان ورزشی، شاهد تداوم بالندگی و موفقیت این عزیزان در دیگر رقابت‌های ورزشی باشیم.

در ادامه پیام آیت الله رئیسی آمده است: این پیروزی افتخارآفرین را به همه ملی پوشان، مربیان و سایر دست‌اندرکاران این ورزش حرفه‌ای جذاب و مهیج تبریک می‌گویم و توفیقات روزافزون آنان را مسالت دارم.

دختران هاکی روی یخ ایران روز شنبه ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ در پیست یخ بیشکک قرقیزستان در آخرین دیدار خود در مسابقات هاکی روی یخ قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به مصاف تیم فیلیپین رفتند و موفق به پیروزی ۴ بر صفر مقابل این تیم قدرتمند شدند تا با این پیروزی ارزشمند به مدال طلا و عنوان تاریخی قهرمانی این مسابقات دست پیدا کنند.

نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها برابر امارات، قرقیزستان، هند و فیلیپین به برتری رسیدند و موفق شدند در دومین حضور خود در این مسابقات به مقام قهرمانی برسند.

تیم ملی ایران سال گذشته به عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
    3 34
    ممنون
  • DE ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    0 1
    این قهرمانی از عواقب تحت ستم بودن و اجازه ی بیرون نرفتن از خانه و اجازه ی ورزش نکردن و درس نخواندن و دانشگاه نرفتن زنان در ایران است. ببینید حکومت ایران چگونه زنان را محروم می‌کند. 😂😂
    • US ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      0 0
      تو خودت هنرت چیه ؟
    • DE ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      0 21
      عجیب نیست که آمریکایی ها و نوکران بی جیره مواجبش از این قهرمانی میسوزند پس بسوزید و بسازید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس