حملات بامدادی حزب الله به مواضع صهیونیست‌ها در «شومیرا» و «شلومی»

رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند حزب‌الله لبنان از طریق تلاشی نه چندان زیاد و بهایی معقول یک دستاورد استراتژیک را در شمال اراضی اشغالی محقق کرده است.

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند: حزب‌الله لبنان توانسته شمال اسرائیل را تخلیه کند و از طریق تلاشی نه چندان زیاد و بهایی معقول یک دستاورد استراتژیک را محقق کند.

آلون بن دافید، تحلیلگر نظامی کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: نمی‌دانم چگونه می‌خواهیم امنیت را برای شهرک نشینان در شمال ایجاد کنیم. اسرائیل هیچ طرحی ندارد. اسرائیل تنها می‌تواند به بازی تبادل آتش با حزب‌الله ادامه بدهد اما هرگز نمی‌تواند حزب‌الله را وادار به عقب نشینی کند.

نیر دفوری، تحلیلگر کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گفت: سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان رهبری جنگ را برعهده دارد و از بعد استراتژیک او جنگ را مدیریت می‌کند. شهرک نشینان هرگز نمی‌توانند به شهرک‌های شمال بازگردند.

پیش از این مرکز پژوهش‌های «امنیت داخلی» رژیم صهیونیستی اعلام کرد: عملیات خارج کردن شهرک نشینان بزرگترین عملیات از زمان تشکیل اسرائیل بوده است. از یکم نوامبر حدود ۲۵۳ هزار اسرائیلی از شهرک‌های شمال و جنوب خارج شدند. از این تعداد ۸۸ هزار نفر در هتل‌ها اسکان داده شده‌اند.

از زمان جنگ غزه، مرزهای اراضی اشغالی و لبنان شاهد تبادل آتش میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله است. حزب‌الله لبنان تأکید کرده است تا زمان توقف جنگ غزه حملاتش را متوقف نمی‌کند.

با ادامه حملات بی‌امان جبهه مقاومت لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی که در حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین در برابر تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی انجام می‌شود، «یوآو گالانت» وزیر جنگ این رژیم جمعه تهدید کرد ارتش حملات علیه حزب‌الله لبنان را گسترش داده و میانگین تعداد این حملات را افزایش خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    1 0
    وقتشه شهرک نشینان برند خونشون در اروپا ..چرا تو اسراییل زندگی می کنند که یا ادم بکشند یا خودشون هی بترسند البته اینم بگم ترامپ و ... فکر می کنند اگر اسراییل صلح کنه ایران خلع صلاح میشه و مجبور به از بین بردن جمهوری اسلامی ایران راحتتر میشه
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    1 0
    باید اسقاطیل رو به اتش کشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس